To:
merthkn8 🤍
ryankentinsoltassagi🤍
zeynepyeterartik🤍Eğer bu smutshotı okuyorsanız yukarıdaki üç kişi sayesindedir. Oy verip yorum yaparsanız sevinirim. İyi okumalar!
~elle♡
"SEBASTIAN SZYMANSKİ'DEN BİR BLOK SAYISI DAHA!"
Sebastian derin bir nefes aldı. Elindeki topa baktıktan sonra derin bir nefes verdi. Son bir sayı, hayallerine son bir sayı kalmıştı. Bu kadar ilermişken vazgeçmek olmazdı. O sayıyı kendisi alacaktı. Şampiyon yapacaktı, okulunu şampiyon yapacaktı. Hakemin düdüğü ile servis atışını kullandı. Top rakip takımın liberosundan dışarı çıkmıştı.
Bütün tribün ayağa kalkmış, herkes Sebastian'ın ismini haykırıyordu. Sahanın içindeki arkadaşları, yedek kulübesindeki arkadaşları, öğretmenleri, koç, hepsi ona doğru koşuyordu. Okul futbol takımının olduğu yere baktı. Herkes ayaktayken bir kişi oturmuş, hiç bir şey ifade etmeyen gözleri ile ona bakıyordu.
Ryan Kent Sebastian'a kitlenmişti. Bir anda sırıttığında Sebastian'ın yüzündeki gülüş solmuştu. İkiside sebebini çok iyi biliyordu.
💙💛
"Hadi çocuklar, daha hatıra fotoğrafı çekeceksiniz!" Herkes anlamaz şekilde Ali hocaya bakarken Ryan ise bir yandan seviniyordu. Sebastian'a en azından hatırlatabilecekti girdikleri iddiayı. Bütün voleybol takımı sıraya geçmiş, sırayla herkesle el sıkışıyordu. Sebastian herkese gülümsüyordu. Ryan'ı görene kadar. Ryan ise tam tersi. Sebastian hariç kimseye gülümsememişti. Sebastian en sondaydı zaten. Voleybolcu olanın elini öyle bir sıktı ki sanki hiç bırakmak istemiyordu. Sebastian ise ona öldürücü bakışlarını yolladı.
"Hadi karışık geçin bir yere. Fotoğrafınızı çekiceğim." Dedi müdür yardımcısı. Ryan ise fırsattan istifade elini Sebastian'ın beline attı. Müdür yardımcısı onları çekerken Ryan Sebastian'ın belini okşuyordu.
"Luka gülümse! Cengiz, Çağlar rahat durun." Diye bağırdı müdür yardımcısı. Her şey tamam iken bu sefer bağıran kişi müdür oldu.
"RYAN!"
Sebastian yarım ağız güldü. Ryan elini hala çekmemişti.
"BİRAZ DAHA YAKLAŞ ARKADAŞINA! GÖZÜKMÜYORSUN."
Bu sefer gülen taraf Ryan oldu. Ryan elinin görünmediğine emin olup elini sarışının belinden kalçasına indirdi. Sebastian sabır dilerken Ryan bir anda avuçlayıp sıkmıştı kalçasını. Sebastian inlememek için zor dayanmıştı.
"Tamamdır çocuklar. Bitti. Evlere dağılabilirsiniz."
Fatih Hocanın dediğinden sonra hocalar son kez tebrik edip çıkmıştı salondan.
"SANA BEDELİNİ ÖDETECEĞİM RYAN KENT!"
"Girdiğin iddiaları çabuk unutuyorsun Sebastian Szymanski. Ağır konuşuyorsun."
Sebastian'ın aklına girdikleri iddia gelince gözleri kocaman açılmıştı.
"Kazanacaksınız işte Sebastian." Dedi Ryan ona bakarak. "Hala kendini hırpalıyorsun."
"Kaybedeceğiz. Sen ne anlarsın? Bizim okul futbol okulu. Hem bu sefer rakip öyle normal değil, 3 senedir şampiyonlar. Kaybedeceğiz işte." Diye cevap verdi Sebastian. "İddiasına bile girerim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İddia| Sebastian Szymanski × Ryan Kent
FanfictionRyan Kent ve Sebastian Szymanski sınıf arkadaşıydılar. Kent futbol takımındaydı. Szymanski ise voleybol takımında. Bir iddiaya girmeye karar verdiler. İddia büyüktü. Eğer Fenerbahçe Koleji erkek voleybol şampiyonu olursa Sebastian Szymanski Ryan Ken...