Hello ben geldim biraz hastayım ondan dün sadece OLH ficime yb attim ondan sehirden uzağa ilham gelmiyo ilham gelince yb atcam neyse iyi okumalar
..............................................................................................................................Günümüz
"Hyunjin hadi gel konsere gidelim "
"Peki chan hyung sen nasıl istersen gidelim"
Hyunjin abisinin ısrarı üzerine konsere gidiceklerdi chan şuan iyiydi normal sağlığına kavuştu ama benim bünyem fazla zayıfaldığı için kendime dikkat ediyordum çünkü chanın benden başka kimsesi yok bu yüzden bütün intihar mektuplarımı kaldırdım çöpe atmadım ama kullanacağımı sanmıyorum çünkü chan hyung bu hayatta tek başına yaşayamaz...
Ailemizde bize amcamız bakıyordu daha doğrusu chana, fazla alkolik birisidir kendisi sürekli para ister çünkü mirastan pay almadığı için yoksul bir şekilde yaşıyor bize her geldiğinde sürekli bana dokunmaya çalışsada her seferinde beni chan kurtarıyordu ama şuan bunu düşünmemeliydim
"Chan hyung hazırsan çıkalım"
"Hazırım hyunjin"
"Tamam "
Arabaya doğru yürüdük varlıklı bi ailede olduğumuzdan bütün miras abime geçmişti ama abim benimle kullanıyordu bunu boş verip arabaya geçtik ve şöföre konumu gösterip yola çıktık en son kocaman bir konser alanına geldik ve giriş ücretini öderken en ön olacak şekilde yer ayarlamıştık ve konser alanında bekledikten sonra konserin başlamasıyla konsere odaklandım chan eğleniyordu ben ise sanatçıya bakıyordum.
çilli siyah saçlıydı nedense tanıdık geliyordu, gözü bana kaydığında sadece bana bakarak şarkıyı söylüyordu neden bilmiyorum ama çok tanıdık geliyordu sanki daha önce görmüş gibiydim ama bunu boş verdim ve şarkıyı dinledim ama o hala bana bakıyordu cidden neden bana kaç bin kişi varken...
..............................................................................................................................
Felixten
Şarkıyı söylerken bana dikkatle bakan kişiye baktığımda adeta donmuş gibiydim o beni tanımaya çalışırken ben onu ilk görüşte tanımıştım ilk aşkıma bakıyordum o hala aynıydı zayıf,narin ve güzeldi...Şarkı sonunda bittiğinde hayranlarıma baktım ve daha sonra ilk aşkıma ve gelecekteki enişteme mi demeliyim çünkü seugminin onu bırakacağını sanmıyorum çünkü konsere zorla getirmiştim abimdi ama çok asosyal yanına gelen kişiye aşırı derecede kitlenmişti onunla sonra dalga geçıcektim şimdi daha önemli işim var...
Korumalardan birine onları oyalamasını söyledim ve bende hayranlarıma görünmeden arka merdivenlerden inip alt sahneye geldim ve hyunjinin yanına gittim yakından daha güzeldi melek gibi...
"merhaba efendim iznininizle ben gidiyorum"
"Gide bilirsin"
"Merhaba adın ne senin bakalım yakışıklı çocuk"
"A-a ben chan bang chan kardeşim bang hyunjin "
Güldüm ve chana sarıldım seugmin umarım beni öldürmez
"Benim de abim sizden hoşlanıyormuş konserde yanınızda oturan kişi "
"Ah fark ettim sürekli bana bakıyordu "
"Şey bana dediki sen chanın numarasını alabilirmisin sorun olmazsa alabilirmiyim kendisi asosyel de"
Dediğime karşın herkes gülmüştü ben hemen hyunjine baktım oda gülüyordu ah çok güzel gülüyo bu benim kalbime fazla
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I just wanted you to love/hyunlix
Genel KurguF:sadece sevilmek istedim:) H:cidden oyuncağım herhalde Normal hayatında sevilmediği için şarkıcı olan lee felixin şimdi milyonlarca sevdiği vardı... Bu fici çok sevdiğim kız için kurguladığım ve en üsteki diyalogta gerçekten söylediklerimiz vardı a...