Evlan
(Evlan yeni modeli bu diğer model pek içime sinmemişti... Kafamda hep bu kıza benzer bir hatlara sahip olarak kurmuştum siz isterseniz farklı düşüne bilirsiniz.)
24. Bölüm
Şaşırmıştım yeğenim beni savunmuştu. Beni pek savunan olmazdı bu beni hep yaralardı gökten taş mı düştü bunun sorumlusu bile Evlan olabilirdi.
Alışık olduğum bir durum değildi. Ben her zaman yaralıydım ve yaralarımı saramanın en iyi yolu paylançoluktu bu maske yüzümde öyle bir yapıştı ki istesem de o maske çıkmazdı.
"Sakin ol yiğen." Dedim bir dede edasıyla.
Çağan hala farklı bir kafadaydı "Evlan Ben sana vurur muyum Allah aşkına vella amacım bu değildi." Dediğinde gülerek yanaklarını sıktım
"Sakin ol koca oğlan." Dedim.
Başımı yastığa bastırırken, herkesin puf olmasını diledim. Bir ümit tekrar baktım ancak herkes oradaydı.
Yanlız kalmak istediğim için en iyi yaptığım şeyi yaptım. "Uyuyacağım ben biraz yorgunum."
Gerekli mesajı almışlardı.
Abi takımı çıktı ancak Asal çıkmamıştı.
Cidden mi yanlız kalmak istiyordum ben ama Asal varken bu mümkün olamazdı."Uyukun falan yok değil mi?" Dedi.
"Yok." Dedim sadece."Bana anlatmak istediğin bir şey var mı?" Dedi.
Yataktan doğrulamak Asala döndüm.
"Eğer bir ilişkimiz olacaksa bunun en temeli birbirimize karşı bir sırrımımızın olmaması." Dedim.Kuruyan dudaklarımı dilimle ıslattım. "Eğer anlatamak istemezsen daha önce dediğim gibi saygı duyarım." Dedi.
"Hayır söyleyeceğim ve kurtulaşcağım yoksa bunu bir daha asla yapamam." Dedim ellerimle oynarken.
"Ben doğumlarda karışmışım daha doğrusu karıştırılmışım." Dedim.
"Nasıl yani?"
"Babam yani 17 yıl boyunca Babam bildiğim adam benim öz Babam değilmiş öz babamla olan husumetleri yüzünden babamdan beni çalmış 17 yıl bana azap oldu. Dövdü güldüm yaktı kahkaha attım. Ta-taciz etti sustum." Dedim gözyaşlarımın arasından ellerime kitlenebildim sadece.
"Ben ağlarken beni duymadı." Gözlerimi kapattım "Bende şansımı kahkahalarla kullandım belki duyarlar diye duydular yetmedi bana eşlik ettiler ama kimse bunu neden yaptığımı sorgulamadı. Hayatım boyunca her türlü şeyi yaşadım ama bir kere duyulmadım ben bu güne kadar kimsenin beni sevmesini istemedim sadece duyulmak istedim."
Başımı duvara yasladım. "Yıllar sonra karıştığımı ve bu boktan hayatı sadece bir intikam uğruna yaşadığımı öğreniyorum. Düşünüyorum acaba karısmasaydım nasıl bir hayatım olurdu diye belki de bugün daha iyi olurdu." Dedi daha fazla konuşamadım ellerime yüzümü gömerek ağlamaya devam ettim.
Ardından biri tarafından kollarına çekildim. "Ben seveceğim, duyacağım söz veriyorum Evlan." Dedi Asal.
Karanlıktayım ve buradan aydınlığa çıkmak çık zordu
....KESTİK UZUN ZAMANDIR BÖLÜM ATAMIYORDUM UZUN ZAMAN SONRA GÜZEL OLDU BENCE
SİZCE SONRA NELER OLACAK?
İSTEDİĞİNİZ SAHNE?
EN SEVDİĞİNİZ KARAKTER?
GİDİŞAT?
İSTAGRAM BÖLÜMÜ İSTEYEN?
KARAKTERLER HAKKINDA DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ VE GELİŞMESİNİ İSTEDİĞİNİZ BİR ÖZELLİK?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIKMAZ SOKAK
HumorBen Evlan Alkın trajik bir şekilde boka batmış durumdayım adım attığım her yede mayın var sanki atığım her adım nefesimi kesiyor aldığım nefes ciğerlerime yetmiyor. Ben kim miydim? ben, Evlan. 17 yıl önce bir hata yüzünden hayatı kararan Evlan.