פרק 6- סיפורו של גון חלק 2

39 4 2
                                    

גון הסתער על אנסטסיה, לאחר זמן מה שאנסטסיה ניסתה להתנגד,  גון שם לב לשינוי בגופה. שיניי הערפד שלה התגלו לסובבים אותה, היא הפכה לערפד בשנית.

גון נבהל למראה עינייו וזה גרם לו להסתכל סביבו באימה, מחפש את מקור ריח הדם שגרם לשינוי באנסטסיה. הוא ידע שזו הסיבה לכך.

אנה נפצעה משיח הורדים הקרוב וריח דמה הופץ באוויר. "ככל הנראה נבהלה מהופעתי הפתאומית" חשב גון לעצמו.

אנסטסיה איבדה את עשתונותיה ועקבה במהירות אחר ריח דמה של אנה.

בדיוק ברגע שעמדה להתנפל על אנה, היא שלפה את החרב המקפלת שלה, הנשק הסודי- האקסקליבר: החרב היחידה בעולם שיכולה לחתוך את עורו של הערפד ובכך גם להרוג אותו.

אך זה לא היה היתרון היחיד של האקסקליבר, החרב יכלה גם ליצור שדה הגנה מפני כל יצור נושם, למעט זה שאוחז בה כמובן.

אנה ידעה שמשהו כזה עלול לקרות לפני שנים ולכן יצרה את האקסקליבר עם ג'וליאנה אימה.

"אמא, בואי נכין חרב שתוכל להרוג ערפדים כדי שאש, הדפוק הזה, לא יוכל לפגוע בנו". 

"זה יהיה מאוד שימושי, אנה. יום אחד המלחמה תגדל וזה יכול להיות הנשק הכי גדול שלנו נגדם".

אנה הפעילה את המגן סביבה במקום להרוג את אנסטסיה. היא לא רצתה לפגוע בה כי הן התגבשו מאוד במהלך הזמן שבילו יחד ועכשיו הן כמו אחיות מלאות. בשונה מכמה אחים אחרים..

גון המשיך להלחם באנסטסיה. "לעזאזל ילדה, עכשיו חרבי לא יכולה לעבור דרך אנסטסיה בגלל פציעתך!"

"מדוע לא הרגת אותה? " שאל גון.

"היא איימה להרוג אותך בעצמה!..."

"בכל מקרה, תביאי לי את האקסקליבר כדי שאוכל לסיים את העסק בעצמי".  החליט גון לגמרי בעצמו.

"קדימה אנה! מהרי!" הלחיץ אותה גון ממקומה כשהיא לא זזה.

אנה נשארה דוממה מבלי לומר מילה ופשוט צפתה באנסטסיה באי שפיות, כשדמעות זולגות מעיניה.

"טוב. אני מניח שאין לי ברירה" אמר גון באי רצון ונשך את אנסטסיה בשיני הערפד שלו. היא ניסתה להיאבק אבל הוא תפס אותה בחוזקה ולא נתן לה להשתחרר מאחיזתו.גון שתה את דמה של אנסטסיה עד שקיבלה סחרחורות מחוסר דם והתעלפה.

אנה מיד הלכה לדאוג לשלומה של אנסטסיה וניסתה לגרור אותה הרחק מאיזור הסכנה בעודה קוראת לעזרה.

"אין סיכוי שתברחו מפה בשלום!" אמר גון.

אך הסיכוי הופיע בפניו של גון. אימו, ששמעה את קריאותייה של אנה, התייצבה אל מול עינייו במטרה לשכנע אותו לעזוב את הבנות לנפשם. ואכן הבנות הצליחו לברוח. 

שתיים על הכוונתWhere stories live. Discover now