bölüm 4

118 14 5
                                    

Arkadaşlar eksik yazmışım😬
Düzeltimm💞
Lütfek mantık bozukluğu olan yerlere yorum atın düzelteyim🌸
_______________________________________
Düşdüğümde bir ses "Kahretsin" dedi. kalkmama yardım etmek için elini uzattı, minnetle kabul ettim X: "Ben çok üzgünüm!" dedi ve ben de kafamı salldım "Endişelenme, aslında herkezin neden burada olduğuna bakıyordum."

herkesin neye güldüğünü gördüğümde. etrabir grup adam vardı, bazıları kamera tutuyordu, bazıları da raflardaki eşyaları tutuyordu ama her şey, elinde dağ gibi eşya tutan, görünüşe göre her şeyi taşımaya çabalayan bir adamın etrafında toplanmıştı.

Grubun başka bir üyesi bize döndü. Oldukça uzun boyluydu ve oldukça iyi yapılıydı. Yüzünde arsız bir gülümseme vardı ve hâlâ kısmen gülüyordu, yüzünün her iki yanında gamzeler görünüyordu. Oldukça sevimliydi. Gülümsemesi, benim kendimi silkelediğimi görünce endişeli bir kaş çatışına dönüştü. Bize doğru yürürken gözlerini yakaladım. "Tareq şimdi ne yaptın?" Şakacı bir tavırla söyledi. Tareq yani az önce beni deviren, adam yarım yamalak güldü. "Bu senin hatan, durumu kaydetmekle çok meşguldüm." Hala kollarındaki eşyalarla denge hareketi yapan adama baktığımda gülümsedim.

"İyi misin?" Yüzündeki aynı endişeli ifadeyle beni baştan aşağı süzerek sordu uzun boylu adam.

"Evet iyiyim, kendime ait bir dünyadaydım."(daldım diyo işte amk)Ona gülümsedim.

Tavandan yayılan floresan ışık gözlerine yansıyor, gözlerindeki maviyi gerçekten ön plana çıkarıyordu. Daha da fazla gülümsemeden edemedim. "Bahane yok Tareq bazen beceriksiz olabiliyor, bu yüzden bunu telafi etmeliyiz" dedi. Yüzümdeki gülümseme şaşkın bir ifadeye dönüşmüş olmalı çünkü yüzü aydınlandı ve "İstediğini seç!" dedi.

daha önce olduğu gibi hızlı bir şekilde ifadem şok ifadesine dönüştü. Yavaşça başımı salladım "Bu kesinlikle saçma , ben iyiyim, telafi etmene gerek yok."

Bana gülümsedi, "Haydi, YouTube için bir video çekiyoruz. Oradaki Chris ne taşıyabilirse, parasını ödeyeceğim." Adama dönüp baktım. Düz ekran televizyonun üzerinde diğer şeylerin yanı sıra her türlü elektronik eşyayı taşıyordu. "Görünüşe göre sana zaten yüzlerce dolara mal olacak, ihtiyacından daha fazla para harcamak zorunda kalmanı istemiyorum." Ona küçük bir gülümseme verdim. "Yine de teşekkürler." Omuzları düştü ve aşırı dramatik bir inleme yaptı. "Sanırım o zaman senin için bir şeyler seçmem gerekecek."

Bana ışıltılı bir gülümseme daha verdi ve elektronik cihazlara doğru döndü. Ben de onu takip ettim, Tareq de hemen arkasında, hâlâ çekim yapıyordu. "Hayır, hayır, hayır! Sorun değil, seni dava etmeyeceğim falan." Son kısımda güldüm.

",sana bir şey alacağız." Önüne serilen tüm elektrikli eşyalara bakmaya devam etmeden önce bana döndü ve gülümsedi. "Ayrıca Chris'in bir şeyi düşürmesi durumunda her şeyini kaybedeceği garanti." Tekrar Chris'e baktım. Tareg, gerçekten mücadele ediyormuş gibi görünüyordu,gruba geri katılmıştı

gerçekten mücadele ediyormuş gibi görünüyordu. Koridorlara doğru ilerliyordu, bu muhtemelen kasaya gideceği anlamına geliyordu.

"Bu!" Ellerinde oldukça pahalı görünen bir tablet tutan önümdeki adama baktım. Başımı salladım. "Hayır bu, çizim yapmak, düzenlemek ve her türlü şey için harika. Ekibimin çoğunun sahip olduğu şey bu." dedi. Oldukça suskundum. Ciddi miydi? Kimin bu kadar çok parası olabilir ki?

Arkadaşlarına doğru yürümeye başladı. Rüya görüyormuşum gibi hissederek utangaç bir şekilde onu takip ettim. Tam önümde durdu ve bana yetişmemi sağladı.

"Gerçekten bana bir şey almana gerek yok." Söyledim. Yanımda kıkırdadığını duydum: "Saçma, zaten bütün bu eşyaları alıyoruz, üstelik ekstra ne var ki?" Tekrar gülümsedi. Çok hoş bir gülümsemesi vardı, hayır demek çok zordu. "En azından daha ucuz bir şey yap o zaman, bir kutu mısır gevreği falan gibi" dedim.(opsiyonel)

İkna etme becerilerimin herhangi bir fark yaratmadığını, çünkü bu adamın açıkça bunu kafasına koymuş olduğunu söyledim. Sadece başını salladı ve adımlarını hızlandırdı.

Kasaya varmak üzere olan diğer adamlara yetiştik. "Bir şey daha" dedi yanımdaki adam. Tableti Chris'in taşıdığı eşya yığınının üstüne koydu. Tareq sanki aksiyon dolu bir macera filmi çekiyormuş gibi çekim yapıyor. Görülmeye değer bir manzaraydı. Mağaza asistanlarından biri onların geldiğini görmüş olmalı, çünkü o artık bu yığının taşıma bandına düşmesini bekliyordu.

Kasaya ulaşmak üzere olan Chris ve diğer adamları yakaladık. "Bir şey daha" dedi yanımdaki adam. Tableti Chris'in taşıdığı eşya yığınının üstüne koydu. Tareq sanki aksiyon dolu bir macera filmi çekiyormuş gibi çekim yapıyor. Görülmeye değer bir manzaraydı. Mağaza asistanlarından biri onların geldiğini görmüş olmalı, çünkü o artık bu yığının taşıma bandına düşmesini bekliyordu. Chris eşyaları yere koyar koymaz grubun geri kalanı tezahürat yaptı. Bayan eşyaları taramaya başladığında herkes bana dönüyor gibiydi.

Eşyaları az önce taşıyan adam kendini tanıtan ilk kişi oldu. "Merhaba, ben Chris, tanıştığıma memnun oldum. Daha önce gelip sana yardım ederdim ama biraz meşguldüm." Bana küçük bir gülümseme verdi. "Sorun değil, eğer sen bana yardım etmeye çalışırken o şeyler düşseydi, eminim ki hiçbir iyi kitapta yer almazdım." Güldüm. "Ben Y/N. Ben de seninle tanıştığıma memnun oldum." Bir başkası öne çıkıp onu selamlamam için elini uzattığında bu sefer bana doğru gülümsedi. "Ben Jake." Gülümsedim ve başımı salladım. Sırada aptal gülümsemeli, uzun boylu olan vardı. Bana hafifçe el salladı "Chandler." Ben de ona el salladım, o da bana daha da büyük bir gülümsemeyle karşılık verdi.

Tüm bu pahalı eşyaların kasada sanki hiçbir şey yokmuş gibi taranmasını izlerken kendimi çok gerçeküstü hissettim. Öğelerin listesinin büyümeye devam ettiğini ve toplamın 1000 doların üzerine çıktığını gördüm. Burada durmadı. Yanımda duran adama baktım, sadece gülümsedi, yüzünde hiçbir endişe yoktu.

Bölüm nasıl????yavaş yavas mrbeast ekibiyle iç içe olmaya başladık diğer bölüm daha cooook🌸🌸💞

6000'de 1(Mrbeast x Readers) -TURKISH VERSİON-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin