Koferden ciktigimda omer arabaya yaslanmis telefonuyla ugrasiyordu yanina gittim kafasini kaldirdi guzel olmussun dedi tesekkur ederim dedim arabaya bindik sirkete dogru gitmeye basladik sirketin onunde durdugunda cok heycanliyim dedim heycanlanacak birr sey yok rahat ol dedi iceri girdigimde yeni bir hayata adim attim omerin babasinin odasina girdik hos geldiniz dedi babasi hos bulduk dedim oturun dedi sen sekreter olmaya ne dersi dedi olur dedim calismaya basla sen dedi bugunumde calismakla gecti omer cikista beni aldi eve girdigimde ne kadar yoruldugumu anladim dus alip uyudum sabah kalktigimda simsek sesleri vardi cami actim yagmur yagiyordu dus alip kahvalti hazirlamak icin assagi indigimde omer kalkmamisti kahvaltiyi hazirlayip onu cagirmak icin uste ciktigimda kapiyi caldim ses gelmedi bir daha caldim ses yok iceriye girdim omer yataginda yoktu asagi indigimde bir not buldum ben bir hafta bursadayim seni işe gitmek icin sofer gonderdim bir hafta onunla gidiceksin masanin ustune bir miktar para koydum lazim olur diye omer yazmis bende kahvalti yapmaya basladim saat yaklasincada ustumu degistirmek icin odaya girdim bir pantolon bir gomlek gecirdim ustume odadan ciktim soferin gelmesini bekledim korna sesi geldiginde disari ciktim yagmur dinmisti gunes acmis arabaya binerek holdingin yolunu tuttuk durdu araba geldigimizi anladim indim arabadan bugunum de calismayla gecti holdinkten ciktigimda bir araba beni bekliyordu arabaya bindim kulakliklari taktim sarki dinlemeye basladim bugun bir degisiklik yapip kafeye gidip arkadasimla bulusacagim aradim kubrayi kafeye gelmesini soyledim soferede nereye gidecegimizi soyledim kafeye geldigimde kubra telefonuyla ilgileniyordu yanina oturdum napiyosun bakalim dedim ayni iş guc sen dedi ayni dedim yarim saat orada vakit gecirdik ben evde tek kaliyorum sende benimle kalirmisin dedim anneme soruyum oyle dedi tamam dedim annesini aradi annesi izin verdi birlikte eve gittik kapiyi actigimda isiklar kapaliydi birden acildi iyiki dogdun sude diyerek bagirmaya basladilar.