Bölüm 5:İsyancılar

27 5 0
                                    


Hepimiz aynı anda oturuşumuzu düzelttikten sonra Zeyn boğazını temizledi, Girebilirsiniz.

Bir adam içeriye girdi.Tıpkı kralınki gibi saçlarının arasında mavilikler vardı fakat saçları daha kısaydı.Büyük badem şeklinde gözleri vardı.Beyaz tenli değildi fakat buğday tenli de değildi.

Hepimizle kısa süreliğine göz göze geldikten sonra duruşunu dikleştirdi ve konuşmaya başladı.

Ben Avami,Buz krallığının muhafızıyım.Kralımızın emriyle sizi bir yere götüreceğim.Güvenliğinizi tehlikeye atacak bir yere gitmeyeceksiniz size zarar gelmesini biz de istemeyiz.Detayları yolda konuşacağız.

Losalia ve Zeyn bu ne diyor dermiş gibi birbirlerine baktılar ardından da gözlerini devirdiler.Sonra da kollarını bağlayıp kapıdan çıktılar. 

Kimsenin arkalarından gelmediğini görünce arkalarını döndüler. Losalia sıkılmış gibi baktı,ne bekliyorsunuz gitmemek için bir planınız mı var?Losalia haklıydı hiçbir çözümümüz yoktu.

Başımıza gelenlere katlanmak zorundaydık.Haklısın deyip ben de odadan çıktım.Sadece Abel kalmıştı.Çatık kaşlarla bize baktı siz delirmiş olmalısınız dedi ama yine de yanımıza geldi.

Sesimi onun sesine olabildiğince benzetmeye çalışarak siz delirmiş olmalısınız diyerek taklidini yaptım.

Bana da sert bir bakış attı ve oldukça sahte bir şekilde güldü, ya ne kadar komiksin görüyor musun gözümden yaş geldi.Losalia güldü, ve kararlılıkta Abel gibi olun.

Abel ,Losalia'ya göz devirdi, sana da dalga geçmek için malzeme çıktı ne kadar güzel.Losalia kolunu Abel'ın omzuna attı ve hafifçe sesini kalınlaştırdı,Benim birileriyle dalga geçebilmem için dalga malzemesi çıkmasına gerek yok kardeş biz ezelden böyleyiz deyip gözünü kırptı.

Avami dikkatimizi çekmek için hafifçe öksürdü ve konuşmaya başladı, bölüyorum ama artıkgitmek zorundayız.

Kötü bir şey dememesine rağmen Zeyn tiksinirmiş gibi yüzünü buruşturdu, gitmeyeceğiz demedik zaten yolu göster de gidelim.

Öylece durmuş bakıyorduk.Bir at arabasına evet yanlış duymadınız at arabasına. 21. yüzyıla geldik ama koskocaman sarayda hala at arabasına biniyorlardı.

Gerçi hangi yüzyıldalardı ki.Çok geride değildirler tahminimce.Memnuniyetsiz bir şekilde elimle at arabalarını gösterdim ve yüzümü Avami'ye döndüm.Gerçekten at arabasıyla mı gideceğiz?

Avami ise çok bilmiş bir tavırla ne bekliyordunuz ki,biz sizler gibi yaşadığımız çevreyi umursamadan kirletecek kadar duyarsız değiliz.

Derin bir nefes alıp verdim,evet,haklısınız ama sonuçta elektrikli araçlar da var bu kadar geride mi kaldınız gerçekten.Geride falan kaldığımız yok sizlerden farklı olmak bizim tercihimiz.

İyi,tamam,bir şey demiyorum.Zeyn bana döndü, hem sen hayvanları sevmez miydin neden binmek istemiyorsun ki deyip koşarak at arabasına bindi.

Ne kadar memnun olmasam da bindim.En kenara camdan tarafa oturdum.Avami de geliyordu ki Abel kolundan tutarak durdurdu,kusura bakmayın arkadaş biraz zengin takılmayı seviyor biz de idare etmeye çalışıyoruz işte,alışırsınız zamanla deyip Avami'nin sırtını sıvazladı.

Ardından üçü beraber at arabasına bindiler.Abel ve Losalia benim yanıma oturdu.Avami de Zeyn'in yanına oturdu.Araba sallanarak hareket etmeye başlayınca Abel'ın kulağına bir şeyler söylemek için ona doğru eğildim,Avamiye dediklerini duymadığımı sanma.

CameliaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin