Kurguda bazı karakterlerin yaşları farklı olacaktır.
P.Gavi:23🇪🇸futbolcu
Nastya:23🇪🇸🇷🇺futbol hakemi
Clara:23🇪🇸öğrenci/tıp
*diğer karakterler aynıdır.*
---------------------------------------------
3 sene önce..Çalan düdük ile maç başlamıştı.El Clasico maçında hakemlik yapmak her ne kadar heyecanlı gözüksede maçta gerçekleşebilecek olaylardan korkuyordum.
Çünkü bilirsiniz bu tarz maçlar genelde gergin geçer.
Kafamı bu fikirler ile dağıttıktan sonra hızlıca top ayağında sürat ile giden Real Madrid oyuncusunu takip etmeye başladım.
En azından hızlı koşuyordum ve böylece en hızlı oyunculara bile azda olsa yetişebiliyordum.
Hızlıca koşup topu ayağına alan oyuncuyu takip etmeye çalışıyordum çünkü top saniyede bir ya pas atılıyor ya da rakip takımın ayağından alınıyordu.
Hızlıca takip etmeye çalışırken omzuma atılan omuz ile hafifçe sendeledim.Sinir ile önümden geçip giden oyuncuya sadece göz devirdim zaten genelde naif bir hakem olmam ile tanınırdım bu yüzden bunu görmezden gelip maçı takip ettim.
------------------------------------------------------
1. Yarının sonlarına yaklaşmıştık şuan ne Rm'de ne de Bfc'de herhangi bir gol kaydedilmemişti.Bu yüzden zaten gerici maç kat be kat daha da gerici olmaya başlamıştı.Tam o sırada bana omuz atan oyuncu yani namıdeğer Pablo Gavi bir oyuncuyu ayağına basarak sakatlamıştı.
Depar atarak yanlarına gittim ve hiç düşünmeden düdüğümü çalarak önümdeki minik bel çantamdan sarı kartı oyuncunun yüzüne doğru kaldırdım.
Gavi ise sanki bunu beklemiyormuşcasına yüzüme aptal aptal bakıyordu.
Kendine gelip hızlıca yanıma geldi ve söylenmeye daha doğrusu yüzüme yüzüme bağırmaya başladı.
-SEN NE BİÇİM HAKEMSİN!
-ADAM KENDİNİ YERE ATTI!
Gibi şeyler zırvalıyarak bana bağırıyordu takımdan birkaç arkadaşı ise onu sakinleştirmeye ve benden uzaklaştırmaya çalışıyordu.
Fakat Gavi fazla kaşınıyordu.
Bana karşı yapılan bu saygısızlığa daha fazla karşı gelemedim.
Ve minik çantamdan aldığım kırmızı kartı Gavinin yüzüne doğru kaldırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NASTYA IS MISSING|Pablo Gavi
Hayran Kurgu(Hikaye tamamiyle kurgudur bir kurum veya bir şahıs ile bağlantısı yoktur.) (Pablo Gavi sadece temsilidir.) +16