A vonatút Hokotába egy elég hosszú dolog. Mivel már nem akartam a pilóta idegeit huzogatni, ígyis már elrepült Hokotába a hazavivős csomagjaimmal, meg a hotelhez az ajándékkokal. Órákig mentem hazafelé, de mikor végre odaértem, ott várt az állomáson apa és anya.
-Ayumi!-kiáltott anya, ahogy meglátott.
-Anya! Apa!-rohantam le a vonatról.
-Hazaértél! Milyen volt a nyaralás?-kérdi apa.
-Imádtam. De Suzume és a pilóta hazahozta a dolgaimat?-kérdeztem vissza.
-A tankot szombaton elhozta a péklány, de a többi... A pilóta ledobta ejtőernyővel a birtokra, nagyapád meg már megijedt, hogy visszatértek az amcsik-mondta anya.
-Jó, hogy nem volt semmi törhető benne. De legalább hazajött?-kérdem.
-Hazaszállítottuk. Minden a szobádban vár-mondta apa.
-Köszi! De mostmár hazamehetünk?-kérdeztem.
Anya már válaszolni akart, de valami a nyakába ugrott.
-A macska idetalált? Ügyes egy teremtés-csodálkozott apa.
-De akkor is, menjünk haza. És ha már Karom úr is idejött, akkor őt is hazavisszük-indult a kocsi felé anya.
Hazafurikáztunk, majd otthon első dolgom lett, hogy szortírozzak. A cuccaim még mindig ott álltak dobozokban, ahogy azt hazahozták. Miután készen lettem, elmentem megvacsorázni.
-Örülök, hogy itthon van az én kis baronesszem. Bár eléggé találó egy nevet adtak neked-jegyezte meg anya.
-Az biztos-válaszoltam.
Megvacsoráztunk, és lefeküdtem. Bár a matrac nem az igazi, de az otthoni mindig kényelmes. Másnap Karom úr felkelt 6:30-kor, mint ahogy egész nyáron. Csendben megreggeliztem, majd kimentem a hidegbe, hogy megnézzem, még egyben van-e a 35M. Tökéletes állapotban van, és még nem is kell tábortüzet rakni alá. Visszamentem a házba, ahol kezdtek felkelni a szülők.
-Már nem is kérdezem. Karom úr-mondta apa.
-Bizám-válaszoltam.
-Ilyenkor csak adj neki reggelit, engedd ki, azt menj vissza aludni-mondja anya.
-Jó, jó. De ma megyünk valahova?-kérdeztem.
-Megtanítunk téged korcsolyázni. Egy Ebrinnek tudnia kell korcsolyázni-mondta anya.
A korcsolya szó hallatán lefagytam. Mint a lovaglással is, a jégkorcsolyázással is van történelmem. Anyáék már hatévesen meg akartak tanítani, de mikor elengedtek, akkorát estem, hogy meghúzódott a lábam, és ráadás majdnem levágta az ujjamat egy elmenő korcsolyázó. Szóval csak ott álltam egy percig, törve a fejemet, hogy mit csináljak.
-Anyja, szerintem a lányunk nem áll még készen rá...-fordította anya fejét felém apa.
-Engem az nem érdekel. Nem létezik, hogy ennyi traumatizálja. Tudod, hányszor estem el én? Meg lehet, hogy nem apai ágon, de az én vérem. És nálunk a jégkorcsolya alaptudomány. Nem volt Ebrin, aki nem tudott jégen lenni. És még ez nem is lenne nagy baj, de ha történik velem és a húgommal valami, vagy maga Mio lesz egy csődtömeg, ő az egyetlen! Lehet, hogy nálatok laza volt minden, de engem a hagyományok szerint neveltek!-mondta anya.
-De akkor is, most mi a fontosabb? A lányod, vagy a hagyományaid? Látod, hogy nem akarja-szólt vissza apa.
Már majdnem indult a szájkarate a szüleim között, mikor végre visszatért a józaneszem.
ESTÁS LEYENDO
Scholae et preafectus! (Girls und Panzer fanfic)
FanficFőszereplőnk Ayumi Hakaga, aki egy nem volt átlagos, a családja elért dolgai miatt. Eléri a tizenkettőt, és elmegy egy suliba, ami épp a zárás szélén van. Amikor a sulit bezárják, akkor tűnik fel egy idegen egy levéllel, ami részben megmenti a sulit...