Kilka dni pozniej. Wachlarz zostal poinformowany o tym co jego narzeczony odpierdala i przeprowadzil z nim powazna rozmowe. Loczek obiecal mu, ze juz nigdy nie tknie tego gowna.
W tym czasie Cycus pojechal odwiedzic Modelke i Papaje zeby zobaczyc co tam u nich. Snicers zostala sama. Siedziala sobie i ogladala cos na Netflixie az w koncu uslyszala jakis trzask. Zeszla na dol i zobaczyla tych dwoch ciumciokow, no czyli nikogo innego jak Porejszyn i Hektorejszyn.
-GDZIE JEST CYCUS?!-krzyknal wkurwiony Por. Oczywiscie byl bardziej czerwony niz kiedykolwiek.
-W DUPIE WYPIERDALAC MI Z MOJEGO DOMU PRZEGRYWY!
Por zaczal sie wydzierac i ogolnie szarzowac. Na szczescie nic nie rozpierdolil tylko darl ta kopare. Snickers miala juz tego dosc i zadzwonila po policje.
-TY SZMATO!!!!!!!!- Por zaczal jeszcze bardziej szarzowac i drzec jape.
Policja po chwili przyjechala i zakula Pora i Hektora w kajdanki. Grozily im 2 lata wiezienia za przesladowanie i grozby, jednak sąd sie zlitowal i dal im tylko rok. Cycus i Snickers w koncu mogli zyc w spokoju i dalej sie smiac z profilu Hektora na instagramie. Modelka i Papaja wybudowali nowy dom, Papaj nie musial juz sie poruszac za pomoca wozka inwalidzkiego i rana po dzgnieciu sie calkowicie zagoila, a Modelka zrezygnowal z narkotykow. Loczek uwolnil sie juz na zawsze od cpania i mial wielkie wsparcie u swojego narzeczonego, Wachlarza. Wszyscy zyli sobie szczesliwie i w ogole.