Bölüm 1: İhanetin Gölgeleri

27 2 3
                                    

Amara'nın gözleri dolu dolu bakışlarıyla odasının penceresinden dışarıyı izliyordu. Kalbindeki acı, yüzüne yansıyordu. Kocası Lucius'un ihanetini öğrendiğinde dünya başına yıkılmıştı. Birlikte geçirdikleri yılların anlamı kaybolmuş, güveni kırılmıştı. Sürekli böyle bir adamla kraliyeti nasıl yöneteceğini düşünüp duruyordu..

"Ben gerçekten bu kadar kolay mıydım?.." diye kendine içten içe kendine soruyordu.

Bir akşam, sarayın büyük balo salonunda gerçekleşen bir toplantıda, Amara'nın hayatı değişmişti. Etrafta gülüşmeler, müzik ve dans vardı. Amara, güzel bir kraliçe olarak salonun ortasında yerini almıştı. Lucius ise onun yanında, gülümseyerek ve sevgi dolu bir şekilde konuşuyordu. Ancak o gece, bir hata sonucu Amara gerçek yüzünü görmüştü. O an Lucius ile olan tüm anıları gözünde canlanıp yok olmuştu..

Bir hizmetçi, tesadüfen salona gizlice girmiş ve Amara'nın kocası Lucius ile başka bir kadın arasındaki samimi konuşmalara tanık olmuştu. Amara, hizmetçinin anlatımlarını dinlediğinde şok olmuştu. Gözlerinden yaşlar süzülerek, Lucius'un ihanetini kabullenmek istemiyordu. Ama gerçekler acıydı ve kaçınılmazdı.

"Beni resmen @ptal yerine koydular,gururum incindi, sevgim her şeyim yok oldu bitti..." Diyerek geceleri yatağında sessizce ağlıyordu. Bu onun için çok kötü bir şeydi çünkü onlar aynı zamanda bir lord idi..

Ertesi gün, Amara Lucius ile yüzleşmek için kararlı bir şekilde sarayın taht odasına gitti. Lucius, masum bir ifadeyle ona yaklaştı ve

"Sevgili Amara, senin için her şeyi yaparım.. "

"Öyle mi?"

"Evet.. Bana güvenmiyor musun?"

"Tabi ki güveniyorum.. İkimizde birbirimize çok bağlıyız bunu herkes biliyor.."

"Evet.. seni o kadar seviyorum ki.. Tarifsiz bir şey.."
Diye onun yalanlarını dinledi..

Onun utanmadan böyle yapmasına Amara sinirlense de belli etmedi.. Bir gün herkesin Lucius'un gerçek yüzünü göreceğini umuyordu..

Her gün kalbinde tarifsiz bir acı alıyordu yerini..
Lucius'un arada neden Amara'dan kaçtığı ortadaydı..
Amara bazen bu acıya dayanamıyor, kalbi sıkışıyordu ama bir gün herşeyin ortaya çıkacağını içten içe diliyordu.

Lucius hakkında çok düşünüyordu. Onu aklından çıkaramıyorsun fakat bir andan aklına onun büyük ihaneti geliyordu..


ihanetin Gölgeleri (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin