Kemia

53 9 0
                                    

Jimin nk. Koulussa
Kävelin kohti kemian luokkaa kunnes näin Nikin hoipertelemassa samaan luokkaan. Päästyäni luokkaan, istuin luokan perälle ja Niki istui eteeni. Poika naureskeli itsekseen ja raapi välillä kättänsä. Mä kysyn silt tunnin jälkee onks se ok. Mietin.

"Okei, ottakaa kaikki parit. Me tehää pari kokeiluu." Opettaja sanoi. Niki käänsi päänsä minua kohti kysyvä katse kasvoillaan. Olin sanomassa jotain, mutta Leo istui viereeni. "Ollaaks parit?" Hän kysyi. "Eiks Heikki oo koulus?" Kysyin. Leo pudisti päätään. "Se o kipee." Leo sanoi. Hymähdin vain. Katsoin Nikiä pahoittelevasti. Mustahiuksinen poika kääntyi pois päin minusta.

Huomasin että kaikilla muilla oli pari paitsi Nikillä. "Nikil ei oo parii..voiks Niki tulla johonki kolmanneks." Opettaja sanoi. "Niki voi tulla meiän kaa." Sanoin. "Okei." Opettaja sanoi. Niki tuli istumaan viereeni ja huomasin hänen hymyilevän. Aloin itsekin hymyilemään vähän. Leo pukkasi minua kyynerpäällä käsivarteen. Opettaja alkoi kertomaan meille mitä meidän pitää tehdä.

Time skip
"Pidetään tauko nyt." Opettaja sanoi ja lähti sitten luokasta. Niki nousi ylös tuolilta ja lähti. "Oot ihan kuses toho äijää." Leo sanoi. "En oo, mist sä oikee puhut?" Kysyin. "Kyl sä tiiät. Se miten sä katot sitä ja aloit heti hymyilee ku se tuli meiä ryhmää, oot iha lätkäs." Hän sanoi. "En oo..halusin vaa olla mukava, ei muuta." Sanoin. Leo vain nyökkäsi. Tiesin ettei hän uskonut minua ja jos rehellisiä ollaan, niin en minäkään uskonut itseäni.

Olihan Niki minusta hyvännäköinen ja todella mukava, tai no ainakin hän on ollut minulle mukava toisinaan....en tiedä mitä tunnen. Jokin Nikissä vain vetää puoleensa. Ajatukseni keskeytyi kun Leo alkoi puhumaan minulle. "Taidat miettii Nikii." Hän sanoi virnuillen. "Enkä mieti." Sanoin. "Juu...sun posket o iha punaset ja sul o teltta housuis." Hän sanoi. Käänsin katseeni alas ja näin kohouman housuissani. Peitin sen käsilläni. "T-Tää ei tullu Nikistä." Sanoin hiljaa. "Juu. Uskottele ittelles mitä haluut." Leo sanoi. En sanonut pojalle mitään takaisin. Otin reppuni, laitoin sen kohouman eteen, nousin ylös tuolilta ja lähdin vessaan.

Time skip
Laitoin kemian kirjan reppuun. Niki oli ajat sitten hävinnyt luokasta. "Meen käymää kaupas, tuuks sä?" Leo kysyi. "En mä nyt...ei oo nälkä just nyt oikee." Sanoin. Leo katsoi minua huolestuneena, mutta ei sanonut mitään. "No nähää seuraaval tunnil." Hän sanoi ja lähti.

Nousin ylös tuolilta ja lähdin luokasta. Näin Nikin ja olin menossa puhumaan hänelle, mutta hän meni jonkun miehen kanssa vessaan. Jäin seisomaan käytävälle ja mietin pitäisikö minun mennä vessaan myös vai jäänkö odottamaan Nikiä.

Päätin kuitenkin jäädä käytävään odottamaan että Niki tulee pois vessasta. Istuin yhdelle sohvalle ja aloin selaamaan puhelintani.
———————
Sanoja: 414

Lets be broken togetherWhere stories live. Discover now