Po včerejším večeru s Johnem se John choval celkem odtažitě. Přemýšlela jsem jestli jsem udělala něco špatně. Celé ráno ani nepromluvil. Ve škole šel hned za Davidem a mě si vůbec nevšímal.
O přestávku John s Davidem přišli za mnou a Rach a navrhli nám, že bysme mohli jít na koupaliště. Rach souhlasila a tak jsem kývla taky.
Po škole jsme šli s Johnem ke mně domů a já si dobalila pár věcí včetně plavek. Potom jsme šli k Johnovi, převlékli jsme se a vyrazili na koupaliště.
Tam už v plavkách čekali Rach s Davidem. ,,Wow, má úžasnou postavu" řekl John a zíral při tom na Rach. Hned za ní běžel a objal ji. Celé odpoledne si s ní povídal a mě si ani nevšiml.
Nechápu, jak se po včerejšku může takhle chovat. Panebože on snad balí Rach. Nikdy jsem si nepřipadala tlustá a vždycky jsem měla hezčí postavu. Je pravda, že Rach hodně zhubla, ale pořád má ke mně daleko.
David nejspíš taky pochopil a tak za mnou přišel. ,,Sluší ti to" řekl a usmál se. ,,Díky" ,,Vy jste se pohádali s Johnem?" zeptal se mě. ,,Nevím o tom" odpověděla jsem. ,,No tak to je blbý" usmál se a sedl si ke mě. Až do odchodu jsem byla s Davidem a povídali jsme si. Vlastně je David fajn. Už mě tolik neštvalo to, jak se John choval.
Když jsme se rozešli, šli jsme s Johnem k němu domů. Cestou mě John chytil za ruku, zastavil a podíval se mi do očí. Chtěl mě políbit, ale já mu uhla. Díval se na mě dost divně a překvapeně. ,,Co je to s tebou dneska, chováš se jako vůl a koketuješ s mojí nejlepší kamarádkou?" zeptala jsem se ho. ,,Promiň, prostě se bojim, nechci ti ublížit. Nemůžu ti odolat, jako včera v bazénu, seš úžasná." řekl mi. Opravdu sem nevedela co si o tom mám myslet, a už vůbec co mu na to odpovědět. ,,Jjjjááá já já" ..zakoktala jsem se.. John mě potom chytil za ruku a mlčky jsme dosli k němu domů.
ČTEŠ
V zajetí otce...
RomanceKniha je o dívce, které její otec zabil matku a teď se pokouší zabít i ji.