(𝟏)

13 0 0
                                    

𝐒𝐡𝐨𝐮𝐭𝐚 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐜𝐚𝐥𝐦𝐥𝐲. 𝐇𝐞 𝐫𝐞𝐦𝐚𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐬𝐭𝐚𝐠𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐑𝐄𝐌 𝐂𝐘𝐂𝐋𝐄. 𝐓𝐨𝐬𝐡𝐢𝐧𝐨𝐫𝐢 𝐰𝐚𝐬 𝐟𝐢𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐩 𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐦𝐨𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐜𝐨𝐟𝐟𝐞𝐞, 𝐡𝐨𝐰𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐡𝐞 𝐝𝐫𝐨𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐦𝐨𝐬. 𝐈𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐧𝐨 𝐬𝐮𝐫𝐩𝐫𝐢𝐬𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐘𝐚𝐠𝐢 𝐰𝐨𝐤𝐞 𝐀𝐢𝐳𝐚𝐰𝐚 𝐮𝐩.  "𝐒𝐨𝐫𝐫𝐲" 𝐘𝐚𝐠𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐢𝐧 𝐚 𝐡𝐮𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐭𝐨𝐧𝐞. 𝐒𝐡𝐨𝐮𝐭𝐚 𝐡𝐮𝐦𝐦𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐫𝐞𝐬𝐩𝐨𝐧𝐬𝐞, "𝐈 𝐧𝐞𝐞𝐝𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐰𝐚𝐤𝐞 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐲𝐰𝐚𝐲𝐬."

𝐘𝐚𝐠𝐢 𝐧𝐨𝐝𝐝𝐞𝐝, 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐞𝐱𝐢𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐟𝐟 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐚𝐬 𝐟𝐚𝐬𝐭 𝐚𝐬 𝐩𝐨𝐬𝐬𝐢𝐛𝐥𝐞. 𝐁𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚 𝐝𝐫𝐨𝐰𝐬𝐲 𝐀𝐢𝐳𝐚𝐰𝐚 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐚𝐰𝐤𝐰𝐚𝐫𝐝. 𝐇𝐨𝐰𝐞𝐯𝐞𝐫, 𝐘𝐚𝐠𝐢 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐢𝐭 𝐭𝐨 𝐛𝐞. 𝐇𝐞 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐝 𝐀𝐢𝐳𝐚𝐰𝐚 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐚𝐬𝐧'𝐭 𝐚𝐧𝐲 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐭 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐛𝐞 𝐚𝐰𝐤𝐰𝐚𝐫𝐝.  𝐈𝐧 𝐭𝐫𝐮𝐭𝐡, 𝐒𝐡𝐨𝐮𝐭𝐚 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐥𝐢𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐲 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐨-𝐰𝐨𝐫𝐤𝐞𝐫𝐬 𝐞𝐱𝐜𝐞𝐩𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐌𝐢𝐜. 𝐀𝐥𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡, 𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐌𝐢𝐜 𝐚𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐞𝐬 𝐞𝐢𝐭𝐡𝐞𝐫.

𝐓𝐡𝐞 𝐭𝐞𝐧𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐢𝐫 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐢𝐜𝐤, 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐧𝐞𝐝 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐌𝐢𝐝𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐢𝐧. "𝐇𝐞𝐲𝐲𝐲𝐲𝐲! 𝐖𝐨𝐚𝐡, 𝐓𝐨𝐬𝐡𝐢𝐢! 𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝?" 𝐌𝐢𝐝𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐬𝐚𝐢𝐝, 𝐜𝐨𝐯𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐨𝐧𝐞 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐘𝐚𝐠𝐢𝐬 𝐬𝐡𝐢𝐫𝐭.  "𝐘𝐞𝐚, 𝐈 𝐬𝐩𝐢𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐜𝐨𝐟𝐟𝐞𝐞." 𝐓𝐨𝐬𝐡𝐢𝐧𝐨𝐫𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐫𝐮𝐛𝐛𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐧𝐞𝐜𝐤 𝐧𝐞𝐫𝐯𝐨𝐮𝐬𝐥𝐲. 𝐀𝐢𝐳𝐚𝐰𝐚 𝐬𝐡𝐨𝐭 𝐭𝐡𝐞 #1 𝐡𝐞𝐫𝐨 𝐚 𝐠𝐥𝐚𝐫𝐞. 𝐓𝐨𝐬𝐡𝐢𝐧𝐨𝐫𝐢 𝐬𝐡𝐨𝐨𝐤. "𝐈 𝐧𝐞𝐞𝐝𝐚 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐨𝐟𝐟." 𝐘𝐚𝐠𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝, 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐢𝐫𝐭 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫'𝐬. 𝐔𝐧𝐝𝐞𝐫𝐧𝐞𝐚𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐮𝐭𝐭𝐨𝐧 𝐮𝐩 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐬𝐤𝐢𝐧 𝐭𝐢𝐠𝐡𝐭, 𝐠𝐫𝐞𝐲 𝐭𝐚𝐧𝐤 𝐭𝐨𝐩 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐮𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐘𝐚𝐠𝐢'𝐬 𝟖 𝐩𝐚𝐜𝐤.

𝐀𝐢𝐳𝐚𝐰𝐚 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 #1's 𝐟𝐞𝐚𝐭𝐮𝐫𝐞𝐬, 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐨𝐞. 𝐓𝐡𝐞 𝐰𝐢𝐫𝐞𝐲 𝐦𝐚𝐧 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐓𝐨𝐬𝐡𝐢𝐧𝐨𝐫𝐢 𝐘𝐚𝐠𝐢 𝐜𝐫𝐨𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐚𝐫𝐦𝐬, 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐝𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐝𝐲. 𝐀𝐢𝐳𝐚𝐰𝐚 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐚𝐧𝐭𝐬 𝐭𝐢𝐠𝐡𝐭𝐞𝐧. "𝐄𝐱𝐜𝐮𝐬𝐞 𝐦𝐞." 𝐀𝐢𝐳𝐚𝐰𝐚 𝐬𝐚𝐢𝐝, 𝐫𝐮𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦. 𝐌𝐢𝐝𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐘𝐚𝐠𝐢 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐚𝐭 𝐀𝐢𝐳𝐚𝐰𝐚 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐮𝐬𝐞𝐝.

𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫𝐰𝐚𝐫𝐝𝐬, 𝐒𝐡𝐨𝐮𝐭𝐚 𝐰𝐚𝐬 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐟𝐟 𝐫𝐞𝐬𝐭𝐫𝐨𝐨𝐦, 𝐰𝐚𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐚𝐜𝐞. "𝐈 𝐦𝐮𝐬𝐭 𝐛𝐞 𝐜𝐫𝐚𝐳𝐲." 𝐇𝐞 𝐠𝐫𝐨𝐚𝐧𝐞𝐝, 𝐫𝐮𝐛𝐛𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬. 𝐇𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐞𝐧𝐭 𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐚𝐧𝐭𝐬. "𝐈 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐭𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐢𝐬." 𝐀𝐢𝐳𝐚𝐰𝐚 𝐬𝐚𝐢𝐝.

𝐇𝐞 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐚 𝐬𝐭𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐞𝐦𝐨𝐯𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐚𝐧𝐭𝐬, 𝐩𝐚𝐥𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐱𝐞𝐫𝐬. 𝐅𝐢𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲, 𝐡𝐞 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐱𝐞𝐫𝐬 𝐨𝐟𝐟 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐛𝐛𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐚𝐧𝐡𝐨𝐨𝐝. 𝐈𝐭 𝐡𝐢𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐦𝐚𝐜𝐡. 𝐇𝐞 𝐠𝐫𝐢𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐢𝐭 𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐦𝐨𝐯𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐧 𝐜𝐥𝐞𝐚𝐧 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐤𝐞𝐬. 𝐇𝐞 𝐛𝐢𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐩 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐨𝐟 𝐀𝐥𝐥 𝐌𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐧𝐚𝐤𝐞𝐝. 𝐇𝐞 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐠𝐫𝐞𝐰 𝐡𝐚𝐫𝐝𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐧𝐞𝐞𝐝𝐞𝐝 𝐝𝐞𝐬𝐩𝐞𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐫𝐞𝐥𝐢𝐞𝐟. 𝐇𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐤𝐞, 𝐬𝐪𝐮𝐞𝐞𝐳𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐫𝐢𝐩 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐮𝐥𝐥 𝐥𝐞𝐧𝐠𝐭𝐡, 𝐨𝐜𝐜𝐚𝐬𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐟𝐨𝐧𝐝𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐚𝐥𝐥𝐬. 𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝟐𝟓 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐭𝐞𝐬 𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐨𝐧𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬. 𝐒𝐡𝐨𝐮𝐭𝐚 𝐠𝐫𝐞𝐞𝐝𝐢𝐥𝐲 𝐥𝐢𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐨𝐰𝐧 𝐜𝐮𝐦, 𝐞𝐧𝐣𝐨𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐥𝐥 𝐨𝐟 𝐢𝐭.  𝐇𝐞 𝐛𝐞𝐠𝐚𝐧 𝐬𝐭𝐮𝐟𝐟𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐱𝐞𝐫𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐰𝐞𝐚𝐭𝐬. 𝐒𝐡𝐨𝐭𝐚 𝐞𝐱𝐢𝐭𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐨𝐞𝐬 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐬in𝐤. 𝐂𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭𝐨𝐬𝐬 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐀𝐢𝐳𝐚𝐰𝐚 𝐰𝐚𝐬 𝐰𝐚𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬. "𝐇𝐞𝐲, 𝐙𝐚𝐰𝐚." 𝐂𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭𝐨𝐬𝐬 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐚 𝐬𝐭𝐚𝐥𝐥. 𝐒𝐡𝐨𝐮𝐭𝐚 𝐠𝐮𝐢𝐥𝐭𝐢𝐥𝐲 𝐧𝐨𝐝𝐝𝐞𝐝. 𝐇𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐠𝐨𝐭 𝐨𝐟𝐟 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐨-𝐰𝐨𝐫𝐤𝐞𝐫.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 11 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝒀𝒐𝒖'𝒓𝒆 𝑴𝒊𝒏𝒆 Where stories live. Discover now