'Aşık Lisa'

101 8 2
                                    

"GERÇEKTEN Mİ?!"
Lisa müdürün söylediği şey ile yerinden zıplamıştı. Sonunda bu işe verdiği emeğin karşılığını alıyordu. Artık bir personel müdürüydü.
"Evet gerçekten Lisa. Hadi çok oyalanmadan işin başına geç."
Müdür gülümsemişti. Oda bu terfi'yi uzun zamandır düşünüyordu, ve bu işe en uygun Lisa'yı görmüştü.
"Ha birde Lisa."
Lisa müdürün söylediği şey ile açmak üzere olduğu kapı kolundan elini çekti. Arkasını dönüp
"Buyrun?" demişti.
"1-1.5 saat sonra şirketimizin ortaklarıyla bir toplantıya gireceğiz. Personel müdürü olarak senide toplantı odasında görmek istiyorum. Hem ortaklarımızla tanışırsın, hem de bizimle birlikte fikirler üretirsin."
"Ahh, tabi ki gelirim. Emretmeniz yeter." Lisa samimi bir şekilde gülümseyip arkasını döndü, kapı kolunu açtı ve mutlu gözüken ama gergin bir ortamı olan müdürün ofisinden çıktı. Çıktığı gibi derin bir 'Ohh' çekti ve odasına yöneldi.
Koridorda gördüğü tanıdık bir sima ile duraksadı. Biraz daha yaklaşınca bu kişinin Lise'den beri arkadaşı olan Bangchan olduğunu gördü. Hemen yanına gidip sırtına dokundu. Geniş olan beden onu görmediğinde seslendi.
"Bangchann."
"LİSA?"
"CHRİS?"
Lisa'nın gördüğü kadarıyla Bangchan'ın yanında bir kadın bedeni duruyordu. Ve ikisine ters ters bakıyordu.
Lisa ile Chris iyice lafa daldığında yanlarında ki kadın beden Chris'e dokundu.
"Noldu Jennie?"
"Chan arkadaşınla daha çok sohbet etmeni isterdim ama toplantıya geç kalıyoruz. Hadi bakalım."
"Ahh doğru tamamen unutmuşum. Lisa üzgünüm ama bu toplantıya gitmem gerek görüşürüzz."
Lisa duraksadı ve müdürün söylediği şey aklına geldi. Sanırım onunda bu toplantıda olması gerekliydi. Lisa Bangchan'ın arkasından koşuyordu, onlara yetişmesi lazımdı ama ayağında ki topuklular onu ele veriyordu.
Neyse ki sağ salim toplantı salonuna varmıştı. Kapı kolunu aşağı indirdi ve toplantı salonuna girmişti. Çok kişi yoktu ama tanımadığı 3 sima vardı.
"Lisa sende mi bu toplantıdasın?" demişti Bangchan.
"Evett. Yani aslında müdür istedi çünkü ben yeni personel müdürüyüm."
"Ahh, gerçekten çok sevindim bu senin için çok iyi bir şey olmalı. Hem zekisin hem de güzel."
"Çok teşekkür ederim Chriss."
Lisa ile Bangchan konuşurken içeri müdür girdi. Boş boş konuştu ve herkesten fikir topladı. Ama o sırada Lisa'nın dikkatini tanımadığı ama isminin Jennie olduğunu bildiği kız çekmişti. Anlamadığı bir şekilde sürekli ona bakarken yakalıyordu kendini. Jennie'de bunu farketmiyor değildi.
"Evet toplantımız bitmiştir. Bangchan öğrendim kadarıyla Lisa ile yakın arkadaşsın, onu diğerleriyle tanıştırırsan çok sevinirim. İyi günler."
"tamamdır seve seve." diyip gülümsedi Bangchan.
"Lisa bu Hyunjin. Yani kendisi benim kardeşim."
"tanıştığıma memnun oldum Hyunjin. Ben Lisa." Hyunjin bunun karşısında samimi bir şekilde gülümsedi.
"Bu Minho. Bu da kuzenim ama kardeşim gibidir." Lisa aynı tanışmayı yapmıştı.
"Bu da Jennie. Kendisi benim kardeşim olur."
Lisa Jennie ile tanışması hiç normal olmamıştı. Lisa, Jennie'nin elini bırakmadan sallıyordu ve dudaklarına bakıyordu. Evet Lisa artık aşıktı, ve gece kuracağı seneryolar çoğalmıştı.
...
Herkes birbiriyle tanıştıktan sonra biraz sohbet edip dağıldılar. Lisa üzerine yağan soğuk ama tatlı kar taneleri eşliğinde yürüyordu. Ve Jennie'yi düşünüyordu.

...

Selam selam
nasilsiniz
neyse
okuyun
bide
Jenlisa shipleyin
bay bayy

Snow LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin