Lisa sonunda eve gelmişti karnı kurt gibi acıkmıştı. Anahtarıyla kapıyı açar açmaz burnuna doğru süzülen yemek kokuları onu doyurmuştu bile. Çantasını sessizce kapının yanına koyar koymaz mutfağa gidip teyzesinin arkasından sarıldı.
Yejin: ay-
Lisa gülümser
Lisa:ya sen ne güzel yemekler yapmışsın öyleYejin: e hadi ellerini yıka da otur sofraya
Lisa:valla kurt gibi açım
Sabah oldu. Lisa uykusunu almış bir şekilde uyanmıştı. Acaba bugün onu neler bekliyodu duşunu alıp giyinip yine evden çıktı. Okulda geldi ders zili çaldı öğrenciler yavaş yavaş spor salonuna girmeye başlamıştı. Lisa için hersey normaldi chae için aynısı soylenemezdi. Çok gergindi yeni okulu, yeni sinifi ,yeni hocaları onu geliyordu. Herkes içeriye girdikten sonra ders başladı ama lisa kimsenin umurunda değildi sanki salonda hoca yok gibi davranıyorlardi. Tae,jk köşede biseyler konuşuyorlardı. Çok dikkat cekiyorlardi Lisa onları fark etmişti ama onlarla sonra ilgilenecekti yeni gelen kızı farketti. Chae onu tanimisti dün onu o salakların elinden kurtaran oydu Lisa tam yüzünü göremediği için çıkartamamıstı yanına gidip:Lisa:sen yeni mi geldin?
Chae:merhaba! Evet hocam yeni geldim .
Lisa: anladım ben beden eğitimi öğretmeniniz Lalisa Manobal tatlı kıza benziyorsun seninle iyi anlasicaz gibi görünüyor .
Chae: bende Park Chaeyoung. Sizinle iyi anlaşa bilirmiyim bilmiyorum ama bu sınıfta arkadaş çevremi oluşturmak baya zor olacak gibi görünüyor :)
Lisa:neden?
Chae: zorba insanlara benziyorlar. Onlardan sanırım biraz büyüğüm, bu konu hakkında hiç zorbalanmasamda yani onlara göre fazla olgunum .
Lisa kızın kurduğu cümlede mantık arıyordu anlamamıstı ne kadar büyük olabilirdi ki
Lisa: ne kadar büyük olabilirsin ki yani söylediğin şeyde mantık aradım da. Bulamadım.
Chae: 3 yaş kadar.
Lisa:e birşey değilmiş
Chae:saçmaladım sanırım. Bende ne anlattığımı anlamadım
Lisa:sanki
Lisa'dan
Ne kadar saçmalasada çok tatlı gozukuyordu. Aramızda çok yaş olmaması çok şirindi ama bunu ona belli etmedim. Biriyle konuşurken hiç böyle hissetmemiştim. Hayır hayır yuh ama yani 1 saatlik derste olmaz. Hem o senin öğrencin Lisa. Hayatında görmediğin yabancı duygular biraz kadın ol be kalk asko ayağa duvar gibi olma saatin geldi ayrıca senin. Hadi kızım kalk şu tuvaletten yoksa derse geç kalacaksın!Der kendine ve kalkıp derse gider chae iste dün gece uyumayıp marriage revenge'i bitirmeyi kendine hedeflediği için uyumamıştı. Dizide istediği gibi bir son. Hayalindeki ilişki evlilik ve aile gibi bittiği için mutluydu. bi yandan da benimde böle bir ailem olurmu düşüncesiyle çıkışa kadar uyumustu. (o kadarda değil de) kremrengi bir lastikle bağlandığı güneş gibi parlayan saçları bozulmuş, diordan bayıla bayıla bir dünya para verdiği ruju da yüzüne bulaşmıştı. Ama yinede çok tatlı gözüküyordu 7. Dersin ortasında uyanmisti. Ama hala dizinin etkisinde olduğu için kafasını kaldırmamıstı her neyse işte 7. Dersin ortasında kafasını artık kaldırdı. Ve etrafa baktı. Onu gören herkes çaktırmadan gülmeye çalışıyordu ki bence çok tatlı gözüküyordu ders bitti chae tuvalete gitti kendine bakmak için lisada oradaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nuevo comienzo | CHAELISA
FanfictionChaeyoung kaydını yeni bir okula aldırır. Düzyazı | Chaelisa