2.

46 5 0
                                    


~20 évvel később~

Harry elképesztő fejfájással kelt fel egy ágyban, ami nem az övé volt. Ahhoz képest mennyit ivott eléggé sokra emlékezett a tegnap éjszakából. Nagy vonalakban annyi marad meg neki, hogy legjobb barátja elhívta egy házibuliba valami gazdag ismerőséhez. Nemvolt az a nagy bulizó típus, de a Niall addig nyaggatta amíg bele nem ment. Nem volt rossz maga a hely, a zene pörgős volt, az emberek, akiknek bemutatták kedvesek voltak és befogadóak. Bár ezen felül is feszélyezve érezte magát egy kicsit ezért jónéhány felest, sört és whiskyt legurított, hogy "szabadabbnak" érezze magát.

Be is jött mert másfél órával később önmagát meghazudtolva táncolt az embertömeg kellős közepén, ahonnan egy férfi nemsokkal később el is akarta rabolni, hogy együtt tölthessék az éjszakát. Harry nem volt az az egyéjszakás kalandos személy, de miután a férfi ezt észrevette, taktikát váltott és jól megtáncoltatta. Eleinte kedvesen, lágyan, ami a vége fele már inkább hasonlított egy erotikus jelenetre egy filmből.

És most itt fekszik azzal a személlyel az ágyban és nem tudja mit tegyen. Nemigazán volt esélyük beszélgetni a továbbiakról mert, annál nagyobb volt a vágyuk, hogy egymásé lehessenek. Bár Harry az elején nagyon nehezen lazult el mert már túl régen volt bárkivel is, de a férfi addig kényeztette a szájával amíg többért nem könyörgött. És ó, de még milyen nagy örömmel tette meg. Addig meg sem állt amíg Harry háromszor el nem élvezett azon az estén.

Újra a férfi felé vezette a tekintetét, aki ugyanúgy békésen feküdt mellette nyakig betakarózva. Csak az orra látszott ki és a kócos haja, amibe legszívesebben beletúrt volna és addig simogatná amíg fel nem ébred, hogy aztán együtt reggelizhessenek lopva egymásra mosolyogva. Majd, amikor elindulnak hazafele esetleg egyikük elkíséri a másikat vagy csak simán elkérik egymás elérhetőségét és egy csókkal elbúcsúznak egymástól.

Ez a gondolat visszahozta őt a jelenbe, ami emlékeztette őt, hogy ez valószínűleg a férfinak csak egy kellemes este volt és nem egy kapcsolat kezdete. Elszomorodva kelt ki óvatosan az ágyból, összeszedve a ruháit és felvéve azokat, még egy utolsó pillantást vetett az alvó személyre majd elhagyta a szobát és szomorúan elindult hazafele.

*****

Hali!

Itt is lenne a második rész. Kicsit rövid de a rész de a következő már izgalmasabb lesz ígérem :)

Ezen kívül még két rész lesz amit igazából egybe írtam meg de túl hosszú lett volna ezért ketté szedtem.

Jövőhéten találkozunk addig is legyetek jók!

Ja majdnem elfelejtettem....

MILYEN CUKI VOT MÁR LOUIS JAKARTÁBAN????????? ÉS MIÉRT ILYEN HOT?????? MIAZ HOGY HOZZÁ MENT EGY FANHOZ???? ÉS MÉG JOBB MIÉRT NEM HOZZÁM??

MI AZ HOGY HARRY PERESKEDIK???? ÉS ÉDES ISTENEM 6 NAP MÚLV 30 LESZ

LIAM ÚJ DALA VALAMI ZSENIÁLIS!!!!

ZAYN!!!!!! 7 ÉV UTÁN VÉGRE MEGJELENIK VALAHOL ÉS A LÁBÁN ÁTHJAT EGY AUTÓ????? MI EZ????? ÉS KHAI....MIKOR LETT EKKORA??

Niall meg...Niallködik

Na most már tényleg megyek.

Ghost SpeakerWhere stories live. Discover now