Evet herkese merhaba öncelikle istediğiniz kadar küfür edebilirsiniz çünkü hak ediyorum.Bu hikayeyi tam tamına 1 yıl önce yazdım ve baya tuttu.Bu kadar tutacağını düşünmemiştim ve daha sonra yazmamaya başladım. Peki neden?1.)Benim telefonum iphone 8 plustı ve o zamanlar o telefondan yazıyordum bu hikayeyi.Fakat telefonum bir anda kapandı ve bir dahada açılmadı.Bende bu süreç içerisinde eski olan Android telefonuma geçtim ve wattpad e giriş yapmaya çalıştım fakat ne kadar denersem deneyim bütün şifreleri denememe rağmen giriş yapamadım.Daha sonra kendime yedek bir hesap açtım "Lovee_via" diye hala duruyordur belki bilmiyorum ama neyse ben daha sonra bu şuan da olduğum hesaba giriş yapmak için gmail ımı kullandım fakat bu sefer o gmail beni açtığım yedek hesabıma yönlendiriyordu.Bu durumdan dolayı wattpade bir gmail yazdım ve 2 ay sonra geri dönüş yapıldı.Durumu düzeltip bilgi vericez deselerde geri dönüş yapılmadı.Bende artık pes ettim.Sonra başka bir telefondan bir kez daha denedim fakat yine giriş yapamadım.Bir ay sonrasında wattpad ülkemizde yasaklandı yine vpn le giriyorduk ama şimdi hiç giremiyoruz çünkü uygulama Play storeden kaldırıldı.Neyse bunlar yaşandıktan 2 ay sonra ben İphone olan o telefonumu yaptırdım ve Apple kimliğimle giriş yaparak hesaba girdim.Her ne kadar ülkemizde yasaklansada App store da hayla var ama bende Vpn ile kullanıyorum şuanda...Keşke wattpad geri dönsede bunlar hiç yaşanmasa ve hikayeyi devam ettirebilsem..Eğer bu paylaştığımı az da olsa insan görürse belki devam ettiririm yada beraber başka çözüm buluruz.Eğer instadan bana ulaşmak istiyorsanız aşağıya hesabımı etiketleyeceğim.
Her şey için teşekkür ederim :) 💖
İnsta:@Lovee_via
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Noware
Fiksi RemajaTaehyung ve Jungkook lisedeki yakın arkadaşlardır..İkiside derslerinde oldukça başarılı öğrenciler..Fakat bir gün kurtlarının onları seçmesiyle bütün işler değişir.