Turabi ve Hakan kızı takip etmeye başlarlar . Kız bir sebebi daha var onu gidince öğrenirsiniz derken ne demeye çalışıyordu? Hakan bunu düşünürken Turabi
"Bunlarla gidince belkide hiç Hilmi ve Serenay'ı bulamayacağız !" Dedi üzgün bir sesle
"O asla olmayacak ! Onlar bizim kardeşimiz ve biz onları bulacağız !"
Kız aralarına girip " Birazdan varıyoruz ! " Dedi.
Turabi hala kararsızdı sonuçta kardeşim dediği kişiyi arkasında bırakmıştı . Ama artık çok geç olduğunu da biliyordu . Hakan ise oradakilere diğer arkadaşlarını anlatmaya kararlıydı . Onlar da kurtulmalı hep beraber buradan gitmelilerdi .
En sonunda geldiklerinde küçük küçük evler vardı . Evlerin en sonunda büyük bir yer vardı ama bu kaçtıkları yer kesinlikle değildi . Yanlarındaki kız " Ah geldiğimize göre aç mısınız ?" ikisinde kafa salladı
"O zaman size yemek yenecek yer göstersinler bende yemek getireyim !" Dedi ve gitti . İkisi de gösterilen yere oturdu ve yemek yemeye başladı .
Turabi "Senin adın ne ?" Dedi merakla
"Aria sizin adınız ne ?"
" Bu Hakan ben de Turabi ! " Dedi " Sen burada nesin yani Savaşçı felan mı ?"
" Benim ablam Hükümdar biz 4 kız kardeşiz de !" Dedi kız sonra "Hadi ama hızlı yeyin ! Ben sizi şu köşede bekliyorum ." Dedi ve kalktı . Turabi hala olanların şokundaydı çünkü artık aç değildi !
Hakan"Arkadaşlarımızı bulmak için bunlardan yardım isteyelim !"
"Aynen !" Dediler ve Aria'nın yanına gittiler .
Aria'da onları büyük olan yere götürmeye başladı .
Multimedya : Aria#
Serenay artık baya bi açıkmıştı . Ella ise hala odunlarla birşey yapmaya çalışıyordu ve akşam olmak üzereydi . En sonunda dayanamayıp Serenay
" Ya napıyosun amaçsız arkadaşım ?"
"Ateş yakmaya çalışıyorum da akşam soğuk olur !"
"Heee yak sen yak !"
"Ya Serenay ben çok acıktıım !!!"
" Bende ama yiyecek hiçbir şey yok ."
"Sen bulursan olur !" Dedi ve masumca bakmaya başladı .
"Beeen ? Yok artık kızım burası orman ne bulayım ben?"
"Off iyi benim çantamda biraz ot olacak sivri bir şey getir de doğra !"
"Iyyy Ella ne olduğu belirsiz ot mu yiyeceğiz ?"
"Beyenemedin mi prenses ? Açlıktan ölelim mi hem onların ne otu olduğunu biliyorum !"
Serenay oflaya oflaya çantasından otları çıkarttı ve doğramaya başladı .
"Yalnız Ella baya hızlı kızsın nasıl çantanı aldın yaa ?"
"Sen dövüşürken !"dedi ve ukalaca bir gülümseme attı.
"Serenay Ateşi yaktım hadi!" Demesiyle çalılardan bir ses duyuldu . Ella el hareketleri ile Serenay'a doğradıklarını çantaya koy dedi . Ve oradan uzaklaşmaya başladılar . Tam giderlerken önlerinde bir Kılıç belirdi . Serenay da o kılıcı Alıp koşmaya başladı .
"Serenay dur da biraz dinlenelim !" Demesiyle arkadan bir adamın
"Anda pengkhianat !" (Sizi hainler ) deyip Ella'nın üzerine atlaması bir oldu ve maalesef adamın arkasından koşanlarda vardı . Serenay elindeki kılıçı Alıp adamın tam kalbine sapladı sonra Ella ile baya baya hızlı koşmaya başladılar . Arkalarında da onlarca adam varken !#
Anıl , Hasan , Doğukan , Sahra ve Berna adamın çevresinde dolaşıyorlardı . Fakat tek sıkıntı adamın ne Türkçe ne İngilizce bilmemesiydi . Sahra en sonunda
"Bize gönderilen mektup almancaydı belki bu aptal da Almanca biliyordur Berna ?"
"Eeee tamam bilsin niye bana bakıyorsunuz ?"
Hasan " E sen Almanca biliyorsun !"
"Ben mi ben daha siz kimsiniz onu bilmiyorum !" Dedi kızarak .
"Nasıl ya ?" Dedi Anıl baya şaşırmıştı .
"Üsluplu şaka yap şu an sırası değil !"
"Abicim valla bilmiyorum ya gerçekten tek bildiğim şu kız Sima ve ben de Berna !"
"Sima değil benim adım Sahra !" Dedi ve " Şey o düştü ve kafasını taşa vurdu o Yüzden pek birşey hatırlamıyor !"
Herkes dondu kaldı . Yani Berna hiçbir şey hatırlamıyordu ! Artık tek kurtuluş yolları da yoktu . Sonra Anıl Sarha'ya dönüp " Ya nasıl oldu bu ? Of ya şaka yapıyoruz deyin valla kızmayacağız !"
Berna kızarak " Ya Sarışın oğlan ben kimseye yalan söylemem of sıktınız ha bu ne böyle !"
Hasan " Tamam Üsluplu kız !"
Sahra çıkış yolu bulamayıp " Eee bence biz şu adamı düşünelim ne dersiniz ?"
"Bence ellerini ip bulup bağlayalım !" Dedi Doğukan
"Aynen iyi olur bence bu Mervelerin nerede olduğunu biliyor !" Dedi Anıl
Sahra "Merve şu an ne alaka ?"
Berna " O kim ki ?"
"Of tamam susun öyle aklıma geldi !" Dedi ve adam
"Merve dan bahwa penjara anak!" (Merve ve oğlan zindanda )
"Merve dedi valla Merve dedi duydunuz demi Merve dedi ?"
"Tamam Anıl Merve dedi heyecanlanma !" Dedi ve Güldü Sahra .
Doğukan "Ya arkadaşlar şakayı bırakın bu adam gerçekten birşeyler biliyor ve biz bunu öğrenmeliyiz !"#
Begüm Yanındaki onun tabiri ile manyak adamdan biran önce kurtulmalıydı . İçinde kötü bir his vardı . Sadece ikisi konuşuyordu ve akşam olmak üzereydi .
"Sana burada neden kral diyorlar ?"
"E Kral'ım !" Dedi ve ukalaca güldü .
"Yani bir adın yok mu ?"
"David !"
"He tamam !"
"Gel sen de otur ."
Begüm artık iyice sinirlendi ve bağırmaya başladı " Ya nolur cevap ve artık neden buradayım of Hilmi nerde burası neresi ?" Baya bağırmıştı ve boğazı acımıştı .
" Sen bana bağırmazsın !"
"Asıl sen bana bu yaptıklarından sonra bağırmazsın hayvan herif !" Demesiyle adamın yerinden kalkıp Begüm'ün kolundan tutması bir oldu .
"Benim Karşımda akıllı ol sevimli kadın !" Dedi ve Begüm'ü itti .
Begüm de yerden Taşı Alıp "Akıllıyım zaten !" Dedi ve adamın kafasına Taşla vurdu . Adam yere yıkıldı . Begüm hemen koşmaya başladı adam da arkasından koşmaya başladı .
Begüm iyice derinlere gelmişti ve akşam olduğu için hiçbir yeri göremiyordu . Ağlamak üzereydi o psikopattan korkuyordu ve artık onunla ilgili düşünceleri değişmişti . Begüm'e farklı baktığını hissediyordu . Sonra arkadan birisi#
Merve artık sıkılmaya başlamıştı . Yani bunu uzun zamandır hissediyordu . Hilmicem tık çıkmıyordu . En sonunda Merve "Buradan nasıl çıkarız peki bay pek bilmiş ?"
"Ne bileyim ben kaç kez kaçtım ?"
"Amaaan ne suratsızsın !"
"Merve ne yapmamı bekliyorsun ? Kapıyı açsalar bu adamlara dalarım ama açmıyorlar !"
"Tabii ya !"
" Ne oldu ?"
"Hilmi beni döv !"
"Ne ?"
"Hadi belki döversen yada öyle gösterirsen kapıyı açarlar ?"
"Peki ama elim sert !"
"Salak dövüyor gibi yap sen hiç rol yapmadın mı ?"
Demesiyle Hilmicem Merve'nin saçından tuttu ve yere fırlattı . Sonra kolundan tuttu ve "Gerizekalı kız mal mal !"
sonra yine saçından tutup yere attı .
" Kızım sen tam bir salaksın salak !"
Merve sessizce "Hilmi biraz yavaş ol lütfen!" dedi .
Adamlar içeriye girdi sonra Hilmicem'i tuttular ve ayırdılar . Hilmi iki atamada birer kafa attı sonra yumruklayıp çıktı Merve Şaşkın Şaşkın Hilmicem'e bakıyordu
" Hadi Merve yakalanmak mı istiyorsun ?"
"Hilmicem arkanda ...#