Ege'yi bize getirdik.Allah'tan abim arada sıkılınca gelip bende kaldığından bende vardı erkek kıyafeleri.Üstüne giymesi için kıyafet verip odasını hazırlamak için yukarı çıktım.Evim 2 katlı bir villaydı zamanında bana miras kalmış burası bende tek yaşamayı sevdiğimden burada tek başıma yaşıyordum.Ancak canım da sıkılmaya başlamıştı.İşime gelmişti doğrusu.İşin tuhaf yanıysa çok uzun zamandır birisine böylesine bağlanacağımı düşünmemiştim.
Ege ona verdiğim düz siyah tişört ile düz siyah şortu giymişti.Bende bu sırada salondaki koltuklarda oturuyordum.Yanıma oturdu.
Ege:Teşekkür ederim.Açıkçası abimin dediğinden sonra küçüklüğümdeki gibi bir sokak hayatı yaşarım diye düşünüyordum.Gerçekten hayatımı kurtardın.
Deniz:Teşekkür etmene gerek yok.Hem zaten benimde işime gelmiş oldu.Canım sıkılıyordu koca evde.En azından bir arkadaşım olmuş oldu.
Ege:Güzel o zaman.Ben bu gece pek uyumak istemiyorum.Senin için problem olur mu?
Deniz:Tabi ki de hayır.Hatta benim de pek uykum yok.Dersen bi kahve yapayım ikimize, bi de film açarım.Kendine gelirsin biraz ne dersin?
Ege:Zahmet olmasın şimdi sana ya.
Deniz:Saçmalama ya ne zahmeti sıkılıyordum zaten.
Ege:Sen bilirsin.
Ege'yi salonda bırakıp mutfağa geçtim.Ne oluyordu bana şu an beni kaçıran çocuğa fena şekilde bağlanmış, ona kahve yapıyorum, onunla sabahlayıp film mi izleyecektim cidden?! İyi değildim.Bir an evvel kahveleri yapıp salona geçtim.Rastgele bir film açıp Ege'nin yanına oturdum.
***
Sabah uyandığımda yatağımdaydım.Ege'yse yanımda değildi.Sanırsam en son film izlerken uyuya kalmış olmalıyım.Duruma bakılırsa Ege de beni yatağıma taşımış gibi görünüyordu.Gece kaça uyuduğumu hatırlamıyordum.Yataktan kalkıp esnedim biraz.Ege'nin odasına baktığımda Ege odada değildi.Büyük bir hızla aşağı salona indim.Ege orada da yoktu.Ne kadar seslenirsem sesleneyim ses yoktu hemen ablamı aradım.
Derya:Alo efendim ablacım?
Deniz:Abla Ege yok
Derya:Ne demek yok ya?
Deniz:Basbayaa yok işte abla.Sabah uyandım Ege'nin odasına baktım ama yoktu.Ya abla nerde bu çocuk ya.Kafayı yiyeceğim şimdi!
Derya:Dur şimdi ablacım sen önce bi sakin ol.Evin heryerine baktın mı?
Deniz:Baktım abla baktım her yer baktım.Seslendim baya ama cevap veren yok dedim.dedim belki tuvalete falan girmiştir ama ordada yok hiçbir yerde yok.Numarasını da almadık ki arayayım.
Derya:Bekle bakayım Eyüp'ü arayayım ben bi.
Deniz:Tamam tamam.
Telefonu kapadım.Kendimi salondaki koltuğa atıverdim oturup öylece ağlamaya başladım sadece.Hemen bizim gruba yazdım.Grupta en yakın arkadaşlarım vardı.Bebekliğimizden beri beraberdik.Önce olanları anlattım sonra da belki görmüşlerdir diye resmini atıp sordum.
Berattt🤎:Ne demek kızım ya evime birini aldım.Erkek birini aldım diyo bide ya deniz sen ne dediğinin fakındamısın? Bir de oturmuş burda bu yüzden ağlıyor musun?
Berfinimmm💗:Berat Allah için kapat şu çeneni kız burda ağlıyor senin derdine bak.
Rüzooommm💥:Ya ben biraz önce gördüm bu çocuğu. Sahil kenarında oturuyordu.
Siz:Gerçekten mi hemen gidiyorum.
***
Önce ablamı arayıp Ege'yi buldığumu ve hemen yanına gittiğimi söyledim. Hemen üstümdeki pijamalarımı çıkarıp bir altıma bol bir siyah şort üstüme de oversize bir beyaz tişört giydim. Telefonumu cebime atıp evden çıktım. Sahil kenarına vardığımda Ege'nin atlamak üzere olduğunu gördüm. Hiçte yüzmek için atlayacak gibi durmuyordu. Koşarak üstüne atladım.
Eveeettt bir bölümün daha sonuu bu arada Ege'nin görünüşünü değiştirmeyi düşünüyorum çünkü ilk yazdığımdaki gibi birisini bulamadım. 🐸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ege Denizi:ADA
ChickLit''Seni seviyorum, Kuntay'ım...'' ''Ben de seni seviyorum, Kunçay'ım..''