Lune
Ik zat nog steeds met mijn armen op mijn rug vastgebonden. Ik wilde hier weg. Peter was met iets bezig achter een paar hooibalen. Ik wist niet wat en liever wilde ik het ook niet weten. Peter had me waarschuwend aangekeken toen hij zei dat als ik ook maar probeerde weg te komen hij Isa, Nina en Kira weer terug zou halen en dan zou hij haar iets aandoen. Ik had me niet verroerd. Hij kwam terug lopen. Hij keek me verbaasd aan, 'je bent er nog steeds?'
Ik knikte. Natuurlijk was ik er nog steeds! Waar zou ik heen moeten?! Mijn handen zaten vastgebonden dus ik kon niet eens de ladder afgaan. Hij wou me beetpakken. Ik schoof nog meer achteruit en viel tussen twee hooibalen in. Hij lachte en ging op de rand zitten. Hij keek me aan, 'sukkeltje.'
Ik snoof, 'niet mijn schuld.' 'Jij maakte me bang!'
Hij grinnikte, schudde zijn hoofd en stak zijn hand uit. Ik keek ernaar. 'Ik wil je helpen' zei hij 'dus geef me je hand.'
'Jij hebt ze zelf achter mijn rug vastgebonden' riep ik kwaad.
'O ja... oeps.'
Hij pakte mijn arm beet en trok me op de hooi baal. Ik sloeg mijn ogen neer, 'dank je.'
Hij knikte, trok me omhoog en trok me mee achter de hooi baal waar hij bezig was geweest. Er lag een matras op de grond en dekens en kussens. Ik keek hem angstig aan. In zijn ogen was een kleine fonkeling te zien. Hij duwde me op het matras. Ik kroop achteruit totdat ik tegen een hooi baal aanzat. Hij ging een stukje van me afzitten en keek me aan. 'Heeft hij je echt gemarkt?'
Ik wou ja zeggen maar hij zei: 'ik was nog niet klaar.' 'Als het wel zo is ga ik je nu marken.' 'Als je liegt haal ik die drie hierheen en zal ik hen pijn doen.'
Ik sloeg mijn ogen neer en knikte.
'Dus... wel of niet gemarkt?'
'Niet' fluisterde ik.
Hij grijnsde en schoof razendsnel naar me toe. ik wilde wegschuiven maar hij pakte me beet en duwde me neer. Hij ging naar mijn nek en begon er tedere kusjes te plaatsen. 'Nee please' fluisterde ik 'alsjeblieft.' 'Ik doe alles maar geen mark.'
Hij keek me aan, 'alles?'
'Alles behalve met je naar bed gaan of marken of nou ja... dat soort dingen.'
Hij keek bedenkelijk, 'kus me.'
Ik beet op mijn lip, sloeg mijn ogen neer en knikte.
Hij grijnsde en sloot zijn ogen. Ik kuste hem. Het was een kleine kus en snelle kus. Ik wende mijn gezicht af toen ik de kus had gegeven. Hij keek weer en zei: 'goed zo belleza.'
'Wat betekent het' vroeg ik zacht.
'Schoonheid.'
Ik knikte.
Hij stond op, 'ik moet iets halen.' 'Jij blijft hier. ' 'Als ik merk dat je weg bent of probeert te ontsnappen heb je een probleem.'
Ik knikte.
Hij stond op en liep weg. Ik zuchtte diep en probeerde contact te maken met Koran. Gek genoeg lukte het me. Koran riep ik.
Lulu, waar zit je?
in een schuur. Kom me halen please.
Ja ik wil wel komen maar nu gaan we even vechten met een paar wolven.
Opeens stond Peter voor me. 'Je vriendjes zijn in de buurt, dus ik ga je marken.'
JE LEEST
the white wolf
WerewolfLune kom hier riep hij. ik rende door. mijn hart zat ik mijn keel. ik moest hier weg en wel heel snel! lune is 18 jaar. Ze is de dochter van de alfa van de moonshineroedel. als ze bij nieuwjaar worden aangevallen vlucht ze met alle meisjes en kinder...