Jeon Jungkook'tan
(Saat 22.46)
Çok yorgundum. Yeni banyo yapmıştım ve hâlâ saçlarım ıslak bir şekilde yatıyordum. Dershaneden bir mesaj düştü ekrana. Zaten bu aralar dershane çok mesaj gönderiyordu. Çünkü bataktaydı. Sürekli dersler iptal ediliyor, saçma sapan işler yapılıyordu. Elimi kaldırıp kilit ekranını açtım ve gönderilen mesaja baktım.
Mesaj Kutusu//
Sky Dershanesi:
Değerli öğrencilerimiz,
Yaşadığımız ekonomik sorunlar nedeniyle sizleri başka bir dershaneye aktarmak durumundayız. Hepinize bu süreçte bizimle beraber olduğunuz için teşekkürlerimizi iletir ve iyi akşamlar dileriz.
✓✓Bir bu eksikti gerçekten. Zaten zar zor alışmıştım... Ağlamak istiyordum ama ağlamaya halim yoktu. Popomu duvara doğru dönüp yattım. Tam o sırada annem içeri geldi, uyuduğumu düşünmüş olmalı ki kapıyı kapatıp odadan çıktı.
Ben de uyumaktan vazgeçtim çünkü başım çatlıyordu. Bu yüzden kalktım video açtım, 40 dakika sonra telefon ekranına tekrar bildirim düştü. Ben de bekletmeden mesajı açtım.
Mesaj Kutusu//
Yonsei Dershanesi:
Merhaba gençler,
Aramıza hoşgeldiniz bu haftadan itibaren artık bizim dershanemizde eğitim göreceksiniz. Gerekli bilgilendirmeleri yeri ve zamanı gelince yapacağız. Şimdilik dershanemizim konumu ve bu haftadan itibaren uygulanacak ders programı mesaj olarak gönderilecektir. İyi akşamlar dileriz.
📍Konum
*Ders programı*
✓✓Hızlı bir şekilde atılan programı incelemeye başladım.
"Siktir!"
İlk ders yarındı, hemde 16.45'te başlıyordu ve benim okulum zaten 17.15'te bitiyordu. Yetişmem söz konusu bile değildi. Ne yapacaktım şimdi? Derse girmek zaten stresli geliyordu, şimdi bir de dersin ortasında girmek zorundaydım.
"Lanet olsun ya! Bok vardı da battınız!"
Diyerek odada dolanmaya başladım. Ben dolanırken bir mesaj bildirimi daha duydum.
Mesaj Kutusu||
Yonsei Dershanesi:
Sevgili gençler,
Sınıf grubunda yönetici olanlar listedeki bütün öğrencileri gruba eklesinler.
*Öğrenci sınıf çizelgesi*
Tekrardan iyi akşamlar.
✓✓
"Of, almasınlar beni gruba falan istemiyorum. Hatta mümkünse görmesinler bile! Ben ne yapacağım..."Bir süre daha kendimi böyle huzursuz ettikten sonra aynaya koştum. Yüzümde sivilceler çok belli olmuyordu, saçlarım güzel duruyordu, dişlerimde beyazdı... Tamam stres olacak bir şey yoktu, artık yatabilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keep it Dark || Taekook
FanfictionO dershane batmasaydı belki de kader bizi hiç birleştirmeyecekti.