Yeni bir ficle karşınızdayım bu ficde farklı bir şey denemek istedim ve 2 evreni birleştirdim. Bu evrende omegaverse kuralları geçerli ama vampir evreninden de aldığım şeyler var yani ficde insan ve vampir olmak üzere 2 canlı, delta, alfa, omega ve beta olmak üzere 4 tür var. Vampir güçleri geçerli. Vampirler susadığında gözleri yeşil oluyor. Alfalar kurda kontrol verince gözleri kırmızı, omegalar kontrol verince mor, betalar verince mavi oluyor. (Renklerin karışmaması ve minik bir gönderme olması amacıyla vampirlerin gözü yeşil.) (Ana karakterleri fotoğraflarla yazdım, üyelerin görünüşü Oddinary fragmanında. Seungmin beta vişne kokulu, Jeongin omega çilek kokulu, Chan alfa misk kokulu, Changbin alfa okyanus kokulu.)
Şimdi karakter tanıtımına geçelim.
Bu Hwang Hyunjin. 24 yaşında. Gizli mafya, babası Hwang İnşaat Şirketi'nin CEO'su.
Vampir, delta. Kokusu kahve.
Çok gergin biri. Eğer biri onun sevdiği birine zarar verirse ölmüş kabul edilir.
Eğer birine sürekli aşırı nazik ve şirin davrandığı görülürse uzmanlar harekete geçer ve halkı olası felaketlere karşı uyarır.
Bu Lee Felix. 24 yaşında. Babası Hwang Şirketi'nin ortağı ve en büyük destekçisi.
İnsan, omega. Kokusu lavanta.
Çok sakin biri.
Sevdiklerinin yanında çok neşelidir. Sevmediğinin yanında duvarla arasında pek fark yoktur. Eğer birine kaba ve gergin davranırsa uzmanlar harekete geçer. Yani Hyunjin'in zıddı.
Bu Jisung. 24 yaşında. Felix'in yakın arkadaşı ve asistanı.
İnsan, omega. Kokusu tarçın.
Felix'in sakinliği haricinde tüm huyları aynı.
Bu Minho. 25 yaşında. Hyunjin'in yakın arkadaşı, asistanı ve Hyunjin ile birlikte mafya.
Vampir, alfa
Huyları Hyunjin'in yumuşatılmış hali.
--------
Changbin: Hyunjin'in yakın arkadaşı, vampir
Chan: Hyunjin'in yakın arkadaşı, vampir
Seungmin: Felix'in yakın arkadaşı, insan
Jeongin: Felix'in yakın arkadaşı, insan
Umarım beğenirsiniz, ilk bölümde görüşmek dileğiyle, hoşçakalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He İs A Vampire - HyunLix-Vampire- Omegverse
FanfictionVampir ve Omegaverse evrenini birleştirdiğim bu fici umarım beğenirsiniz. Bu ficte Alfa, Delta,Omega ve Beta var.