-Čekaj, Maks i Ena? - Gio se šokira kad joj ispricam par traceva iz agencije.-Da da, skoro sedam meseci, mislim da je trudna. -kazem dok ispijam kapucino na vrhu neke zgrade. Imamo predivan pogleda na Burj Kalifu.
-Ma nemoj me zezati! Mislila sam da ce Maks ostareti sa deset macaka koliko je nervozan stalno. -stavim naocare
-Mislim da samo ona i moze da ga trpi iskreno.
-Zar ona nije bila sa Sergejom isto? -volim traceve sa prijateljicom, jedino nju i imam u Dubaiu.
-Mislim da su se tako i spandjali. Ona patila za Seregejom, Maks je tesio i bum! Ostade Sergej sam. -nasmejem se.
-Jako mi nedostaju agencijski tracevi, uvek su sočni! -
-Mogla bi da nas posetis nekad. -namignem joj
-Da znas... kad se ti vracas? Kako napreduje zadatak? -pita neobavezno
-Ne znam, cini mi se da sve ide dosta sporije nego inace. -namrstim se
-Zasto? Tezak ulov? -
-Naprotiv. Maciji kasalj ali nemam konkretne dokaze a i Maks mi kaze da ne zurim. -klimnme glavom.
-Ako zelis mogu da zatrazim dozvolu, da ti pomognem? -rasirim oci.
-To bi bilo divno Gio ali znam da si zavrsila sa tim delom svog zivota.
-Iskreno jesam ali ako si u skripcu...-razmislim malo i shvatim da ne zelim da je uplicem
-Ne brini, snalazim se. Hvala ti. -
-Uvek! -uhvati me za ruku i stegne.
-Drago mi je sto sam ovde. -izjavim i ona se nasmesi
-Rekla sam ti da je grad magican! -u njenom fazonu kaze
-Sigurno da jeste. -kazem zamisljeno i u tom trenutku joj zazvoni telefon.
-Pablo. -obavesti me a onda se i javi.
-Ljubavi. -nasmesim se, nikad je nisam zamisljala kao romanticnu osobu ali ovo je ljubav njenog zivota tako da.
-Da, pijemo kafu, zasto? -
-Ne, mozda odemo do butika... sto? -namrsti se a onda me pogleda i joj uputim upitno pogled na sta mi samo namigne.
-To bi bilo divno! Moze! Stizemo. -prekine vezu i ja spustim soljicu.
-Pablo je na bazenu kod nekog prijatelja, pozvali su nas, ja pristala bez tvog pristanka. -kaze nevino i ja slegnem ramenima
-Ionako sam slobodna. -nasmeje se
-Znala sam da nisi parti brejker! Hajmo da uzmemo neki kupaci i idemo! -platimo racun i krenemo u dan.
...
-Divim ti se. -Gio odjednom kaze dok se presvlacimo u kabinama u kupaci.
-Zasto? -vezem gronji deo.
-Nemas decka i tako si negovana. -pipne mi butinu i ja se nasmejem
-Znas i sama da je to i zbog posla. -kazem iskreno
-Ponekad zaboravim, kad si zadnji put imala neki prost zadatak ha? -zamislim se
-Pre dva meseca. Crvenokosa. -kazem misleci na zadatak kada sam glumila striptizetu zarad otkrivanja neke elitne prostitucije.
-Uf mozda omiljeno! -nasmejemo se i krenemo ka bazenu. Nestvarno je. Bazen gleda na ceo dubai.
-Dame! -Pablo nas doceka sa jos dva momka medju kojima je i Karlos.
-Dragi. -Gio mu se obesi oko vrata dok ja neprijatno stajem pored njih. Karlos me odmerava ali ljutito. Smesan mi je.
YOU ARE READING
Diskretna
RomanceKatja je tajni agent i trenutno na svom mozda poslednjem zadatku odlucna da ga odradi kako dolikuje medjutim na zadatku je ometa slika muskarca kakvog je uvek zamisljala. Krivicu sto joj se Karlos zapravo dopada svaljulje na zadatak i pokusava sto...