3815 słów.
To dzis ojciec Hwanga wraz ze swoją nową żona, panią lee jadą w góry. To nie tak że hyunjin jest tam jedynym nastolatkiem w domu. Jest jeszcze syn pani lee, lee Felix.
Starszy z nich siedział aktualnie na kanapie, przeglądając telefon. Jakieś pół godziny temu pożegnał obojga dorosłych. Felixa za to nie było domu od wczoraj. Spał u swojego najlepszego kolegi, Han jisunga. Hwang spodziewał sie go pod wieczór, dlatego postanowił wykozystac okazję.
Włączył w telefonie galerię i zacza ją przeglądać a gdy natrafił na najlepsze zdjęcie, sięgną wolno dłonią do zamka swoich spodni i zaczął je odpinac. Może wydawało się to dziwne, ale nie mógł się temu oprzeć. Nie zrozumcie go źle. Odkąd zamieszkał z panią Lee i jego synem nie mógł się mu oprzeć.
Tak bardzo pragną wsadzić w jego dziurke swojego członka że aż zfrustrowany zaczął mu robic zdjęcia. I właśnie jedno z nich, gdy piegowaty i niższy od niego chłopak się myl, widniała na ekranie jego telefonu.
Poczuł jak ciarki przechodzą jego ciało jak zacza się mu przyglądać. Po raz kolejny w tym owym tygodniu oglądał to samo zdjęcie, robiąc sobie do niego dobrze. Zaczął dotykać się przez materiał bokserek. Ciche sapniecie wydobyli się spod jego warg. Na owym zdzieciu, na które patrzył, młodszy robił sobie dobrze. Hwang robiąc to zdjęcie, nie spodziewał się co ujrzy. Wsuna swoją dłoń pod materiał, opinający jego ciało, i dotkną przydługimi, kościstymi palcami główki.
Jego wzrok zniżył się, na palce młodszego które były w nim. Odchylil głowę do tyłu zaciskając dłoń na podstawie swojego fiuta. Podniósł delikatnie do góry biodra, pozwalając by bokserki zsunely się z niego, I powrócił do poprzedniej pozycji. Przymkną powieki, pozwalając by jego wyobraźnia zaczela działać.
Przed jego oczyma powstał obraz ujeżdżającego go blondyna. Zagryzl na ten widok wargę I zacza poruszac dłonią na całej swojej długości. Obraz przed zamkniętymi ślepiami starszego był dla niego zakurwiscie idealny. W jego wyobraźni młodszy ujezdzak go z taką pasją jaką nigdy nie widział. Wzmocnił na to wszystko ruchy na swoim już twardym, jak sakala członku i warknął.
Uchylił delikatnie powieki, by znów spojrzeć na zdjęcie na jego telefonie, lecz gdy znow zamkną oczy jego wyobraźnia przestała przesyłać mu tak idealny widok.
Nie zatrzymując ruchów znów otworzył oczy i zacza przesuwać palcem po ekranie szukając idealnego zdjęcia. Na każdym kolejnym zdjęciu był młodszy. To jak przebierał się w swoim pokoju, czy jak siedział w kuchni w przy krótkiej spódniczce. Po chwili zatrzymał się, jego zdaniem, na najlepszym zdjęciu z całego albumu. Hwang już od początku robił mu zdjęcia, na początek zaczynał od zwykłych jak spał czy jadł.
Można powiedzieć że hyunjin miał totalna obsesję na jego punkcie. Bo jakby nie myśleć, miał z nim jebany album z ponad tysiącem zdjęć. Uchwycił każdy moment, nawet zapisywał zdjęcia jakie piegusek wstawial na insta. Pewnie zastanawiacie się co jest na tym zdjęciu że Hwang ma nawet je na tapecie. Moze i to głupie by wstawiać tak intymna sutulacje na tapetę, lecz Hwangowi się to podobało.
Zdjęcie ukazywało młodszego z nich w swoim pokoju, gdy robił sobie dobrze. Lecz nie palcami. Oj nie nie nie. Młodszy na tym zdjęciu miał w sobie sztucznego członka. Starszy nie mógł ukrywać faktu, że ma z tamtego wieczoru nawet parę filmów. Znów przymknął oczy a przed nim wykreował się obraz jak felix mu obciaga. Jękną z taką błogością przy tym, czujac jakby właśnie to się działo naprawde.
Slodkie usteczka młodszego zacisklay się na nim z taką precyzja jak jeszcze żadne. Czujac że jest blisko otworzył oczy i wyszedł ze zdjęcia i zniecierpliwiony zaczął szukać filmu. Jego ruchy na członku stały się niemal tak agresywne ze czuł jakaby jegk skora zaczela od tego płonąć.
CZYTASZ
Little game|| Hyunlix¹⁸
Short StoryFelix gdy był jeszcze dosyć młody, stracił ojca. Gdy miesiąc po smutnej tragedii, jego matka oświadcza mu że znalazła sobie nowego partnera, który o zgrozo ma z nimi zamieszkać, zamiera. Jego życie przewraca się do góry nogami gdy jego nowy "ojciec"...