O ahşaba asla tek binmezdim..

2.4K 116 281
                                    

Boşlukta sallananlar ile birlikteydim.
Öyle kutlu,
Öyle güzel bir kadın çağırdı ki beni,
Ne isterse yerine getiririm dedim.

İlahi komedya/ Cehennem
Dante Alighieri
🌓

Bir gün  önce;

"Kupa kızı ve Sinek valesinin hikayesi. Bence dinlemeye değer!"

Adamın sesinden dökülen umudun kulağına çalınan esintisine kapıldığında elindeki bıçağı baktı genç kadın. Gür saçlarını ahenkle dans ettirerek ilerledi kapıya doğru.

Yıllardır bu anı beklemiş bile olsa, kalbine düşen şüphenin soğukluğunu hissetmesi ile bir ürperti sardı içini.

İhanetin bedeli, belli ki yalan bir hikaye de gizliydi..

Titreyen elleri kapının kulbuna ulaşınca sesine gizlenen korkuyu, kor bi nefesle attı üzerinden. Düşünceli bakışları arkasında yatan adamı tekrar bulduğunda, elindeki bıçağı daha sıkı kavradı.

Yüreğinde harlanan öfke ateşine tutunup, bir kere daha biledi körelen kinini.

Geçen her saniye aleyhine işlerken, yanı başından bir saniye bile ayrılmayan adama çevirdi karanlık bakışlarını. Adamın gözlerinde gördüğü ifadeyi zihninin bir köşesine kazırken, araladığı kapıyı yavaşça kapatıp,bir yalanın peşinden sürüklenmek istercesine geriye doğru yöneldi.

Sert adımları odanın sessizliğine dağılırken, keskin bakışlarını bir saniye bile ayırmadı Mesut'un üzerinden.

Ucundan kan damlayan bıçağın soğukluğunu teninde hissederken, titreyen dudaklarını usulca aralayıp; "Anlat!" diye gürledi sert bir ifadeyle. 

Sesinde ölüm vardı..

Beklediği cevabı almış olmanın verdiği rahatlamayla gülümserken, gözlerini kapatıp sesli bir nefes verdi Mesut.

İkinci hayatının ilk günü, biraz sancılı geçmiş olsa da, hayatta kalmak için bulduğu yolun umuduna tutunup, dikleştirdi omuzlarını.

Kurduğu plandan aldığı güç, onu yine yenilmez kılarken, karanlık oda da ilerleyen silüeti süzdü  aheste aheste.

Yılların omzuna yüklediği bütün sıkıntılardan kurtulmak için bir yalana tutunmuşken, kalbinde biriken kinin pasını kanlı dudakları ile silip,kartları yeniden dağıtmak için söze girdi.

Şimdi geçmişi unutup, geleceğini yeniden yazma vaktiydi..

🕊️

Duyduklarını hazmedemeyecek bir seviyeye ulaştığında, sağ elini kaldırıp "yeter" diye bağırdı genç kadın.

Göz pınarlarında biriken yaşları elinin  tersiyle silerken kalbini esir alan intikam ateşine yeni bir isim verdi.

"Payaslılar!"

Titreyen dudaklarından dökülen sessiz kelimeye binlerce anlam sıkıştırırken, ağırlaşan göz kapaklarının ardından karşısındaki adamı süzdü.

Mesut'un yüzündeki derin yarıklara bakarken,türlü türlü senaryolar canlandı hafızasında.

Hepsinde nefretin ve ölümün soğukluğu gizliydi..

Kalbine baskı yapan intikam sayıltısı , istediğini almış olmasının etkisiyle azalsa da, içindeki yangını söndürememiş olmanın azabıyla yanıp tutuştu genç kadın bir kere daha.

Bir küçük sadgül meselesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin