1.Tajemnicze Cimcirimci..

40 0 0
                                    

Byl to pewien pochmurny czwartek. Hektor siedzial ze swoimi kolegami pod sala nr. 06 i czekal na lekcje. Po chwili przyszedl do niego jego misiaczek Poruń, para sie pocalowala po czym Hektor zadal Porowi pytanie:
-Skarbie chcesz sie moze bzykac w kiblu bo mam ochote...?
Por byl mega shy. Pomimo tego ze bardzo tego chcial, wstydzil sie na to zgodzic.
-N-nie Hektor... nie mam ochoty teraz...
Odpowiedz Pora bardzo zirytowala malpiszonka. Jak on moze mu odmawiac? Jak on chcial sie bzykac, Hektor mu nigdy nie odmowil, a ten jakies problemy robi.
Niewyewoluowanemu wpadl do glowy ZAJEBISTY pomysl. Doda swojemu chlopakowi leki nasenne do napoju i potem wiadomo co zrobi. To byl wedlug niego po prostu plan idealny.
Po chwili Por poszedl do kibla, Hektor skorzystal z nieobecnosci  kochanka i dorzucil mu do napoju 2 tabletki. Zasmial sie perfidnie i czekal, az Kamyczek (Por) wroci i sie napije.
I tak sie stalo. Por wrocil z kibla i praktycznie od razu sie napil. Hektor oczywiscie uwaznie obserwowal.
-Boze... kreci mi sie w glowie... to pewnie z przemeczenia...- Por polozyl sie na lawce, a glowe na kolanach Hektora. Hektor tylko patrzyl z lekkim usmieszkiem jak jego chlopak powoli traci przytomnosc. Po jakiejs minucie Por juz praktycznie nie kontaktowal. Hektor wzial go na rece i zaniosl do pracowni nr. 2. Polozyl go na blacie, rozebral i zaczal grzmocic. Wtedy Por sie magicznie obudzil bo poczul cos w ustach, zaczal sie dusic potworem Hektorka ale malpiszonek nie przestawal.
W tym samym czasie Knoppers i Snicers zadzwonily do Apollo, ze sa na pracowni i zeby wraz z Cycusiem do nich przyszli, jednak dziewczyny zapomnialy podac chlopakom numeru pracowni. Cycus i Apollo pomysleli, ze dziewczyny sa na pracowni nr.2 jak zawsze, dlatego tam poszli, jednak Snicers i Knoppers znajdowaly sie w pracowni nr.1.
Apollo i Cycus powoli otworzyli drzwi pracowni nr.2 i zobaczyli cos.. szokujacego. Mianowicie ujrzeli Hektora z zawzietoscia grzmocacego szlochajacego, duszacego sie Pora. Stali przez chwile jak wryci, bo nie wiedzieli po prostu co maja zrobic. Por ich zauwazyl, ale nie mogl nic powiedziec bo mial potwora Hektora w buzi.
Apollo napisal do Wachlarza: ,,EJ KURWA BIERZ MODELKE I PAPAJE I CHODZ DO PRACOWNI 2 ZOBACZYC COS FAJNEGO", Cycuś w tym czasie stał dalej wryty- ze lzami w oczach. Modelka, Wachlarz i Papaja szybko przybiegli do pracowni, byli bardzo ciekawi co przyjaciel chce im pokazac. Gdy weszli rowniez tak jak Apollo i Cycuś byli w szoku. Stali tak wpatrzeni w nich kilka sekund, po czym Modelka razem z Wachlarzem zaczeli z tego ryć. Papaja gdy zauwazyl, w jakim stanie jest Cycuś (tragicznym) podszedl do niego, przytulil go i powiedzial:
-Chodz pojdziemy do kibla, musisz sie uspokoic..
Cycuś i Papaja poszli razem do kibla. Papaj dal Cycusiowi kilka chusteczek, siedzial obok niego i mowil mu, ze wszystko bedzie dobrze i wkrotce o tym zapomni.
Apollo, Modelka i Wachlarz stali tam z minute, po czym W KONCU zauwazyl ich Hektor. Malpiszon bardzo sie wtedy wkurwil ze ktos podglada co on robi z Porem, gdy juz mial sie podnosic, Modelka szybko zrobil im zdjecie, skurwysynsko sie zasmial i wraz z Apollo i Wachlarzem, zaczeli spierdalac przed wscieklym Hektorem. Hektor zalozyl gacie i zaczal gonic chlopakow, ale oni zdazyli juz sie ukryc w szatni. Modelka smial sie przez chwile z Wachlarzem i Apollo z tego zdjecia, po czym wyslal je Knoppersowi, Papaja zas bedac w kiblu z Cycusiem opisal dokladnie Snicersowi co sie odjebalo w tej pracowni i zeby przyszla szybko do tego sracza. Na poczatku dziewczyny myslaly ze to jakis prank bo chlopaki lubili im robic takie zarciki, Knoppers poszla do Modelki zeby sie upewnic, ze to nie fotomontaz, a Snicers pobiegla pogadac z Papaja i Cycusiem. Gdy zobaczyla zaplakanego, straumatyzowanego Cycusia zdala sobie z tego sprawe, ze to nie jest zaden prank....
W tym samym czasie Porek siedzial sam na pracowni i dusil sie- tym razem swoimi lzami. Gdy Snicers, Papaja i Cycus szli na aule do reszty gangu, zauwazyli go i przygarneli do siebie bo bylo im go naprawde szkoda.
Hektor wtedy lazil WŚCIEKŁY po calej szkole i szukal Modelki, aby mu spuscic wpierdol za to zdjecie. Apollo, Modelka, Wachlarz, Cycuś, Papaja, Snicers, Knoppers i Por poszli do piwnicy Mimi, aby obmyslic plan zemsty na Hektorze...

♡ Opowiesci gangu i 2 ciumciokow ♡Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz