Bölüm 4: İhanetin Bedeli

13 3 0
                                    

Amara, Lucius'un ihanetini kanıtlamış olmanın verdiği güçle, halkın önüne çıktı. Artık Lucius'un yalanlarına kimse inanmıyordu. Amara'nın cesareti ve kararlılığı, halkın gözünde yükseliyordu.

Ancak Lucius pes etmek niyetinde değildi. Amara'yı durdurmak için her şeyi yapmaya kararlıydı. Onun planlarından biri, Amara'nın müziğini çalmayı engellemekti. Lucius, Amara'nın kariyerini mahvetmek için tüm gücünü kullanıyordu.

Amara, bu zorluğun üstesinden gelmek için Ariana ve James'e güvendi. Onlar, Amara'nın sadece sevgilisi ve en yakın arkadaşı değil, aynı zamanda işbirlikçisiydiler. Birlikte, Lucius'un tuzaklarına karşı koymak için yeni bir plan yapmaya başladılar.

"Yok bu adam düşündüğünüzden betermiş.. Bir insan nasıl böyle olabilir anlayamıyorum.."

"Açıkçası ben ondan böyle birşey beklerdim. Son zamanlarda bana değişik davranmaya başlamıştı. Birşey yaptığı çok anlaşılıyordu..

Sara, Lucius'un takımına sızacak ve onun planlarını öğrenmeye çalışacaktı. James ise Amara'nın müziğini korumak için elinden geleni yapacaktı. Bu ikili, Amara'nın yanında olmak için her şeyi riske atıyordu.

Ariana ve James, Lucius'un takımıyla yakınlaşmaya başladı. Onların güvenini kazanmak için ellerinden geleni yapıyorlardı. Ancak bu süreçte, kendilerini tehlikeli durumların içinde bulduklarını fark ettiler. Lucius'un ihaneti çok daha derindi ve Amara'yı korumak için daha büyük bir savaşa hazırlanmalıydılar.

ihanetin Gölgeleri (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin