Bölüm 46: Yeni Sorular

1K 85 13
                                    

İyi okumalar:)

...

Ray White:

2 Gün Sonra:

İbara Hime ile sahaya çıkmadan önce Dük Jorden'ın tüm zayıflıklarını öğrenmeliydik. Bunun için Ninova birliğinin üç liderini çoktan savaş bölgesine gönderdim.

Ve ben ise sarayda kardeşine bilgi sızdıran, Jorden'ın küçük kardeşi Aleksander Shirupá'nın sorgusundayım.

Alexander Shirupá, bunca zaman ona yapılan işkencelere dayanmaya devam etti ve hiçbir bilgiyi sızdırmadı ancak abim Cristopher'ın yardımıyla onu konuşturmak için doğruluk serumu adında bir çeşit uyuşturucu verdik.

Ve şu an ben, Abim Cristopher ve sağ kolum Zack, Alexander'ın konuşması için uyuşturucunun etki etmesini bekliyoruz:

( Cris) " Ondan öğrenmek istediğin şey nedir Ray?"

( Ray) " Ejderkalbini nereden öğrendiklerini ve beni neden kaçırdıklarını öğreneceğim. Ve tabii dük Jorden'ın asıl amacını da."

( Cris) " Evet, ben de seni neden kaçırdığını merak ediyorum. Jordan'ın seni kaçırması hiç mantıklı değil."

( Ray) " Evet aslında ben de bu duruma çok şaşırdım."

( Zack) " Efendim. Sanırım ilaç etki etmeye başladı."

Elleri arkasından bağlanmış bir şekilde sandalyede oturan Alexander nefes nefese kalmış bir şekilde bize bakıyordu:

( Ray) " Alexander! Soruma cevap ver! Dük Jorden'ın beni neden kaçırdı?!"

( Alexander) " Hayır...seni kaçıran kişi...bendim."

!!!!!!!!

( Ray) " Neden?!!"

( Alexander) " Çünkü bana Ejderkalbi gerekiyordu. Onu bulmalı ve tüm gücünü almalıydım. Azize Berta, henüz yeteri kadar ilahi güce sahip değildi. Onun için gerekiyordu..."

( Ray) " Berta ile ne zaman tanıştın?"

( Alexander) " Onu ilk defa tapınağa gittiğimde gördüm. İnsanlara yardım ediyordu. O zaman onunla yakınlaştım çünkü...ona aşık oldum."

( Ray) " Peki İbara Hime'nin sarayı basmaya geldiği gün neden dük Jordan'la konuştun?!"

( Alexander) " Bana yardım etmesi için onu çağırdım. Seni kaçırdığımı ya da Ejderkalbini istediğimi bilmiyordu ama."

( Ray) " O zaman neden isyana kalkıştı?!!"

( Alexander) " Bilmiyorum...belki de azize Berta onu doğru yola iletmiştir."

Berta?!!

O lanet olası kadın neden her taşın altından çıkıyor?!!

Tam olarak kaç kişiyi ayarttı?!!

( Cris) " Bu kadın kaç kişiyi ayartmış böyle?"

( Zack) " Şimdi ne olacak efendim?"

( Ray) " Solon ve diğerlerinden haber bekleyeceğiz. Daha sonra elde ettiğimiz bilgilerle bir plan yapacağız ve İbara Hime'yle sahaya ineceğiz."

Daha sonra abim yüzünde şeytani bir gülümsemeyle bana döndü:

( Cris) " Ben de geleyim mi?"

( Ray) " Olur her hâlde..."

Yüzündeki şeytani gülümseme büyürken kötü kötü gülmeye başladı.

( Cris) " Kıhkıhkıhkıh~"

Anti Fan, Kötü Kadın Olursa?!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin