Cum să copiezi la ora lu satana (fail)

7 0 0
                                    

Profu de mate (aka: satana) are același stil de mers printre banci cand ne dă un test. Si nu glumesc. Face 3 pași de la banca lui Mihai spre banca lui Ioana apoi se întoarce la 90° spre randul din mijloc, stă fix 4 secunde langă Ionuț apoi se întorce spre Teo și se uita la el pentru 2 secunde apoi se plimbă printre fiecare rând iar apoi se pune la catedră. Am memorizat la perfecție această "rutină" ca să îl ajut pe Teo să pună la cale planul perfect pentru a copia.
   Planul mergea ca uns pană cand profu se decide să faca o întoarcere brusca spre mine si Teo. Stau în spatele lui Teo, in ultima banca de pe rand. Eram aplecat peste banca ca să îi șoptesc lui Teo raspunsurile cand Satana nea văzut. Al dracu.

-Domnule Matei, doresti să ne împartăsești si noua ce vorbeai cu Teo?

Daca Teo e prost la mate eu sunt la gura. Nu evit o cearta, ba din potriva, dau foc la paie (chiar am ars odata o căpița cu fân). Ma ridic în picioare și in loc să bag o scuza spun tare să mă auda toata clasa.

-Îi ziceam lui Teo că la exercițiul 4 raspunsul e B!
-AFARA DIN CLASA ȘI TU ȘI TEO!

Satana se aprinde la fata si tipa. Mă mir că nu îi iese fum pe nări. Ne luam lucrurile și o tulim pe ușă cât mai repede posibil. Îmi cer scuze față de Teo pe hol.

-Nu trebuia să țip așa de tare. Acum o să ne puna 1 la amandoi
-Lasă, daca nu erai tu oricum luam 1

Ne bufnește rasu însa suntem întrerupti de directoare. Asta e mama la satana.

-Voi ce căutați aici?

Dau să raspund însa Teo mi-o ia inainte.

-Ziua de mâine, dumneavoastră?

Te Iubesc Prostule (ABANDONATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum