İyi okumalar, umarım beğenirsiniz. Bu arada Felix Hyunjin'in ve diğerlerinin göz değişimini hastalık sanıyor yani bu ficte de Felix biraz masum veya mal olacak.
Sabah uyandığımda (Hyunjin ile odalarımız ayrı) odamda yankılanan bildirim sesine dayanamadım ve söverek telefonumu açtım. 150 tane bildirim vardı. Şaşırmadım değil normalde 300'ü bulurdu.
-mükemmel Jisung ve köleleri💅🏻- (Siz, Sincapsung🐿, Tilkijeong🦊, Köpüşmin🐶)
Sincapsung🐿
İşte kısaca anlattım size
Tilkijeong🦊
Felix-ssı çevrimiçi görünüyor
Köpüşmin🐶
Lixie hayırlı olsun kaç çocuk bekliyorsunuz?
Siz
Ya Seungmin bari sen yapma zaten moralim şu an can çekişiyor
Köpüşmin🐶
Tamam ama haklıyım bu Hyunjin ben tanıdım tanıyalı acımasız biriydi canın çok acıdı mı?
Siz
Yo sevişmedik ki. Ben direkt uyudum o da alelacele alt kata gitti orada ne bok vardıysa. Neyse susun zaten uykumu böldünüz. Hadi ben kaçtım
Sincapsung🐿
Bakıyorum evlenince unuttun bizi Felix bey
Tilkijeong🦊
Felix-ssı'nın üstüne gitmeyin sonuçta yeni ev değiştirdi alışması lazım.
Siz
Ben burada beni tek anlayan kişiyi buldum #Tilkijeong🦊 gel sarılalım canım benim
Tilkijeong🦊
Geldim🤗
Sincap🐿
Aşkınızı özelde yaşayın burayı kirletmeyin
Köpüşmin🐶 kişisi grubun adını "Haklısın Jisung" olarak değiştirdi
Sincapsung🐿
Ben her zaman haklıyım Seung
Siz
Ben gidiyorum demiştim. Susun yoksa 1 ay sizinle konuşmam.
Sincap🐿 çevrimdışı
Köpüşmin 🐶 çevrimdışı
Tilkijeong🦊 çevrimdışı
Ve odadan çıktım. Tabii karşımda elinde içinde kırmızı bir şey olan bir bardakla yeşil gözlü Hyunjin'i görmeyi beklemiyordum. Benden habersiz vişne suyu mu içmişti!
"Benden habersiz mi içtin!"
"Ne?"
"Vişne suyunu diyorum. Benden habersiz mi içtin?"
"Felix, ben de bir insanım ya hani. Sana bağlı değilim göbeğim seninle kesilmedi."
"Off ama ben vişne suyuna bayılırım!"
"Dolapta biraz daha var. Oradan içebilirsin."
"Tamam."
Dedim ve mutfağa gittim. Dolaptan vişne suyunu aldım ve bir bardağa doldurdum. Arkama döndüğümde beni izleyen Hyunjin'i gördüm.
"Ne oldu bir şey mi var?"
"Yok. Sadece yeni kurbanımı inceliyordum."
Ve kapı çaldı. Hyunjin kapıyı açtığında Chan Hyung, Minho Hyung ve Changbin Hyung içeriye doluştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He İs A Vampire - HyunLix-Vampire- Omegverse
FanfictionVampir ve Omegaverse evrenini birleştirdiğim bu fici umarım beğenirsiniz. Bu ficte Alfa, Delta,Omega ve Beta var.