Bölüm 6:Yaralar İyileşiyor

28 4 0
                                    



Büyük ihtimalle bana saatler gibi gelen birkaç dakika geçtikten sonra üstümdeki ağırlığın kalktığını hissettim.

Kimin olduğunu bilmediğim bir el nabzımı kontrol etti.Dışarıdan bakınca ölü gibi mi görünüyordum?

Çok saçma ,her şeyi duyup hissedebiliyorken neden gözlerimi açamıyordum?Ardından Avami'nin sesini duydum, yaşıyor dedi.

Birkaç kişinin rahatlamış gibi nefesini bıraktığını duydum.Bu kadar önemli miydim onlar için,sevdim o zaman bu şey her neyse.

Bu arada hala deli gibi canım yanıyordu ama maalesef ki sesimi çıkaramıyordum.

.............

Saatler sonra sonunda zorlukla da olsa gözümü açabilmiştim.Pencereye baktığımda havanın kararmış olduğunu gördüm.Büyük ihtimalle hepsi uyuyordu.

Kaldığım yeri incelemek için bakışlarımı odanın içinde gezdirdim.Sağ tarafımdaki koltukta Zeyn uyuyakalmıştı.Başka kim yanımda durmak isterdi ki?

Aslında,biraz baygın numarası yapsam fena olmaz değil mi?Sonuçta burada tam olarak bize ne yapacaklarını bilmiyoruz.Ne yapacaklarsa ben uyanınca yapacaklar.

En azından bir gün baygın gibi davransam bence hepimizin yararına olur.Zaten uyumayı da severim.Gözlerimi tekrar kapattım,tahminimce yaklaşık dört saat sonra güneş doğacaktı.Bu süre içinde uykuya dalmam lazım.

Acaba ailem ne durumdaydı,bir daha asla oraya dönemeyiz.Peki ya onları buraya getiremez miyiz?Şu varislik şeyleri belli olup her şey kesinleşince ilk işim Kral Tundra'ya bunu sormak olacak.

Hem biraz kafa dinlemekten bir şey olmaz.Birkaç güne unuturlar beni.Biraz güzel şeyler düşünmeliyim.Hatırladıkça yanaklarımı kızartan bir anı geldi tabii ki de aklıma.

Lisenin ilk ayları son sınıf birinden hoşlanmıştım.O kadar takıntılık yapmıştım ki telefonumda fotoğrafları bile vardı.Sahi telefonuma ne olmuştu.

Neyse konumuza dönelim.Arkadaşlarım arasında ona bulduğumuz bir lakap bile vardı.Yamuk.Evet gerçekten ona bulduğumuz lakap buydu.Ne var yani olabilir.

Biz baya göz göze gelmeye falan başladık,beni fark etti derken kız olduğunu öğrendim.Hoşlandığım adam kız çıkmıştı.

Pardon yanlış söyledim adam değil hoşlandığım çocuk ya da kişi her neyse işte.Bu da böylece bitmiş oldu o zamandan beri de kimseden hoşlanmadım.Yani tipime uyan kimse olmadığından dolayı oldu.

Ah be Yamuk,hayal dünyamda iki çocuğumuz bir de tavşanımız bile olmuştu.Çocukların isimleri bile vardı,Ayşin ve Açelya.Ne olmuş yani takıntılı biriysem.

Tavşanın ismi yok çünkü tavşanın ismini düşündüğüm hafta kız olduğunu öğrendim.Bu macera da böyle bitti bitmesine ama bu sefer de alay konusu oldum.

Hepimiz insan değil miyiz sonuçta erkek mi kız mı ayırt edemediğimiz kişiler yok mu hepimizin.İnsanlık hali yani arada olur öyle şeyler.

Olabildiğince sessiz bir şekilde esnemeye çalıştım.Yavaş yavaş bedenimi uykuya teslim ediyordum.

.........

Sabah olduğunda kapım gürültüyle açıldı.Zeyn sıçrayarak uyandı.O uyanınca ben de hemen gözümü kapattım.Abel ve Losalia büyük bir enerjiyle içeri girdi.

O kadar hayat dolu bir şekilde günaydın dediler ki benim de yataktan kalkıp onlara katılasım geldi.Yanımdan derin bir nefes verme sesi geldi.Galiba Zeyn esnemişti,sabahın köründe ne bu enerji.

CameliaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin