~6~

148 4 0
                                    

O văd pe Miruna cum coboară jos îmbrăcată într-un costum sexy de asistenta (stiti la ce ma refer), și se uita seducator la Tom. Tom m-a luat de pe el și m-a pus pe canapea, și s-a dus înspre Miruna nervos.
O ia de braț tare și o tranteste pe jos.
T: CE E CU TINE FEMEIE?! NU POTI ÎNȚELEGE CĂ AM O SOȚIE?
Când am auzit m-am inrosit la față. Nici macar nu eram căsătoriți.. Dar cred ca va veni și momentul ăla..
M: S-scuze Tommy..
Tom când a auzit cum i-a spus, a luat-o de brat și a dus-o sus. Tom îl striga tare pe Bill.
T: BILL! IA-ȚI TARFA ASTA DE AICI!
Tom era pe scări, și Bill a apărut într-o secundă.
B: CE DRACU O MAI FĂCUT ȘI CATEAUA ASTA?!
T: Tu vezi cum e îmbrăcată?! Plus ca, se uita la mine seducător.
M: Păi dacă ești sexy..
Eu când am auzit ceea ce a spus, m-am ridicat de pe canapea, și m-am dus la ea. I-am facut semn lui Tom să îi dea drumul la braț, ca să îi dau eu vreo 2.
Tom îi dă drumul, iar Miruna se întoarce, și ma vede pe mine. Eu îi fac cu mâna în semn de salut si cu un zâmbet fals, și o iau de cap, îi dau un genunchi în față, iar după îi dau drumul să se ducă pe scări.
După ce a ajuns jos, am coborât pe scări și am luat-o de par.
M: Auu ma doare!
C: I don't give a fck
Am tras-o de cap încât să înceapă să plângă. A început să boceasca într-un hal, de Bill cu Tom au început să râdă. I-am dat drumul, și am luat un cuțit din bucătărie. Ea când a văzut cuțitul, a început să plângă și mai tare.
M: NUUU! NU TE ROG!
M-am apropiat de ea, și am inceput sa îi fac taieturi adanci într-un picior.
Apoi, i-am dat părul peste ureche cu cuțitul, și i-am șoptit:

C: Ai fost extrem de norocoasă ca nu te-am omorât.. Încă. A da, și dacă te mai prind vreodată pe lângă Tom, și îi faci ochi dulci, esti moartă.

Apoi am mai dat o dată cu piciorul în ea, apoi am trântit cuțitul lângă ea.

T: Wow, nu știam ca am așa soție periculoasă.. Îmi place :)
B: Mersi Cezi ca i-ai dat o lectie ca lumea, ca daca îi dădeam eu una, era moartă.
T: Hai să mori tu.
B: Ok, recunosc ca nu am pumnul la fel ca al tau, dar totuși, i-aș fi rupt maxilarul
T: Eu i-aș fi rupt viața.

B: Fa c*rvo, ieși în pula mea de aci, până când nu te omor.
Miruna a dat din cap și dusă o fost.

T: Iubire, ce geloasă mai esti :)
C: NORMAL ca da, cine se crede ea sa iti facă ochi dulci?
B: Doamne ce aș vrea și eo una așa ca tn..
C: Las' ca iti vei gasi tu una potrivită. Sau stai oleaca, am eo o prietenă de a mea, și mna, nici ea nu are iubit. Plus ca, îi place stilul goth.
Bill când a auzit, a început să sară în sus.
B: Yayyy! Cum o cheamă??
C: Sara, e foarte de treabă. Are 18 ani.
B: Iar eu 20. PERFECT!
Eu cu Tom am inceput sa râdem.
C: Păi, hai să o chemam și pe ea la sleepover!
B: Daa!
Eu îmi scot telefonul și o sun.

C: Cf fă? N-am mai vb de mult
S: Ikr.. Am avut multa treaba in ultima perioadă, inf tu cf?
C: Păi m-am gandit dacă ai vrea să vii la un sleepover cu niște prieteni de ai mei.
S: Dacă e vreunul cu stil goth, într-un minut sunt ajunsă.
C: Chiar este unul, i-am spus despre tn, și chiar este interesat de o relatie.
S: Perfect! Păi hai ca ma imbrac acum, dar, da-mi adresa.
C: E fix lângă casa mea. E o vilă cu alb și negru.
S: Ok hai pa

Și mi-a închis.

C: Doamne ce grăbită e fata asta!
B: Abia astept sa o văd! Cum e? Blonda? Bruneta? Roșcată? Satena?
C: Doamne Bill! Are părul negru, la fel ca al meu. Gen are breton și părul lung. A da, și mai are 2 piercing-uri. Un septum în nas și unul în limba la fel ca tn.
B: Uuu deci e frumoasa :)
Deodată auzim un ciocanit puternic la ușă.
C: A venit.
B: Deja?!
C: Ti-am spus că ea tot timpul e grăbită..!
Ma duc la usa si o deschid. Era ea, îmbrăcată așa:

C: Aolo da ce sexy esti fată! S: Mersi fată, acu ai de gând să ma lasi aici, sau să ma primesti înăuntru? Eu ma dau la o parte ca să intre în vilă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


C: Aolo da ce sexy esti fată!
S: Mersi fată, acu ai de gând să ma lasi aici, sau să ma primesti înăuntru?
Eu ma dau la o parte ca să intre în vilă.
Când a intrat, și-a pus ochii direct pe Bill.
S: Bunaa!
B: Bunaa!
T: Salut.
S: Sunt Sara, prietena Cezarei.
C: Le-am spus despre tine, doar la ceilalți doi nu am apucat să le spun. Apropo, Gustav e tot la baie? 😂

B: După cum se vede, da😂
T: Ce să-i faci, dacă e un cacacios..
Eu, Sara si Bill am inceput sa râdem. Am observat cum Bill o privește pe Sara, iar Sara pe Bill. Chiar se potrivesc! Asa arată ea:

 Chiar se potrivesc! Asa arată ea:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Deodată cobor și ceilalți doi.
Gu: Uuu cine e gagica?
Ge: Da tare frumoasa esti!
Bill se apropie de ei, si le șoptește:
B: E a mea. Ok?
Gu&Ge: Ooo okkk!
Bill se întoarce înapoi la noi, iar Gustav și Georg au venit și ei în sufragerie.
C: Uhmm eu cu Tom, Georg și Gustav avem ceva de făcut! Mergem până sus! Voi ramaneti aci, ok???
S&B: Okk..
Eu am mers cu toții sus, și i-am pandit pe astia doi.
B: Uhm.. Esti foarte frumoasă!
S: Multumesc! Și tu esti!
B: Eh.. Tu esti și mai frumoasa.
Sara s-a inrosit la față.



Va urma...








Helauuu! Dacă aveti vreo idee ceva, spuneți mi în comentarii, nu prea mai am idei, asa ca am nevoie de câteva de la voi. Pupici 💗💗💗💗

𝓟𝓻𝓲𝓮𝓽𝓮𝓷𝓾𝓵 𝓯𝓻𝓪𝓽𝓮𝓵𝓾𝓲 𝓶𝓮𝓾Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum