CEO JENLISAAAAAAA 🛐🥵😭🔥
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Lisa's pov
Birlikte denize doğru yürürken, ayaklarımız suya değdiği ilk an yüzüne bakıp sırıttım:
L: Dubalara kadar yarışalım mı ?
Gülerek göz devirdi:
J: Yüzmede beni geçebileceğini mi düşünüyorsun ?
Kaşlarımı şaşkınlıkla kaldırdım:
L: İddialı kadınları severim...
Sırıttıktan sonra aniden hızlanarak ilerledi ve birden denizin dibine daldı.
Ona yetişebilmek için ben de aynını yaptığımda, birkaç dakika içinde dubaların önünde kafasını kaldırıp silkelendi.Demek hileyle kazanırsın ha ? Şimdi sana gününü gösteririm...
~
Jennie's pov
Hedefe ulaştığımda, yüzümü sıvazlayıp etrafıma bakındım. Benden başka kimsenin olduğunu göremeyince ise gururla sırıtıp, kollarımı sevinç çığlıkları eşliğinde yukarı kaldırdım:
J: Ben kazandım, sen kaybettin Lisa... Haha ! Yaşasın...
Fakat bir terslik vardı. Lisa'yı hiçbir şekilde suyun üstünde göremiyordum...
Kaşlarımı hafifçe çatarak etrafa bakındım, yoktu...
Sert bir şekilde yutkundum ve endişe içinde adını seslenmeye başladım:
J: Lisa ? Lisa !
Korkudan kaskatı kesildiğim esnada, birden suyun içinden fırlayarak tam karşımda belirdi.
O an çığlık attım ve elimi kalbimin üzerine koydum. O ise kahkahalara boğuluyordu...
Kızmıştım. Omzuna bir tane geçirdim:
J: Aptal !
Tuhaf bir ifadeyle yüzüme baktı. Ardından yeniden gülünce, bir kez daha vurmaya yeltendim ama kaçmaya başladı.
Peşinden giderek bağırdım:
J: Gel buraya !
Bir süre sonra sinirim bozulduğu için ben de güldüm. Yorulunca durduğunu gördüm ve kolundan yakaladım:
J: Seni gıcık-
Birden bileklerimi yakalayıp yerlerimizi değiştirince afalladım ve saniyeler içinde kendimi suyun içinde buldum.
Bileklerimi bırakmadan yüzeye çıkardı ve kahkaha atmaya devam etti. Tam kızmaya hazırlanıyordum ki, çocuksu kahkahası sayesinde dayanamayıp ben de kahkahayı bastım.
Bileklerimi bırakır bırakmaz ise, yüzüne doğru su sıçratmaya başladım. Aynını o da bana yaptı ve:
L: Seni yaramaz kedicik !
Diyerek bedenimi kendine çekti.
O an fark edemedim ama, debelenmelerle birlikte kahkahamız da son bulunca ensesine yasladığım ellerime bakarak, kucağında olduğumu henüz anladım.
Kendimize yavaş yavaş gelirken, ıslak kâküllerinden tek tek yüzüne doğru düşen su damlacıklarına bakıp yutkundum.
İnanılmaz çekici görünüyordu...
O da yüzümü inceleyip dudaklarını birbirine bastırdı. Ayrıca belimi kavrayan elleri de kasılmıştı...
Kalçamı dürten sert şişkinlik sayesinde, başımı iki yana silkerek ellerimi boynundan çektiğim gibi girdiğim transtan çıktım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Womanizer +18 (Jenlisa G!P) ✓tamamlandı✓
FanfictionKadın avcılarından intikam almaya yemin etmiş Jennie Kim, bir gün Lalisa Manoban adında sert bir kayaya çarpar ve ikisinin arasında romantik-komedi filmlerini aratmayan uzun ve heyecanlı bir hikâye başlar... Jenlisa girlpenis kurgusudur. Lisa top ve...