~6~

824 19 3
                                    

Sinirlensem de tabikide nöbetçi kıza birşey demedim. Zaten kızın hiç bir suçu da yoktu. Okay belası bitmezken birde Tarık belası başlaması sinirlendirmişti beni...

Nöbetçi öğrenci; 11/B sınıfından, tatlı, cana yakın, sevdiğim bir kız. Bu yüzden de birşey demeden sadece

Cansu:Canım Okay Hoca'na söyle cansu ve buray'ı Tarık hoca çağırmış onların yanına gidecekler miş dersin. Diğer teneffüs gelecekler miş haberini olsun de oldu mu?

Kız tamam anlamımda başını
Sallayıp "tamam cansucuğum'
Söylerim.

Diyip yanımızdan gitti.

Ürkek adımlarla Tarık Hoca'nın kapısına gelip derin bir nefes alıp buraya baktım onunda benden kalır yanı yoktu. Buray'dan da onay alıp kapıyı tıklattım.

İçerden Tarık Hoca'nın erkeksi ve tok sesi ile bizi çağırdı. " Gel"

Artık ne olacaksa olsun diyip içimden bildiğim bütün duaları okumaya başlayıp Tarık Hoca'nın karşısına geçtim.

Tarık:Dikilmeyin öyle geçin oturun.

Demesiyle buray'a bakıp karşılıklı olan sunî derili koltuklara oturduk.

Etrafa göz gezdirdiğim de herşey muazzam bir düzen içerisindeydi. Tarık hoca bildiğiniz simetri takıntısı olan bir adam, her şeyin bu kadar düzgün olamasının açıklaması bu yani...

Buray benden önce davranıp söze girdi.

Buray: Hocam bizi çağırmıştınız.

Doğrusu bıraydan bu cevabı beklemiyordum. "Helal lan sana memati" Demek geçse de içimden Tarık hocanın var oluşu aklımdan geçirip susmama neden oldu...

Tarık:Şimdi çocuklar size kızmak istemiyorum ama öncelikle sizin şu sınav meselesini Konuşalım, sonra cansu sana geleceğim okulla ilgili şikayetlerini dinlerim.

Hay dilimin ayarına tüküreyim bir an unuttu diye mutlu olmuşken aklına gelmesi endişemi iki katına çıkarttı.

Ve aklımda her şeyden ayrı tek bir düşünce "neden benim sorunlarımı sona bıraktı"

Tabikide düşüncemden beni Tarık hocanın sesi uyandırdı.

Tarık: Cansu ben mal mıyım kızım?

Yani biraz gerizekalılık var ama... Demek istesemde direk söze atılıp

Cansu:Estağfurullah hocam o da nereden çıktı.

Sadece birazcık hıyarlık var o kadar da olsun canım.Tabikide sesli söylemedim bu düşüncemi...
Sonuçlarını sizde tahmin ediyor olabilirsiniz hatta.

Tarık hoca sinirli sinirli konuşmaya başladı.

Tarık: Öyleyse neden gözümün önünde arkadaşına kopya veriyorsun.

Şimdi zort oldum arkadaşlar. "Help mee! "

Cansu:Hocam başımızda bir olay varda çalışamadık. Buray arkadaşımda zor durumdaydı bende yardım etmek istemiştim sadece, kusura bakmayın. Vallaha hocam olmaz bir daha, affedin.

Tarık hoca önce bir düşündü sonra hemen konuşmaya devam etti.

Tarık:Ne sorunu var?

Lan o kadar şey söyledim o na mı takıldı bu adam ya. Şimdi uydur bakalım uydura bilirsen bir yalan cansu.

Beni kurtaran ses buray dan geldi.

Buray:Hocam benim ailemle aramda biraz sıkıntı varda cansu da biliyorsunuz en yakın arkadaşım, arkadaştan öte kardeşim. Benimle birlikte oda yorulduğu için çalışamadık. Ama cansu'nun matematiği iyi olduğu için bana yardım etti. Affedin birdaha tekrarlanmaz hocam.

Hocaya Akım |Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin