Evet o olaydan sonra hep birlikte eve döndük.
Eve geldiğim gibi pijamalarımı giyip uyudum. Uyandığımda telefona bir sürü bildirim gelmişti. Hemen yatağa oturdum. Ardından ağzımı kocaman açarak esnedim. Telefona gelen mesajlara baktım Layla whatsapptan bir grup kurmuştu. Grupta ise herkesin ailesinden izin almasını bizim için bir günlük bir villa tuttuğunu yazıyordu. Ve ben çok uyumuştum sadece hazırlanmam için 30 dakikam vardı!!! Hemen babama sormak için odamdan çıkıp oturma odasına gittim. Ve babama tatlılık yapmaya çalışarak:Loya:babacığım sana bir şey soracağım....
Babam ve Mary yani üvey annem bana merakla bakıyordu.
Michael:Sor bakalım güzel kızım.
Loya:Bir arkadaşım diğer arkadaşlarım ve ben için bir ev kiralamış. Onlarla 2günlüğüne orda kalabilir miyim.....
Michael:En son Lisede de izin almıştın o zaman evi yakmıştın....
Loya:Lütfenn...
Michael:Bilemedim şimdi....
Tam umudumu kesmişken Mary olaya dahil oldu.
Mary:Bence Loyayı gönderebiliriz canım. Sonuçta evi yaktığında lisedeydi ama şuan okulu bitti.
Mary'i normalde kolay kolay haklı bulmazdım. Ama şuan haklıydı.
Babam da mecbur kabul etti.
Zafer benimdi!
Loya:yaşasın!
Hemen odama koştum. Sadece 2 veya 3gün kalacaktık villada. Hemen 4 - 5 alt ve üst aldım. Kıyafet,telefon,cüzdan vb. şeyler koyduğum çantamı da aldıktan sonra tekrar alt kata indim. Babama sarıldığım sırada Mary hüzünlü bir şekilde bana bakıyordu. Dayanamadım o yüzden Mary'e de sarıldım. Ardından koşarak evden çıktım. Tahmin ettiğim gibi beni bekliyorlardı. Hemen onların yanına gittim. Ve arabaya bindim. Arabayı Richard sürüyordu. Ön koltukta ise Layla oturuyordu. James ile ben de arkada oturuyorduk.
James;Selam siyah yıldız
Loya:Selam James
Ardından arkasında sakladığı beyaz lale buketini bana verdi. Tek sevdiğim çiçeğin lale olduğunu biliyordu. Elindeki buketi alıp ona teşekkür ettim.
Loya:teşekkürler James.
Layla:Ee babanı nasıl ikna ettin Loya?
Loya:o konulara hiç girmeyeceğim. Boşverin.
Biz öyle havadan sudan sohbet ettik yarım saate villaya gelmiştik. Sonunda herkes arabadan indi. Ben de eşyalarımı koyduğum çantayla yere çakılmadan yürümeye çalışıyordum. O sırada James çantamı benden aldı.
James:Ben taşırım.
Tam ben itiraz edecekken:
James:hiç itiraz etme. Biraz daha sen taşısaydın yere düşecektin.
Bende itiraz etmedim. Villaya girdik içi çok güzeldi. Havuz da öyle. Ama ben yüzmeyi bilmiyordum. Hepimiz çantalarımızı yerleştirdik ardından akşam olduğu için pijamalarımızı giyindik.
Layla:hadi havuzun oraya gidelim!
Richard:iyi fikir
James:Loya gelsin bir bekleyin.
Ben odada pijama arıyordum sonunda buldum. Ama pijama dinozorluydu. VE BAŞKA PİJAMAM YOKTU!? . Utanarak dinozorlu pijamamı giydim ve alt kata indim. Herkes bana bakıyordu.
Loya:EE selam
James:A....
Richard:....
Layla:WUAA ÇOK TATLI OLMUŞSUN LOYA!!!
Layla hemen yanıma gelip yanaklarımı sıktı.
Sonunda Richard ve James de geldi.
James:Dinozorcukk
Richard:kuyruğu bile varr
5dakika boyunca boş boş dinozor pijamamı konuştuk. (işsiziz).
James:siz havuzun oraya gidin ben su içip geleceğim.
James mutfağa gitti. Biz de havuzun oraya gittik.
James hariç kimse yüzme bilmediğimi bilmiyordu. VE HAVUZ ÇOK DERİNDİ.
Ben tam havuzun yanından geçerken işte korktuğum şey oldu. Layla şakasına beni havuza itti.Ben ise....
HAVUZDA ÇIRPINIYORDUM, BOĞULUYORDUM?!!!
Onlar ise rol yaptığımı sanıyor ve gülüyordu. En son kollarım yorulduğu için çırpınmayı da bıraktım. Ölüyordum....
O sırada James geldi.
(James'ten)
Lütfen düşündüğüm şeyi yapmasınlar diye düşünüyordum. Ama... LOYA YOKTU?! havuza bakıyordum. Orda batıyordu?!James:LOYA YÜZME BİLMİYOR?!
Richard:NE
Layla:NE
Hemen havuza atlayıp loyayı kucağıma aldığım gibi sudan çıkardım.
Hepimiz başında bekliyorduk. Sonunda loya nefes almaya başladı ardından gözlerini açtı.
James:Gel loya hasta olacaksın kıyafetlerini değiştir.
Loya:Ben başka pijama getirmedim...
James:Layla sende yedek var mı?
Layla:maalesef.....
James:o zaman ben sana pijama veririm.
Loya ile odama çıktım. Ona pijamalarımı verip üstünü değiştirmesi için dışarı çıktım.
Üstünü değiştirince o da odadan çıktı. Verdiğim eşyalar büyük olmuştu. Ama çok şirin gözüküyordu....
Evet arkadaşlar umarım bu bölümü de beğenmişsin ızdırap. Ve ben başka bir kitap daha yazıyorum. Türü fantastik. Tanıtımını yetiştirebilirsem bugün atacağım. Sizi seviyorum umarım bölümü sevmişsinizdirr✊
Bu bölümü de Layla ile bitiriyorum. Görüşürüzzve kesinlikle bölümü 15 dk erken atmadım...😭👏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✩Siyah//Yıldızım ✩
Genç KurguOkulda saf olarak bilinen annesi de ölmüş olan Loya aslında en başından beri sevgilisi Richard'ın onu parası için kullandığını biliyordu.Fakat saf davranıyordu.Okulun son haftası bir balo düzenlenir.Loya o akşam tüm bildiklerini herkese anlatacaktır...