2

32 9 3
                                    

Adadan
Ve ben orta okula geçtiğimde yağızla kavga ettik .yağız bana bağırarak yola çıktı tabiki sinirli olduğu için konuşa konuşa yürüdü ve olan oldu- yağıza kamyon çarptı-

Kanlar içindeydi ,ve ben çok üzülmüştüm. Ve hastaneye girdiğimizde direkte yoğun bakıma aldılar.

Doktor yoğun bakım odasından çıktığında koşarak yanına gidip konuştum.

Ada:doktor bey yağızın durumu iyi mi?

Doktor:"elimizden geleni yapıyoruz"

Demesiyle içerideki hemşire "doktor bey hastayı kaybediyoruz!"diyip telaşla doktorla birlikte tekrar yoğun bakım odasına gittiler.

O sırada ben öyle ağladım ki gözlerimde yaş kalmadı.Yağızın iyileşmesi için bir  mucize gerekliydi.
Allahtan şanslı günümdeydim anladınızmı?😀
Evet bir  mucize olduu.
Ve sağ-salim yoğun bakımdan çıktı

Ve evime gittik benim evim babaannemden kalmıştı onu hala çok özlüyorum.

Geçimimi okuldan sonra çalışarak elde ediyodum. bir market işinde çalışıyorum. haftalık 1000 tl bana yetiyodu.

Sonra birgün karakol bizim evimize geldi ve "suçlu yakalandı"dedi.
Ben ile yağız çok şaşırmıştık

Yağız:Nasıl yani polis bey?

Polis:Sizi kamyonun önüne iten suçluyu yakaladık.

Ada:Peki suçlunun ismini söyler misiniz dedim

Polis:malesef ismi paylaşamıyoruz dedi.

***
Elmastan
Merhaba ben elmas ,ada sarslmaz benim kardeşim olur. Ben 2008 yılının eylül ayının  12 sinde doğdum annem ve ben adayı istemedik. çünkü annemin biricik kızı olacaktım. anneme türlü türlü yalanlar uydurdum. mesela babamın onu aldattığını geceleri arkadaşları ile kumar oynadığını söyledim ,ama hepsi yalandı ve bunları yaptığım için çok pişmanım.

imkansız aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin