34- aşkı memnu asko

237 33 11
                                    

28 ocak doğum günüm ve kutlamayacağım

İyi okumalar
_______________

"Of ben halay çekmek istiyodum"

"Bebeğim hamilesin ani hareketler yasak biliyosum"

"Biliyorummm"

Şuan Minhonun kucağında mayışmış halde halay çekmek istediğimi anlatıyodum. Ee düğün yarın banane.

Bizimkilere daha anlatmamıştık çünkü bende bilmiyom.

"Şunlara söylesek mi kocacım"

"Söyleyelim aşkım"

"Çağıralım mı Minhosum"

"Hemen bebisim"

Telwfonu aldığı gibi hepimizin olduğu gruba yazmıştı. Tabi işleri olmadığı için hemen gormuslerdi ve kapı calıyodı amk.

Minho kucağında benimle kolayca ayağa kalkıp kapıya gitti. Kapının kulbunu aşağı indirip kendine çekti.

"Oha amk gözümüzün önünde sevişiyorlar"Hyunjin

"Jisung bu Minho sana naptı da bu kadar kilo almışsın."Changbin

"İçeri geçin anlatcam amk"

Herkes içeri girerken minho beni yere bırakıp kapıyı örttü. Gözüme bakınca dolduğunu anladı.

"Jisung? Nşye ağlıyorsun sevgilim!"

"Ne ağlıyo mu hyung!"
Jeongin

Herkes başıma toplanınca başımı Minho'nun boynuna gömdüm.

"Ben kilo mu almışım?"

Diyip boğuk sesimle ağlamaya başladıım.

"Sikeyim seni Changbin. Hayır meleğim kilo almamışsın. Sadece bebeklerimizi taşıyorsun bu kadar. Changbine bakma bebeğim"

"Bebek mi?"
Chan

"Bebekler mi?"
Felix

"Bebeklerimiz mi?"
Seungmin

"Taşımak mı?"
Hyunjin

"NOLUYOR BU AŞAĞILIK EVDE?"
Jeongin

"He ya size söylicektik. bu yüzden çağırdık. Jisung hamile iki tane bebeğimiz var. Hormonlarından ağlıyor."

Pat diye ses geldiğinde Minhonun vanilya kokan boynundan kafamı cevirip yere baktım. Seungmin yerde baygın yatıyodu. Ölmüşte olabilir. Chan hyung başına çöktüğünde yüzüne eğilip öpmeye başlamışt- LAN.

"NOLUYO"
Jis

Seungmin bi anda ayılıp bu benim sevgilim diyip yine bayıldı.

Jeongin de Hyunjinin boynuna atlayıp seni seviyorum diye bağırmıştı. Lan bu changbini swvmiyo muydu. Changbin de felixin gotunu avuclayarak guluyodu. Minhoyla ben bakışıyodum.

"Gel aşkım odamıza çıkalım burası aşkı memnuya döndü."

Kafamı sallayıp güldüm..

Düğün\MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin