-Çağla hadi kalk artık geç kalıcaksın kızım
-Tamam anne kalktım
Nolurdu yani bi on beş gün daha verseler de yatsak.On beş gün boyunca yatmış biri olarak kalmak beni çok zorlasada kalktım yataktan.
Banyoya geçip gündelik işlerimi halledip çıktıktan sonra hazırlanmaya
başladım.Üstüme beyaz bir tişört altıma siyah bol paça bi pantolon giyip havalar hala serin olduğu için tişörtün üstüne siyah bi swit giydim,uzun kumral saçlarımı at kuyruğu yaptım.Diğer kızlar gibi sabahın bi saati kalkıp makyajla uğraşamayacak kadar eringeç bi insan olduğum için çantamı hazırlayıp odadan çıktım.Diğer ihtiyaçlarımı alıp evden çıktım.Otobüs durağına giderken bi taraftanda Ayza'yı arayıp konuştum beklemek istemiyordum o yüzden uyarmıştım.Ayza uzun zamandır arkadaşımdı hatta benim için kardeşim gibiydi okula da beraber gidip geliyorduk.Durağa gelmiştim yaklaşık beş dk sonra bi anda bana sarılan bedenle şaşırsam da Ayza olduğunu farkedince bende sarılmıştım.
-Günaydınn diye neşeli neşeli konuştu Ayza bende gülümseyip aynı şekilde karşılık verdim daha sonra otobüs geldi ve binip okula gittik.
...Okula gelirken ne kadar şikayetçi olmuş olsamda seviyordum özellikle arkadaşlarımla zaman geçirmeyi.Şuan ne mi yapıyoruz hepimizin yemeklerini ortaya çıkardık altın gününde gibi yemek yiyoruz aynı zamanda da sohbet ediyoruz.Sohbet konularımız genellikle o anda gelişen şeyler olsa da herzaman en alakasız konuyu tartışıyo oluruz mesela şuan birbirimize evlerimizin tam olarak konumunu anlatmaya çalışıyorduk ve farkettiğimiz şey ise hepimizin konum bilgisinin sıfır olduğuydu.Ben kurabiyemi yerken aynı zamanda Emir'in kağıt üstünde evini anlatmasını ve Ayza 'nın ona uzun ve saçma anlatmasıyla ilgili şikayet ettiğini izliyordum.
...Okuldan çıkmıştım son ders matematik olduğun için beynim yanmıştı ve şuan eve doğru yürüyordum.Eve gelince yan dairemize yeni komşularımızın taşındığını farkettim bundan önceki komşumuzla çok yakındık ve ailem gibi bende onları seviyordum umarım yeni komşularımız hakkında da aynı şeyleri düşünebilirdim.
Benim için bi ilk oluyo bu yüzden yanlışım olduysa şimdiden kusura bakmayın:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komşu Çocuğu- yarı texting
Teen FictionÇağla'nın hem sınıfına hem binasına yeni gelen Demir'e hissettiği ama bi türlü kabul edemediği duyguları yüzünden aklı çok karışıktır ve bu karışıklığa çözüm bulmaya çalışırken yaşadıklarını anlatıyorum. :)) Her hafta atabildiğim kadar bölüm atmaya...