"lll.BÖLÜM"

36 13 52
                                    

Kahve almak için kantine gittim ne yazık ki kantin kapalıydı birinin Nefes diye seslindiğini duydum sanki,Nefes bodruma gelir misin dedi bu liseye yeni gelen öğrenciydi bir kere görmüştüm onu de beni niye çağırıyor ve adımı nerden biliyordu?Ne yalan söyleyeyim ürkmüştüm birazcık belki yardıma ihtiyacı vardır diye bodrum katına indim gerçeği öğrencilerin bodrum katına inmesi yasaktı korkumu yenip ismini bile bilmiyorum ben bu çocuğun neye güvenip gidicem diye iniyordum bodruma meğerse nöbetçi öğrenciymiş benden de camları silmek için bez istedi malzeme odasından bez alıp getirdim adımı nerden biliyorsun?senin adını bilmeyen mi var "kitap okuma bağımlısı Nefes"tebessüm ettim.Bezi almak için yanıma yaklaştı elimden bezi alacağına elimi alacakmış gibi hissettim bir süre elimi tuttu gözlerinin bu kadar güzel olduğunu yeni farkettim dedi boynumu eğip sustum utandığım anlamış gibiydi ee orda duracağına geldi yardım et dedi.Elime bezi tutuşturup şuradaki camları silebilirsiniz prenses dedi.

~Sen çok kitap okuduğundan bilirsin böyle prensescilik oyunlarını gerçeği prensesler bilmez pencere silmeyi.

-hıhım öyle öyle.

Başladım pencereye çıkıp silmeye düşmekten korkuyordum açıkçası.

~Adım Deniz bu arada adımı sormayacak kadar utangaç olamazsın dedi.

-Yokya abartıyorsun utanmıyorum.

Konuşmaya dalmışız ki az daha düşüyordum ki Deniz yetişti belimden tutup beni yere indirdi.

~Pencere silmenin prenseslere göre olmadığını söylemiştim ama.

Tam o sırada zil çaldı bende utanmış bir şekilde sınıfa doğru yürüdüm.

~Teşekkürler külkedisi.

-(kısık bir sesle)Rica ederim.

Sınıfa geçtim sırama oturunca bir tuhaflık olduğunu hissettim neyse çantamı alıp çıktım.Okulun çıkışında servisi bekledim birden biri yanıma Deniz beliri verdi.

~Servisimi bekliyorsun?

-Evet ya sen?

~Bende öyle.

Servis geldi sonunda bodrumda yaşananlar aklıma geldikçe utanıyorum.Serviste yanıma oturması yokmu bide ah çekiyordum resmen içimden.Kulaklığımı takip şarkı dinliyordum.

~Bişey farketmedinmi?

-Efendim.

~Kitabını bodrum katında unutmuşsun.

-Ah evet.

~Kitabın konusu güzelmiş.

-Evet öyle.

Servis bizim evin önünde durdu indim sonunda,terlemiştim resmen
Odama geçip çantamı bıraktım evde kimsenin olmaması iydi çok yorgundum hemen duşa girdim.Hemen yatağa atlayıp telefonumu aldım evet tabi unutmamıştım Toprak malum,e tabi karar vermiştim kabul edecektim isteğini.Ve ettim

●^toprak^ sana bir sohbet mesajı gönderdi.

Kalbim duracak gibi hissediyorum.İlk defa sanal alemden biriyle konuşacaktım.

●^toprak^:Selam

■<nefes>:Slm

●^toprak^:tanışalım mı?

■<nefes>:olur

●^toprak^:Ben Toprak boyum 1.80 yaşım 17.

■<nefes>:Adın gökdelen olmalıydı.

●^toprak^:Senin boyun kaç ki?kıps.

■<nefes>:1.50 kadarcık.

●^toprak:Uzunmuşsun sende be tatlım.

■<nefes>:Dalga geçtiğini biliyorum.

●^toprak:Gözlerin.

■<nefes>:Gözlerim?

●^toprak:Çok güzell.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

&quot;SON GÜL&quot;Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin