37-Huzur

354 22 30
                                    

Lia'dan

Üyeler ile baya bi konuştuktan sonra Tae ile Jungkook'un kaldığı odaya gelmiştik.Tae'nin yatağında Tae ile sırtımızı yatak başına yaslamış,Tae kafasını benim omzuma koymuş bende dizlerimi kırmış telefonlarımızla ilgileniyorduk.

  Jungkook ise kendi yatağında oturmuş telefonu ile oynuyordu.

  İlk o zorla girdiğim grup zamanından şimdiye gelmek çok garipti.

Bu akşam aklımda bir olan vardı ama ilk önce Jungkook'un odadan çıkması gerekiyordu.

  Ve bunu nasıl yapıcağımı bilmiyordum.Telefonumu kapatıp konuşmaya başladım.

Lia:Canım sıkılıyo benim.

Jk:Gel lol oynayalım.

Lia:Ben senin eğlence anlayışına sıçayım.

Jk:Ya Türkçe konuşmasana.

Tae:Jungkook fazla sızlanma büyük ihtimalle sana küfretti.

Lia:Doğru tahmin.

Jk:Çok ayıp benden küçüksün.

Lia:Bana 'bana oppa deme yaşlı hissediyorum' dediğin günden beri yaşıtımsın.

Jk:Ben Hobi hyung a gidiyorum o en azından oynar benimle hıh.

  Diyerek trip ata ata odadan çıktı.Şimdi planımın ilk aşamasını gerçekleştirmiştim.Sıra geldi ikinci aşamaya.

Lia:Şu telefondan başınızı kaldırırmısınız beyfendi.

Tae:Kaldırdığımda ne yapıcaz?

Lia:Sen kaldırda.

  Dediğimde uygulamadan çıkıp telefonu kapatmıştı.Omzumdan kafasını kaldırmadan bana baktı.

Tae:Kaldırdım.

Lia:Çok sıkıcısın eğer sevgili olduğumuzdada böyle yapacaksan hiç itiraf etmiyeyim.

  Tae'nin şaşkınlığı başlayınca hemen yataktan kalkıp kapıya ilerledim.Tam o sırada Tae kalkıp sol bileğimden tutarak beni kendine çevirdi

Tae:Sen az önce ne dedin?

  Emin olmaya çalışıyordu.Şimdi seni süründürmessem ben neyim Kim Taehyung.

Lia:Çok sıkıcısın dedim.

Tae:Ondan sonra.

Lia:Hatırlamıyorum.Ne demişim?

Tae:Sevgili olduğumuzda dedin.

Lia:Ben mi?

Tae:Sence?

Lia:Hatırlamıyorum.

Tae:1 dk önce dedin.

Lia:Eğer ilk itirafı sen yapmazsan ömür boyu yüzüne bakmam Kim Taehyung.

Tae:Amacın o yani?

  Tae'nin yüzünde alaylı bir sırıtış vardı.Ne yapmaya çalıştığımı anlamıştı.

Lia:Hım hım.

Tae:Sana deliler gibi aşığım.Min Lia.Benimle çıkar mısın?

Lia:Nereye?

  Bana ciddi misin bakışı attıktan sonra gülmüş cevap vermiştim.

Lia:Teklifiniz kabul edilmiştir Kim Taehyung.Sevgiliniz olurum.

  Kollarımı Taehyung'un boynuna sarıp parmak ucuna kalktım ve dudaklarına ilk öpücüğümü kondurdum.

  O da ben tam geri çekilmeden Ellerini belime sarıp kendine çekti ve dudaklarımı narince öpmeye başladı.
(Utandım lan jkjkjkjkjk)

Ayrılınca gözlerime parıldayan gözleriyle bakıyordu.Beni çok seviyordu ve bende onu çok seviyordum.

(Tabi kaptı Koskoca Kim Taehyung u.Sonra seviyom diyo ULAN KİM SEVMEZ!!)

Tae:Uyuyalım mı?

Lia:Olur ama önce üstümü değiştirmem lazım bunlarla uyuyamam.

  Diyerek elimle üstümdekileri gösterdim.

Tae'de kısa bir süre beni süzüp dolabına yöneldi.

Tae:Bunları giy en küçük kıyafetlerim.Yine sana büyük olur ama.

Lia:Oversize seviyorum ben bişi olmaz.

  Diyerek bana verdiği kıyafetleri alıp hızla odadaki banyoya girdim.

Siyah kısa bir şort ve beyaz bir tişört vermişti ki bunla gerçekten bana büyüktü.
Şortu giyip belindeki lastiği sıkıca bağladım.Tişörtü giydim ve bugün şansa beyaz sporcu atleti giymenin rahatlığıyla tişörtün önünü birazcık atletin içine attım ve saldım.Karnımı kapatıyordu lakin şortun lastiği gözüküyordu.

  En büyük şansım sanırım bugün sıfır makyaj olmamdı.

Banyodan çıktığımda Tae çoktan yatağına girmiş telefonuyla birşeyler yapıyordu.

Benim çıktığımı gördüğünde yanındaki komidine bırakıp bana gülümseyerek baktı.

Tae:Kıyafetlerim yakışmış.

Lia:Ben ne giysem yakışır.

  Diyerek alaya vurdum.

Tae:Jin hyungla az vakit geçir.

Lia:Ben güzel değilmiyim şimdi?

Tae:Ona lafım mı var?Sadece cümlen onun cümlelerine çok benziyor.

  Diyerek kolunu açtı.Odada bir tek solun da ki komidinin üstündeki lamba yanıyordu.

  Bende gülümseyerek hızlıca yatağa girdim  oda terliklerini çıkartarak açtığı sağ kolunun altına girdim.

Oda lambayı kapattı.İki koluyla beni sıkıca sararak battaniyenin altına girdik.(kafaları dışarda yanlış anlamayın şimdi sjsjsj)

  Kafamı göğsüne yaslayıp kollarımı ona sardım.

Tae:İyi geceler güzelim.

Lia:İyi geceler sevgilim.

   Uzun zaman sonra huzuru en derinime kadar hissetmiştim.Özellikle kısa saçlarıma narin bir kaç öpücük kondurup kokumu iyice içine çektiğini hissettiğimde.

  

𝐵𝑖𝑧 𝐵𝑖𝑟𝑏𝑖𝑟𝑖𝑚𝑖𝑧𝑒 𝐴𝑖𝑡𝑖𝑧/𝑲𝑻𝑯 (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin