3.Bölüm

14 3 18
                                    

     Derya ablam Ege'ye su getirmişti. Ege kafasını kaldırıp ağlamaktan kıpkırmızı olmuş gözleriyle bana bakıyordu. Abim restoranı kapatmıştı. Ege kendine geldiğinde bir masa çekip güzelce konuştuk.

Eyüp:Dökül bakalım aslan parçası.
Derya:Eyüp, sakin mi olsan biraz.
Eyüp:Tamam tamam. Ama öğrenmek istiyorum bu züppenin biraz önce kardeşimin yanında ne aradığını merak ediyorum.
Abim Ege'ye öldürücü bir bakış atıyordu.
Deniz:Tamam abi sakin olun. Ege sende anlat bakalım bu Gediz neden ablamı arıyor.
Bu dediğimden sonra abim deliye dönmüştü.
Eyüp:Ney ney ney?! Ben burda daha senin kardeşimle alakanız öğrenememişken bu Gediz denen herifin Derya'yı hâlâ bırakamama sebebini de bilmiyorum. Ya ben hiçbir şeyi bilmeyeceksem neden sizin abinizim lan!
Abımı susturan Derya ablamdı.
Derya:Eyüp sakin ol artık ya. Senin bildiklerinin haricinde bir şey yok tamam mı. Şimdi susta dinleyelim şu çocuğu.
Sonunda konuşma sırası Ege'deydi. Çok merak ediyordum. Onun nasıl bu hale geldiğini.
Ege:Çok küçüktüm abim beni yanına aldığında. Beni bebekken ailem o pislik adama satmışlar.
Son dediğini söylerken gözleri tekrardan dolmuştu. Ağlamak üzereydi. Elini tutmak istiyordum, sarılmak, onu teselli etmek istiyordum, ağlamasını istemiyordum. Bağlanıyor muydum ona? Ege'nin sözünü devam ettirmesiyle bu düşüncelerimden çıktım.
Ege:O adam dilendirirdi bizi. Benim gibi bir sürü çocuk vardı. Hepimiz hergün erkenden kalkar dilenmeye çıkardık. Bir ben tam dilenirken abime denk gelmiştim. Beni çekti yanına, konuştu, anlattım ona herşeyi, aldı beni yanına, o baktı bu zamana kadar bana, ailem kimdir bilmem, yüzlerini bile bilmem, isimleri nedir, nerede yaşıyorlar, hatta yaşıyorlar mı onu bile bilmem. İşte bugüne kadarmış. Artık eskisi gibi kimsesizim, sokaklarda yatmaya devam.
Eyüp:Sen duruyorsun bakalım orda. Ne demek kimsezim ya. Ne demek sokaklarda yatmak falan. Bundan sonra bir ailen var senin. Biziz ya kalacak yerin de var.
Deniz:Nasıl yani abi. Cidden mı?
Derya:Ailen oluruz elbet ama Eyüp nerde kalacak?
Deniz:Abi ikinizde evlisiniz. Ben yalnız yaşıyorum zaten ben de kalabilir.

Abim biraz düşündükten sonra onaylar bakış atınca önce abime sarıldım. Sonra hemen koşarak Ege'nin boynuna atladım. Abim öksürür gibi yapınca da toparlandım. Ege bize çok teşekkür etti. Çocuğun zaten reddetmek gibi bir ihtimali yoktu.

Eeee nasıldıı 3.bölümm.bakın değerimi bilin günde 2 bölüm yayınladım heee.♡✵

Ege Denizi:ADAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin