"KIVRAK BEL"

246 19 23
                                    

Oy vermeyi unutmayınız çünkü düşmüş birazcık

Yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın anlamadığınız yerde sormanız yeterli olacaktır.

Bu bölümü karakurtumsu'ya adıyorum desem yeridir.Güzel fikiri için teşekkürler ve galiba smut olacak gibi gibi(bu bölüm değil bu bölüm alt yapıyı hazirlicam muhtemelen diğer bölüm olur)

Saat 02.54 ve ben bölümü yazmaya başladım çünkü neden olmasın.Uzan olsun istiyorum olacakta gibi..

Her neyse

Bismillahirrahmanirrahim

Bölüme geçelim;

Yazar'dan

Sert öpüşler ve nefes sesleri insanı baştan çıkarıp delirtirken esmer kız buna dayanmaya çalışıyordu,beceriyordu da..

Normalde merak ettiği o dudakları bırakmazdı fakat yanlış olan birşeyler vardı ve ya duygusal boşlukta olabilir miydi? Ki öyleyse ordan çıkarması gerekiyordu.

Ayrıldı ondan esmer kız,yatakta dikleşti.Sorun neydi bilmiyordu ama sorun onun açısındandı ve ya o öyle düşünmek istediği için öyle görüyordu..

Gözlerine bile bakamadan odadan çıktı ve banyoya doğru hızlı adımlarla yürüdü.Kalbinin atışı artık can acitmaya başladığında banyodaydi..

Kendi kendine konuşmaya başladığında birşeyler olacağını farketmişcesine kendini sakinleştirmeye çalıştı.

Vargas:şimdi olmaz şimdi olmaz sakin olmalısın sonra sonra

Aldığı derin nefesler,kalbinin atışı ve solan yüzü yıllar önce yaşadığı o anı anımsatıyordu ona..

Kapı çaldı yavaş ama hiddetli bir şekilde.Kollarini yere koydu ve yavaşça oturduğu soğuk betondan kalktı aynı kalktığı gibi yavaşça kapıyı açtı..

Ebrar:özür dilerim

Vargas:duygusal boşluğun için özür dileme gerek yok rahat olabilirsin

Ebrar:duygusal boşluğum değil hissettiğim tüm duyguların sahibisin

Vargas:kendinde değilsin sen ona hissettiğin duyguları bana söylemeye lütfen

Ebrar:hayır o sadece benim eskiden sevdiğim biriydi ben s-

Çalan telefon Vargas'ın telefonuydu.Dolan iki çift göz telefona baktı ve titreyen eller telefonu açtı..

📲

Eda:duyduklarım doğru mu?

Eda:Ebrar nasıl?kendini nasıl hissediyor?

Vargas:eğlenmeye mi?

Vargas:ha evet Ebrar benim yanımda

Vargas:tamam akşam alırsınız bizi benim evden

Vargas:Ebrar'ın biraz moreli bozuk onada iyi gelir zaten yılda bir içiyoruz tamam hadi görüşürüz

Eda:ne diyorsun Ebrar

Vargas:anla be Eda abla

📲✖️

Anlatmaya çalıştı ve anlattığını düşünmüştü.

Vargas:Eda abla dışarı çıkacaz akşam falan dedi bende olur dedim gideriz şimdi ben gidip biraz dinleneyim çok yorgunum evi istediğin gibi kullan benim evim senin evin

Birşey demesine izin vermeden gitmişti..

..............

Akşam olmuştu kızlar anlamıştı ve Ebrar ile Vargas'ı almak için Vargas'ın evinde geldiler ve şuan en lüks barlardan birindeydiler.

Eda gelmek istememişti.Ebrar birşeyler olduğunu anlamış gibiydi ama bozuntuya vermedi işine gelirdi..

Vargas içiyordu hemde fazlasıyla.

Evet şuan derdi olan Ebrar'dı belki ama Vargas'ın çektikleride az değildi.Sevdiği kız başkası için gözünün önünde perişan olmuştu.

İçi çok yanmıştı hâlâ yanıyordu da.Nasıl dayanacaktı bu acıya.Dayanabilir miydi sonralara? En önemlisi ateşler içinde yanmaya hazır mıydı?

Belki bu ateş için hazırdı ama az sonra üstünde duracak ateş onu yakacaktı..

Elif:Mile gel dans edelim

Vargas:olur

(Sarhoş gibi konuşuyor)

Elif İlkin'in karşısında gülerek dans ederken Ebrar'ın önüde boş değildi..

Vargas..

Kıvrılan beli,esmer teni,akıl almaz gülüşü,kokusu,keskin bakışları yanıyor,yakıyordu.

Bu sefer Ebrar yanıyordu..

Karşısında hareket eden kıvrak bel ve bacaklarına temas eden bacaklar onu delirtiyor hatta sonu olmayan uçurumlara sürüklüyordu.

Vargas Ebrar'ın ellerinden tuttu ve az önce ki güzel ve ince beline koydu sonra ise kaldığı yerden devam etmeye başladı..

Vargas,Ebrar'ın bacakları arasında olan bacakları,boynunda olan kolları ile can yakıyordu.

Ah hayır,ne yapıyordu o öyle..

_--_-_-_-_-_--_-_-_-_--_-_-_--_-__-_-_--_-_-_--_--_-_-_-_-_

Oy vermeyi unutmayınız

Sizi seviyorum

Kendinize çok dikkat edin🖤

estructura dura//EBGASHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin