28. Bölüm "SAHNE 2"

138 10 7
                                    

28

Tutsak ♡

"Bu bölüm birazcık eğlence olacak😁"

Çağan'dan

"Leya uyan hadi tatile gidiyoruz" dedim. Leya şaşkınlıkla uykulu gözlerini açtı.."Ne tatili ya?" Dedi uykulu bir ses ile. " balayına gidiyoruz karıcığım kapadokyaya" dedim. Leya çığlık atarak ayağa kalkıp boynuma sarıldı. " hadi gidelim kocacığım" dedi.

Leya ile arabaya binip yola koyulduk. "Ne düşünüyorsun" dedi. Diyemedim son güzel günlerimiz artık bitirmek istiyordum bu kızın canını daha fazla yakmak istemiyordum. " hiçbir şey düşünmek istemiyorum Leya güzelce tatil yapalım sakin kafa ile" dedim. Leya sustu önüne döndü.

Sakin süren yolculuk ardından masalsı şehir diye anılan yere geldik gerçektende öyleydi. Otele geçtiğimizde bavulları verip odayı ayarladık odaya çıkmadan restorana geçtik yemeklerimizi alıp masaya geçtiğimize derin bir sessizlik hakimdi. "Balık hic sevmem" dedi leya. " Neden?"

"Yiyemediğim için bende sevmiyorum dedim kendime" dedi. Güldüm oda güldü. "Çocukken bende Balık sevmezdim kılçıkları boğazıma kaçtığı için hatta bi keresinde boğulma tehlikesi bile geçirmişim" dedim. Leya şaşkınlıkla bakıyordu sonrada güldü. "Çağan düşünsene seninle farklı şekillerde tanışmışız neler olurdu sence" dedi birden

. " bilmem hic düşünmedim ama güzel şeyler olurdu ben hayatımda kadınlara değer vermem yani veririm bi kadına gerçekten nasıl davranılması gerekiyorsa davranırım orası ayrı yani hayatıma kolay kolay kadın almam sevgili yapmam şuan ki dönemde görüyoruz ki millet eğlencesine sevgili olup 3 gün sonra ayrılıyor ve bu aşk değil eğlence aşk denilince akla imkansızlık gelir mesela Romeo ve Juliyet kerem ile Aslı daha fazlası vb." " sen ve ben" " öyle yani" dedim.

"Anladım... bazen babam ile annemi çok düşünüyorum seviyorlardı birbirlerini yani ara sıra kavga ederlerdi ama birbirlerine saygı duyarladı öyle öldürecek raddeye gelmezdi özellikle böyle bir neden için çok düşündüm neden diye ama bir cevap bulamadım eğer bulsaydım belkide babamla bu kadar mesafeli olmazdım ya da olurdum" dedi. Leya konuşurken aklımdan mektupta yazanlar geçiyordu.

Mektup:

Leyam benim canım kardeşim canımdan çok sevdiğim arkadaşım. bebeklik arkadaşım. Benim. Öncelikle seni Ne kadar çok sevdiğimi bil! Birbirimize bir söz verdik hatırlıyor musun? Asla ihanet etmeyecektik. Birbirimize sen sözünü tuttun bana ihanet etmedin ama ben sana ettim.

Bunun vicdan azabı içinde yazıyorum lakin olurda ben sana söyleryemezsem bu mektubu bul ve gerçekleri öğren diye.

Çok özür dilerim sana ihanet ettim. Pişmanım hem de çok ama ne yazık ki son pişmanlık fayda etmez.

Öğrenmen gereken bir gerçek var!

"Anneni baban öldürmedi Leya!"

"Doyduysan kalkalım mı artık bugün dinlenelim yarın bol bol gezeriz" dedim. Leya başını sallayıp masadan kalktık ve odaya doğru yol aldık.

TUTSAK | LÇWhere stories live. Discover now