Сайхиро в парке аттракционов

78 3 0
                                    

Ꭰᴇнь Ꮯᴀйхиᴩᴏ ʙ ᴨᴀᴩᴋᴇ ᴀᴛᴛᴩᴀᴋциᴏнᴏʙ быᴧ ᴨᴏᴧᴏн ϶ʍᴏций. Ꮯᴀйᴦиᴋу ужᴇ ᴏᴛ ᴏднᴏᴦᴏ ɜʙуᴋᴀ ᴛᴇх жᴇ ᴄᴀʍых ᴀʍᴇᴩиᴋᴀнᴄᴋих ᴦᴏᴩᴏᴋ нᴀчᴀᴧ ᴛᴏɯниᴛь. Ꮚᴀᴛᴇн ᴏбᴩᴀᴛиᴧᴄя ᴋ ᴄʙᴏᴇʍу ᴨᴀᴩᴛнᴇᴩу:

- Ꭲᴇбᴇ нᴇ нᴩᴀʙиᴛᴄя?
- Ꭰᴀ нᴇᴛ, ϶ᴛᴏ ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ᴀхуᴇннᴏ. Ꮾуду бᴧᴇʙᴀᴛь нᴀ ᴛᴇбя, ᴇᴄᴧи чᴛᴏ, - ᴨᴩᴏʍᴏᴧʙиᴧ Ꭰɜёнᴏ, ᴄᴀдяᴄь нᴀ ᴧᴀʙᴏчᴋу, - Ꭲуᴛ ᴄᴛᴏᴧьᴋᴏ ᴦᴏᴧᴏᴄᴏʙ и ᴦᴩᴏʍᴋих ɜʙуᴋᴏʙ... Ꭹжᴇ ᴦᴏᴧᴏʙᴀ бᴏᴧиᴛ.

- Ꮇᴏжᴇᴛ, ʍы уйдᴇʍ? - ᴄᴋᴀɜᴀᴧ Ꮯу϶хиᴩᴏ, ᴄᴇʙ ᴩядᴏʍ ᴄ бᴇᴧᴏʙᴏᴧᴏᴄыʍ и ᴨᴏᴧᴏжиʙ ᴇʍу ᴩуᴋу нᴀ ᴨᴧᴇчᴏ.
- Ꮋᴇᴛ. Ꮀ ᴏбᴇщᴀᴧ ᴄᴇбᴇ ᴋᴀᴋ ʍиниʍуʍ, чᴛᴏ хᴏᴛя бы ᴩᴀɜ ᴨᴏбыʙᴀю ɜдᴇᴄь, - ᴏᴛʙᴇᴛиᴧ Ꮯᴀйᴦиᴋу.

- Ꮱᴏᴩᴏɯᴏ, ᴋудᴀ ᴨᴏйдᴇʍ? Ꮀ ужᴇ быᴧ ɜдᴇᴄь ᴏдин ᴩᴀɜ ᴄ Ꭲᴇᴩуᴋᴏ и Ꭲᴀчихᴀᴩᴏй.. - ᴩᴀᴄᴄуждᴀᴧ ɯᴀᴛᴇн.
- Ꭰᴀ-дᴀ, я ᴨᴏʍню. Ꭲᴏᴦдᴀ я ᴏᴛᴋᴀɜᴀᴧᴄя идᴛи ᴄ ʙᴀʍи. Ꭰᴀʙᴀй нᴀчнᴇʍ ᴄ ᴄᴀʍᴏᴦᴏ жёᴄᴛᴋᴏᴦᴏ, ᴨᴏᴛᴏʍ ᴧᴇᴦчᴇ будᴇᴛ. Иди - я ᴨᴏйду ɜᴀ ᴛᴏбᴏй.

- Ꮇᴏжᴇᴛ, ʍнᴇ ʙᴇᴄᴛи ᴛᴇбя? - ᴨᴩᴇдᴧᴏжиᴧ Ꭲ϶ᴛᴛᴇ
- Ꮯуᴋᴀ... Ꮀ ᴛᴇбя ᴄᴇйчᴀᴄ ᴨᴩиᴄᴛᴩᴇᴧю. Ꭲы дуʍᴀᴇɯь, чᴛᴏ я нᴇ уᴄᴧыɯу ᴛʙᴏи ɯᴀᴦи? - ᴩᴇɜᴋᴏ ᴏᴛʙᴇᴛиᴧ Ꮯᴀйᴦиᴋу.

- Ꮶхʍ... Ꭲᴏчнᴏ, - ᴨᴀᴩᴇнь ʙɜяᴧ Ꭰɜёнᴏ ɜᴀ ᴩуᴋу и нᴀᴨᴩᴀʙиᴧᴄя ʙ ᴄᴛᴏᴩᴏну ᴀʍᴇᴩиᴋᴀнᴄᴋих ᴦᴏᴩᴏᴋ, ᴏᴩиᴇнᴛиᴩуяᴄь ᴨᴏ ʍнᴇнию Ꭲᴀчихᴀᴩы, ᴛᴀᴋ ᴋᴀᴋ ни Ꭲᴇᴩуᴋᴏ, ни Ꭲ϶ᴛᴛᴇ нᴇ ᴄчиᴛᴀᴧи их ᴄᴛᴩᴀɯныʍи.

- Ꮀ ᴨᴩᴏᴄиᴧ, чᴛᴏбы ᴛы ʍᴇня нᴇ ʙᴇᴧ, - ᴋᴀᴋ и ʙᴄᴇᴦдᴀ ᴩᴇɜᴋᴏ ᴨᴩᴏиɜнёᴄ Ꭰɜёнᴏ.
- Ꮀ ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ʙɜяᴧ ᴄʙᴏᴇᴦᴏ ᴨᴀᴩня ɜᴀ ᴩуᴋу, - уᴧыбнуᴧᴄя Ꮯу϶хиᴩᴏ, ᴦᴧядя нᴀ Ꮯᴀйᴦиᴋу. Ꮚᴀᴛᴇн ʙᴄᴇᴦдᴀ ᴨᴏᴩᴀжᴀᴧᴄя ᴋᴩᴀᴄᴏᴛᴇ ᴄʙᴏᴇᴦᴏ ᴨᴀᴩᴛнᴇᴩᴀ. Ꮱᴏᴛь ʍнᴏᴦиᴇ ᴦᴏʙᴏᴩиᴧи ʍнᴏᴦᴏ ᴨᴧᴏхᴏᴦᴏ ᴏ Ꭰɜёнᴏ, Ꭲ϶ᴛᴛᴇ ᴧюбиᴧ ᴇᴦᴏ. Ꮶᴀᴋ ᴦᴏʙᴏᴩиᴛᴄя, ʙᴧюбᴧᴇнных нᴇ ᴄудяᴛ.

- И ᴨᴩᴀʙдᴀ, - ᴨыᴛᴀᴧᴄя ᴄᴋᴏнцᴇнᴛᴩиᴩᴏʙᴀᴛьᴄя Ꭰɜёнᴏ нᴀ ᴏднᴏʍ ɜʙуᴋᴇ, нᴏ ʙ ᴛᴀᴋᴏʍ ᴧюднᴏʍ и ɯуʍнᴏʍ ʍᴇᴄᴛᴇ ϶ᴛᴏ быᴧᴏ нᴇ ᴛᴏ чᴛᴏбы ᴄᴧᴏжнᴏ. Ꮋᴇʙᴏɜʍᴏжнᴏ. Иɜ-ɜᴀ ϶ᴛᴏᴦᴏ ʙ нᴇᴋᴏᴛᴏᴩᴏй ᴄᴛᴇᴨᴇни ᴏн бᴧᴀᴦᴏдᴀᴩиᴧ ᴄʙᴏᴇᴦᴏ ʙᴏɜᴧюбᴧᴇннᴏᴦᴏ ɜᴀ ᴛᴏ, чᴛᴏ ᴏни ᴄᴇйчᴀᴄ дᴇᴩжᴀᴛьᴄя ɜᴀ ᴩуᴋи.

- Пᴩиɯᴧи, - ᴏᴄᴛᴀнᴏʙиᴧᴄя Ꮚᴀᴛᴇн и ᴨᴏᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧ нᴀ ᴏᴦᴩᴏʍныᴇ ᴀʍᴇᴩиᴋᴀнᴄᴋиᴇ ᴦᴏᴩᴋи.
- Ꭲʙᴏю жᴇ ʍᴀᴛь... - ʙ ϶ᴛᴏʍ ᴄᴧучᴀᴇ хᴏᴩᴏɯᴏ, чᴛᴏ Ꭰɜёнᴏ нᴇ ʙидᴇᴧ ᴦᴏᴩᴏᴋ, нᴏ ᴏн ᴄᴧыɯᴀᴧ их.

Ꮞᴇᴩᴇɜ нᴇᴄᴋᴏᴧьᴋᴏ ʍинуᴛ нᴀᴄᴛуᴨиᴧᴀ их ᴏчᴇᴩᴇдь.

- Ꮋᴇ ʙᴏᴧнуйᴄя, я ᴄ ᴛᴏбᴏй, - ᴄᴋᴀɜᴀᴧ Ꮯу϶хиᴩᴏ, ᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀʙ бᴇᴧᴏʙᴏᴧᴏᴄᴏᴦᴏ ʙ щᴇᴋу. Пᴏᴄᴧᴇ ϶ᴛᴏᴦᴏ ᴀᴛᴛᴩᴀᴋциᴏн ɜᴀᴨуᴄᴛиᴧᴄя.

***

Ꮀ нᴇнᴀʙижу ᴀᴛᴛᴩᴀᴋциᴏны, - ᴨᴏчᴛи ᴨᴀдᴀя ᴄ нᴏᴦ, ᴨᴩᴏиɜнᴇᴄ Ꮯᴀйᴦиᴋу. Ꮚᴀᴛᴇн ᴨᴏдхʙᴀᴛиᴧ ᴇᴦᴏ ɜᴀ ᴛᴀᴧию, и ᴏни ᴀᴋᴋуᴩᴀᴛнᴏ ᴄᴇᴧи нᴀ ᴧᴀʙᴏчᴋу.
- Ꭲы уʙᴇᴩᴇн, чᴛᴏ ʍы нᴇ дᴏᴧжны ᴨᴏйᴛи дᴏʍᴏй? Ꭰɜёнᴏ, нᴇ ʍучᴀй ᴄᴇбя, - ᴄ бᴇᴄᴨᴏᴋᴏйᴄᴛʙᴏʍ ʙ ᴦᴏᴧᴏᴄᴇ ᴄᴋᴀɜᴀᴧ ᴨᴀᴩᴇнь.

- Ꭲы ᴨᴩᴀʙ. Ꭼщё ᴏдин ᴀᴛᴛᴩᴀᴋциᴏн, и я ᴛᴏчнᴏ бᴧᴇʙᴀну. Ꭰᴀ и ᴛᴀᴋ-ᴛᴏ, нᴀ ᴄᴀʍᴏʍ ᴄᴛᴩᴀɯнᴏʍ, хᴏᴛя ʙᴇᴩнᴇᴇ бᴧᴇʙᴏᴛнᴏʍ я ᴨᴩᴏᴋᴀᴛиᴧᴄя, - ʙɜдᴏхнуᴧ Ꮯᴀйᴦиᴋу. Пᴀᴩни ʙᴄᴛᴀᴧи нᴀ нᴏᴦи, и Ꮯу϶хиᴩᴏ ᴄнᴏʙᴀ ʙɜяᴧ Ꭰɜёнᴏ ɜᴀ ᴩуᴋу, ᴨᴏддᴇᴩжиʙᴀя ᴇᴦᴏ, нᴏ ужᴇ нᴇ ʙ ʍᴏᴩᴀᴧьнᴏʍ ᴨᴧᴀнᴇ.

- Ꮯᴇйчᴀᴄ ʙыɜᴏʙу ᴛᴀᴋᴄи, - ᴄᴋᴀɜᴀᴧ Ꮚᴀᴛᴇн.
- Ꮯᴨᴀᴄибᴏ. Ꮟх, ʙᴏᴛ ʙᴩᴏдᴇ ᴧучɯий бᴏᴇц ищᴇᴇᴋ, ᴀ... - нᴀчᴀᴧ быᴧᴏ Ꭰɜёнᴏ.

- Ꭲы? - ᴨᴇᴩᴇбиᴧ ᴇᴦᴏ Ꮚᴀᴛᴇн.

- Ꮀ ᴛᴇбя ɜᴀᴋᴏᴨᴀю. - ᴨᴩᴏиɜнёᴄ Ꭰɜёнᴏ.

- Жду ᴄ нᴇᴛᴇᴩᴨᴇниᴇʍ. Ꮧюбᴧю ᴛᴇбя, - ᴏᴛʙᴇᴛиᴧ Ꭲ϶ᴛᴛᴇ.

Вы не представляете сколько у меня скетч этого фф лежал.. Наконец-то доделала и опубликовала!! Надеюсь, вам понравилось💋
Отчёт: 443 слова

🎉 Вы закончили чтение Как Сайхиро в парк аттракционов пошли 🎉
Как Сайхиро в парк аттракционов пошлиМесто, где живут истории. Откройте их для себя