~{Riccardo}~Biegłem co sił na autobus. Mój budzik jak zawsze musi zrobić mi psikusa, no ale przed szkołą mógł by odpuścić co nie? Tym bardziej, że pierwszy mam japoński.....O NIE SPRAWDZIAN! JUZ PO MNIE! Leciałem jak opętany by zdarzyć na ten zakichany autobus. Na szczęście jakimś cudem zdążyłem....ale na sprawdzian nie za bardzo...
Nagle poczułem lekki dotyk ręki na swoim ramieniu. Gdy się odwróciłem zauważyłem różową czuprynę w dwie kitki uśmiechając się do mnie. GABI?!~{Gabriel}~
Siedziałem w autobusie, zażenowany sobą bo jak zawsze zaspałem. O! Ricardo?! Co on tu robi? Nie powien być teraz w szkole? Cóż to nawet dobrze, bo nie jestem jedyną osobą, która się spóźniła. Postanowiłem podejść do niego i się przywitać.
-Witaj Riccardo! Co tu robisz? Nie powinieneś być teraz w szkole?
-Cześć Gabi, no już dawno powinienem tam być ale jak na złość mój budzik się wyłączył, a ty co tu robisz?
-Hahh..no cóż współczuję ci, ja zaspałem bo zapomniałem ustawić alarmu, no ale plusy są takie, że razem będziemy siedzieć na dywaniku u pana profesora.
-Ta, dobra ważne teraz, żeby zdarzyć na inne lekcje a potem będziemy się spowiadać u profesora.
Przytaknąłem i nim się obejrzałem autobus podjechał pod budynek szkolny. Razem z Riccardo pędem wybiegliśmy z autobusu i weszliśmy do budynku.
~{Riccardo}~
Gdy znajdowałem się w szkole z Gabrielem, podszedłem do szafek i schowałem nie potrzebne podręczniki po czym skierowaliśmy się do kolejnej sali w, której mieliśmy mieć kolejną lekcję. Gdy zadzwonił dzwonek, uczniowie powychodzili z sal kierując się do szafek albo do automatów z piciem i jedzeniem. Ja i Gabi siedzieliśmy na ławce, rozmawialiśmy o wszystkim i niczym. Nagle podeszła do nas jakaś dziewczyna.
~{Gabriel}~
Gdy ja i Riccardo usiedliśmy na ławce podeszła do nas niska dziewczyna. W ręku trzymała jakaś kopertę i podała ją bez słowa Riccardowi, po czym uciekła. Zdziwiłem się, ale po minie Riccarda odczytałem również zdziwienie.
-Uuuuu fanka?- powiedziałem żartobliwym głosem
-Taa no już, każda laska nagle do mnie podbija i mówi coś w stylu "Podobasz mi się" albo "Chcesz się umówić?" NO RATUNKU
-HAHAHAH powinieneś się cieszyć, masz niezłe łowy
-ŚMIEJ SIĘ ŚMIEJ, hah no cóż nie za bardzo trawie te dziewczyny, strasznie są dziwne
-No a jakie mają być w stosunku do chłopaka, który ma na głowie makaron- delikatnie się zaśmiałem
-O ty dżdżownico- rozczochrał mi włosy
Zaśmialiśmy się głośno lecz nagle zadzwonił dzwonek na lekcję. Westchneliśmy i weszliśmy do sali.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
CZYTASZ
❣️Od Przyjaźni Do Miłości❣️~Gabi x Riccardo~{Shindou x Kirino}~Rantaku~
RomanceGabi i Riccardo przyjaźnią się od dzieciństwa i są najlepszymi przyjaciółmi, obaj czują coś więcej do siebie niż tylko przyjaźń......miłość?.....ale czy uda im się wyznać uczucia w tym samym momencie bez żadnych zawikłań?.....