Capitolul 185

248 45 12
                                    

Stefan:
În urma cu un an...

In timp ce imi strang inimioara in brate,Eric sare langa noi pe pat si striga cat il tine gura ca ne iubește.
Zambesc cu inima bubuindu-mi in piept de fericire,apoi incep sa rad când micutul se arunca peste noi.
-Vino aici teroristule!chicoteste inimioara si il îmbrățișează cu putere.
-Bebeeeee!!!!urla in vreme ce se zvarcoleste ca sa-l elibereze.
-Ce?intreaba amuzata si incepe sa-l pupe zgomotos pe toata fata,apoi intinde mana dupa o perna micuta si il lovește în joaca pe Eric,dupa se răsucește spre mine si face același lucru,apoi se da jos din pat in doua secunde si o zbugheste din dormitor.
-Bebe?intreaba micutul mirat si se ridica imediat in fund.
Surad in urma ei fiindca imi umple sufletul de dulceata cand o vad atat de energica si plina de viata.
A scos dracoaia din ea dupa ce am trecut amandoi prin cel mai arzător si cumplit foc,iar acum este din nou femeia pe care am iubit-o din prima clipa în care am vazut-o. E din nou dracusorul ce imi bucura fiecare clipa a vieții. Vrăjitoarea ce mi-a furat inima.
Avem doua luni de când ne-am întors în propriul nostru Rai si cu toate ca inca mai scrie ca o nebuna atunci cand o pălește talentul,a învățat si cand sa pună stop. De aceea nici nu ma mai deranjează cand o mai vad cu telefonul in mana. De cele mai multe ori scrie cand baiatul doarme si eu nu-s acasă,dar o mai pălește si atunci cand sunt,insa de fiecare data vine si imi cere sa-i dau o ora libera ca sa poata sa scrie ori sa posteze câte un capitol. Iar atunci il i-au pe Eric de pe capul ei ca sa-i dau pauza de care are nevoie ca sa-si pună gandurile pe foaie. Lucru ce o ajuta să se miste eficient,iar dupa ce termina cu scrisul vine înapoi la noi si continuam sa ne bucuram mai departe de bucata noastră de Rai.
Fapt ce ma bucura,fiindca a învățat sa-si organizeze cat de cat timpul. Desi inca scrie,merge la munca și are grija atat de casa,copil si cel puțin o data pe saptamana reusim sa cădem in dulcele pacat,nu mai este la pământ. Acum energia ei e sus si vibrează la cote inalte fiindca si-a găsit echilibrul în haos. Acum il controlează si știe cum sa se dozeze in fiecare zi in asa fel încât sa faca fata tuturor lucrurilor ce le are de indeplinit,iar ajutorul venit din partea mea mereu imi spune ca-l simte precum o mană cereasca. De aceea si reuseste sa le scoată la capat pe toate. Pentru ca formam din nou o echipa,dar și pentru ca a învățat cum sa-si organizeze timpul cu folos. Fiindca are nevoie de disciplina sa faca tot ce isi dorește. Chiar daca acum suntem bine,viata inca ne e imprevizibila alături de Eric si cu cat creste,cu atat devine mai dracusor,dar macar acum poate sa se controleze si sa nu se mai agite atat de tare ori sa se mai streseze atat de mult imediat ce baiatul face vreo nefacuta. Ce ma bucura însă cel mai mult,este faptul ca a învățat sa nu-l mai cocoloseasca pana aproape de sufocare si lasandu-l putin mai liber si-a dat voie si ei sa respire.
Acum daca se lovește nu-i mai sta inima in gat si nici nu mai face o tragedie cat casa de mare. Acum poate sa îl culce pe Eric in dormitorul lui,chiar daca se întâmplă foarte des sa de-a iama peste noi pe la o bucata de noapte. Dar macar nu mai este plina de frici si de griji cand vine sa se culce langa mine. Nu ii mai sta mintea la baiat ca poate se îneacă sau mai știu eu ce o stresa in perioada în care nu era bine. Acum e mult mai linistita si poate sa doarma fără sa mai aibă non stop urechile ciulite ca la orice mic zgomot sa sara din pat si sa stea in poziție de drepți. Lucru ce contează foarte mult,pentru ca odihna a ajutat-o mult in lupta ei împotriva stresul ce a terminat-o psihic. Iar de când își acorda mai mult timp,zici ca a întinerit. A ajuns sa arate din nou ca la 25 de ani si sa radieze de fericire. Cearcanele i-au dispărut de sub ochi. Trasaturile din nou i s-au indulcit. Energia ei e la un nivel foarte inalt si transmite prin fiecare por cat de bine se simte cu ea si in pielea ei.
E din nou nebuna mea frumoasa si ispita mea pacatoasa.
-Bebeeeeeee!!!!urla micutul,iar glasul lui ma aduce în simturi imediat.
Il vad cum intoarce capul spre mine si imi zambeste cu gura pana la urechi,iar buzele mele se curbeaza pe la colturi intr-un ranjet.
-Hai pe ea!zic si pun mana pe o perna micuta ca sa i-o dau lui,apoi i-au alta de pe pat si ne ridicam in picioare.
-Daaaaaa!!!!tipa incantat fiindca ii place foarte mult sa ne batem cu pernele.
-Tu caut-o in sufragerie,ii zic cand iesim din dormitor si aprind becurile in toata casa,mai puțin pe cel din baie.
-Ok!zice pe un ton serios si paseste hotarat spre usa.
-Eu merg sa o caut în baie,il anunt si incuviinteaza din cap.
Din cativa pasi mari ajung in dreptul ușii si las perna jos din mana,apoi aprind becul si apas incet pe clanta. Ranjesc inca de dinainte de a trece dincolo de prag,apoi chicotesc cand imi sare in brate si isi zdrobește buzele de ale mele.
-Micuta mea inimioara...soptesc printre săruturi.
Imi geme in gura,iar ochii mei simt cum imi iau foc. Ma intorc pe loc și o lipesc cu spatele de perete,apoi adâncesc sarutul si-mi împletesc cu putere limba cu a ei in vreme ce inchid putin usa cu piciorul.
-Ah!suspina cand incep sa i-o sorb cu lacomie,iar din cauza dorintei ce ii curge prin vene,isi baga unghiile in umerii mei,facandu-mi astfel mie sangele sa-mi dea intr-o secunda in clocot.
-Te iubesc,spun cu respiratia greoaie.
-Cel mai mult si cel mai tare,raspunde dintr-o suflare,apoi isi infinge dintii in buza mea de jos.
Un geamăt gutural imi reverbereaza in gat cand incepe sa ma muste ca o sălbatică si de parca sunetul ar starni-o mai tare,incepe sa ma sarute de parca viata ei ar depinde de asta. Lucru ce nu poate decât sa ma bucure si sa ma stârnească in acelasi timp.
Cu ochii arzandu-ne la amandoi in cap,o pun cu fundul pe masina de spălat,apoi prind de bluza de pijama ce o are pe ea si trag cu putere. Vreo 3 nasturi sar prin baie,iar ea bufneste in ras.
Ii fac cu ochiul,dupa imi aplec capul si incep sa o musc de sâni.
-Hmmmm...geme lung cand ii prind un sfarc intre dinti si trag de el cu putere.
Se arcuieste tare de spate si isi impinge pieptul in fata,iar eu incep sa-mi trec imediat gura de pe un san pe altul,mușcând si sugand pielea catifelata ce ii miroase a migdale și aroma de cacao.
-Te vreau...spune printre gâfâieli,iar dorinta din vocea ei imi face scula sa pulseze mai tare.
-Imediat ce Eric o sa adoarma,am sa intru in tine pana cand ai sa pici lata,ii promit,dupa incep sa-i ling pe rand sfarcurile si trag de ele pana cand se întăresc.
-Sper sa nu o faca dupa 12 noaptea,raspunde cu respiraria accelerata si ma indrept de spate,apoi imi bag o mana in parul ei.
-Nu contează,spun in timp ce imi apropii gura de a ei. Acum nu mai trebuie sa-mi fac probleme ca o sa-ti dispară cheful.
Ranjeste imediat ca o pacatoasa si imi înconjoară talia cu picioarele,dupa ma trage spre ea.
-Nu,raspunde cu o voce senzuala. Chiar nu trebuie sa-ti mai faci,soare.
-Stiu,mormai inainte sa-mi lipesc buzele de ale ei.
Începem din nou sa ne sarutam cu ardoare,iar in timpul asta il aud pe Eric ca ma striga de pe hol.
-Vine teroristul,chicoteste fix înainte ca usa sa se deschidă larg.
-A-haaaaaa!!!!!tipa micutul si întoarcem amandoi capul spre el.
Se apleaca dupa perna ce am lasat-o pe jos,apoi arunca cu ea în noi.
Bufnesc in ras cand nu ne nimerește pe nici unul,iar fata lui se luminează atat de tare încât ochii ajung sa-i sclipeasca intr-un mod ce ma unge pe suflet. Albastrul din privirea lui transmite doar fericire pura,lucru ce ma bucura pana dincolo de infinit.
-Stai ca te prind eu acuma,teroristule!ii spune inimioara pe un ton jos încercând sa para amenintatoare,iar Eric chicoteste,dupa se întoarce pe calcaie si fuge spre dormitorul lui.
Revin cu ochii pe inimioara si ii inconjor talia cu bratele,apoi o dau jos de pe masina de spălat.
-Acum ce fac cu carpa asta pe mine?ma intreaba cand isi vede sanii pe afara.
-Da-o jos,raspund si o umfla imediat rasul.
Ii fac cu ochiul,dupa imi aranjez scula in pantaloni si o sarut pe frunte inainte sa ma aplec dupa perna ce a trecut razant pe langa picioarele mele si s-a izbit de cada.
-Hai sa mergem,ii cer dupa ce-si face un nod la pijamaua rupta de pe ea exact sub sanii generoși din care imi doresc cu ardoare sa ma infrunt.
Inghit in sec inainte sa iesim amandoi din baie,iar cand ajungem in dormitorul mic il vedem pe Eric ascuns sub patura. Chicoteste ca un dracusor desi el nu ne vede pe noi,iar cand ajungem in dreptul patului,inimioara prinde de patura si imi face semn inainte sa o dea la o parte de pe el.
-Aaaaaaa!!!!!tipa Eric cand ne vede si vrea sa sara din pat.
Il prind din aer si ma arunc cu el pe saltea. Incepe sa rada cu gura pana la urechi,iar eu îl privesc cu drag.
-Ti-am zis ca te prind?intreaba inimioara cand se intinde langa noi si incepe sa-l gâdile.
Eric bufneste mai tare in ras si incepe sa se zvarcoleasca,apoi imi cere sa-i dau drumul si imi i-au bratul din jurul lui.
Se da jos din pat si imi smulge perna dintre degetele de la cealaltă mana,apoi o arunca în noi inainte sa fuga din dormitor.
Inimioara chicoteste,dupa se baga în sufletul meu si o îmbrățișez.
O sorb din priviri cand isi lipeste buzele de ale mele,iar de data asta nu ma mai saruta cu lacomie,ci o face intr-un mod umed și erotic. Reuseste din nou sa-mi faca scula sa pulseze si marai grav atunci cand imi zvâcneste o data cu putere.
-Sunt atat de dornic de tine,incat atunci cand am sa intru inauntrul tău,n-am sa ma mai opresc decat in momentul in care am sa ajung la epuizare,spun cu o raguseala incarcata de dorinte.
-Abia aștept,soare,raspunde pe un ton lasciv.
"Si eu...la cat de multe luni mai mult am stat pe uscat fiindca n-am putut sa ma bucur de ea și de trupul ei din diverse motive provocate de nebunia ce o are in cap,acum a venit momentul sa recuperam incet-incet tot ce am pierdut. Si sa înlocuim clipele alea ce ne-au ars in cel mai dureros mod,cu cele in care o s-o facem in cel mai delicios fel cu putinta. Daca atâtea luni ne-am perpelit prin flacari chinuitoare,a venit momentul sa ne inecam in valuri incendiare de placere."
-Doar ca pana sa ne dezlantuim,avem un mic terorist de prins si de pus la culcare,mormai cand ies din gandurile păcătoase si rupă sarutul o data cu fanteziile ce au început sa-mi ruleze prin cap,apoi ma dau jos din pat,iar ea se ridica imediat in picioare pe saltea.
Chicotesc si deschid larg bratele. Zambeste dulce in coltul gurii și imi sare la piept. Imi înlănțuie gatul si-mi înconjoară talia cu picioarele,iar dupa ce ies din dormitor si pasesc spre sufrageriei,il aud pe Eric cum țopăie pe canapea.
-Tatiiiii!!!! Bebeeee!!!striga bucuros cand ne vede.
Ma apropii de el si ii fac semn sa se urce la ma-sa in spate imediat ce-mi flexez genunchii.
O prinde cu bratele de dupa gat și ii îmbrățișez pe amandoi,dupa incep sa dansez in vreme ce fredonez ritmul unei melodii,iar comorile mele incep sa rada cand ma invart de cateva ori pe loc.
Inima incepe sa-mi bubuie de fericire și intind capul sa o sarut prima data pe inimioara pe buze,apoi pe Eric pe un obraz si continui sa dansez cu amandoi in bratele mele.
Chipurile lor fericite mi le imprim pe retina,iar imaginea perfecțiunii ce o vad inaintea ochilor imi face sufletul sa mi se cutremure din cauza împliniri ce-mi inunda cu vâltoarea sangele si-mi curge fierbinte prin vene.
"Deocamdata,ei doi sunt lumea mea. Dar intr-o zi stiu ca bucuria o sa-mi fie dublu infinit atunci cand o sa-si faca apariția si Freya in bucata noastră de Rai. Iar eu abia o aștept pe brunetica ce o sa poarte ochii mamei ei din câte mi-a spus inimioara. Cu toate ca nu de mult am trecut printr-o situație critica cu micuta mea,sunt ferm convins ca lucrurile o sa stea diferit atunci cand visul ei o sa prindă viata si-o sa-mi aducă pe lumea fetita ce nu de mult i s-a aratat in lumea ei imaginara. Pentru ca acum stie ce o așteaptă. E calita si unsa cu toate alifiile. Apariția pe lume a fetitei stiu sigur ca nu o s-o mai sperie si n-o sa se mai lase condusa de frici. Acum chiar stie ce implica creșterea unui copil si oricat de terorista o sa fie,o sa-i facem fata cu brio. Sănătoasă sa fie și noi pe langa ea. Cu restul sunt ferm convins ca o sa ne descurcam. Atat timp cat continuam sa ne ținem de mana,o sa trecem peste orice. La fel cum am facut si pana acum."

De vorbă cu bunica 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum