Wrangle

14 1 1
                                    

Otvorila som dvere a hneď za dverami stal moj otec.
"Bolo na čase" povedal
"Cau a prisla som o 5 minut skôr než som mala."odpovedala som s nezáujmom v hlase.
"S kým si bola?"spytal sa ma
"S kamarátom"odpovedala som a vyzula sa
"Mhmmm to je jeden z tých feťákov s ktorými sa poslednou dobou stretávaš?"
"Nie je to Jeremyho kamarát a ja sa so žiadnymi fetakmi nestretavam"
"Nie Nathalie ty si anjelik na zemy a preto chodíš domov o 4 ráno celá izba ti smrdí od cigariet a kto vie čo robíš vonku?!"zvysil na mňa hlas
"Nic nerobím vonku som s kamaratmi a rozprávame sa čoby som mala robiť ?!" zvýšila som aj ja
"Dopiči to by si mala vedieť ty a nebudem ti tolerovať to že fajčíš a vraciaš sa domov barsz kedy len chceš!"
"Ja nefajcim!"
"Klam si vieš komu!"
"Kriste pane nehas ma?!"
"Nie nenechám ta si moja dcéra či sa ti to páči alebo nie a budeš ma posluchat!"
"A neposlúcham?!'
"Nie neposluchas robíš mi len nervy nicis mi zivot len !Na nic dobrá nie si!"
"Hej? No neviem kto si ma spravil!"
"S takýmto tónom sa somnou baviť nebudes!"
"Lebo čo? Čo mi spravíš h? Zbiješ ma čo sa mi tak dlho vyhrazas?! Alebo ma vyhodíš z domu ?! Či čo mi spravíš?!"
"To by sa ti páčilo keby som ta vyhodil čo by si sa mohla kurvit s barzskym!"
"Hej jasne lebo ja to robim teda!"
"Ja neviem čo robíš Nathalie ja nemam na tebe kamaru že ta vidim !" hucime po sebe
"Hmmm to ti je luto že nemôžeš ma kontrolovať 24/7 čo ?!"
"Hej chcel lebo si len nevychovaná, jebnuta baba nechapem že si moja dcéra!"
"Ani ja nechapem ze si moj otec ver mi" jebol mi facku.  Chytila som si to lico a kukla sa odporom ociach do tých jeho.
"Spokojný ?! Vybil si si na mne zlosť ?!"
"Nie ! Zbil by som ta do krvi keby si nebola moja dcéra!"
"Mhm to by sa ti páčilo! "
"Nie ale nedavas mi na výber v poslednom čase !"
"Mhm zaujímavé a ďalej čo máš na srdci povedz zver sa mi!"
"Najradšej by som bol keby si sa nenarodila si rovnaká ako tvoja Krsna!"

Moja krsna je zlatokopka. Odporná, namyslena sebecka osoba. V minulosti robila kurvu.

"Aha dobre ale zato že som na tomto svete môžeš len a len ty!"
"Ja! Tvoja matka chcela decko nie ja!"
"Dobre tati" mamka dosla za nami

"Čo tu po sebe tak hucite ? Zobudíte Dana. "Spytala sa mamka
"Nic už mami idem do izby." Povedala som a sla do izby
"My dvaja sme ešte neskončili" zakričal po mne otec.
"Oka" zakricala som naspäť.



Prisla som do izby lahla som si na posteľ a zacala som plakať. Dobre možno sa s mojim otcom hadam stále ale bolia tie slova a to že mi dal facku som nečakala nikdy sa ma ani nedotkol a zrazu len tak mi streli facku. Zrazu mi niekto zaklopal na dvere. Utrela som si slzy.
"Kto tam je?" Spytala som sa
"Ja" ozvala sa mamina sadla som si
"Ďalej" mamka mi prisla do izby a sadla si na posteľ.


"Čo sa stalo a prečo si doma takto skoro?"spytala sa
"Nic mami neries "
"Nathalie vieš že mi môžeš všetko povedať zobudili ste ma až tak moc ste kričali a prečo máš tak červené lico?"
"Pohádali sme sa a strelil mi facku to si chcela počuť ? A preto som tqk skoro doma lebo mi to napísal." Povedala som a zacala sa hrať s mojimi prstami.
"Otec ti stretlil facku?"
"Hej"
"A začo? Čo si mu povedala"
"Mami ja ani neviem vypraval mi že nechape jak môžem byt jeho dcéra a ja som mu povedala že ja nechapem jak môže byt moj otec a dal mi facku."
"Pojdem sa s nim porozprávať a aké máš plány na zajtra?"
"Neviem pojdem von"
"Dobre a s kým?"
"S kamaratmi a aj na nich mi povedal že sú fetaci ale oni nie sú mami sú to Jeremyho kamaráti a v pohode sú aj Talia ich pozná."
"Dobre moja ja ti verím a teraz sa dohodneme nech neni nasraty do 2-3 max budeš vonku a domov budeš chodiť potichu nech nezobudis cely dom."
"Dobee ďakujem"
"Za malinko ja idem spat ráno sa skoro budím"
"Dobre" postavila sa dala mi pusu do vlasov a sla k dverám.
"Dobrú noc Nathalie"
"Dobrú mami mám ta moc rada"
"Aj ja teba" usmiala sa a odisla



Ja som sa sla odmalovat skocila si do sprchy prezliekla som sa do pyžama a sla si niečo kuknut.
Zrazu mi Nico napísal.



-Ako Nathalie ? Všetko v pohode?
V rámci možnosti
-Co je v rámci možnosti?
Nic nerieš
-Budem riešiť čo sa stalo ?
Nico
-prosím ver mi
No dobre


Všetko som mu povedala písali sme si asi do nejakej 2 rana a ja som zaspala

SummerDonde viven las historias. Descúbrelo ahora