Valentina Ester Kayla Lestrange'nin işaretlenme törenine ithaf edilmiştir. Hoşgeldin Valentina.
Barakaya girişiniz için bırakılan başlangıç rp yeri:
𖣴 —>
_____
Müzik sihirle genişleştirilmiş odayı sarmıştı. Herkes tatlı denilebilecek bir sohbetin içersindeydi. Şık kıyafetler giyilmişti, takmadıkları ama ellerinde duran maskeler hazırlanmıştı. İşaret törenlerinde sesli söylenmemiş bazı kurallar vardı, bunlardan birisi de işareti alcak kişi dışında herkesin siyah veya beyaz giyinmiş olmasıydı, karanlık leydi şu ana kadar tercihini siyahtan yana yapmıştı.
Herkes belli topluluk haline ayrılmışken Alanis daha reşit bile olmayan çoğunluğa çevirdi gözlerini. Hogwarts'ta asla konuşmadığı çoğu kişi buradaydı. Hepsinin işaret törenleri hâlâ aklındaydı. Yanındaki kıza çevrildi gözleri. Siyaha bürünmüştü, annesi gibi.
Etraftaki kalabalık onları farketmeden kızın yüzünü kapatmak için cüppenin şapkasını kafasına geçirdi. Kızın gözleri ona çevrilirken maskeyi kıza uzatıp kalabalığa doğru yürüdü.
İkinci kısım; Valentina ve Theodore gelmeden Alanis, Fallon, Alia ve Roger'ın sohbet ettiği kısım. Marisa aniden belirince Alanis şaşırır. Sanırım artık herkes bu işin içinde.
✧ —>
Vakit gelmişti. Alanis Fallon'a son bir bakış attıktan sonra Alia ile birlikte geniş salonun ortasına doğru yürüdü. Cüppe giymemiş tek kişi oydu. Çevredeki herkesin dikkati oraya kayarken herkes reverans yaptı. Alanis odaya son bir kez göz gezdirdikten sonra boğazını temizlerken konuştu.
"Sevgili Ouroboros üyeleri, bir kez daha hoşgeldiniz." İnsanların alkışlamasına ve gülümsemesine izin verdi, sonra alkışlamaları kesmek için elini havaya kaldırdı ve devam etti.
"Bugün toplanmamızın amacını bildiğinize eminim. Aramıza yeni biri katılıyor o gelmeden önce onu iyi karşılamanızı hepinizden beklediğimi hatırlatmak istiyorum."
Gözleri kapıyı bulurken gördüğü kişilerle gülümsedi.
"Valentina, lütfen buraya gelir misin?"
Asıl rp kısmı ❦ —>
Welcome To Ouroboros. Take a mask.Davetliler:
AlanisGrindelwald
ValentinaLestrange
evaddless
Theor1ddle
Alia-Malfoy
rogerrow
marisagrwldGizlice davetli olanlar:
-druellablck_
abraxasmlfoy
xoxogossipgirlforhp (🙄)
MerissaBlack
asterlesria
KendrickRiddle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ouroboros -rp
Fanfictionİşaretleme törenlerinin, düelloların ve bazı genel anıların yapıldığı Ouroboros üyelerine ait bir kitaptır. "Başlangıcın sonu yeni bir başlangıca çıkar ama ne sonuç ne de yılan değişmez ve sonsuz döngü devam eder."