Rekabet

167 32 10
                                    

yapay zekanın Defne için oluşturduğu görsel

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

yapay zekanın Defne için oluşturduğu görsel. aşırı saçma ama hoşuma gitti. Vsözvmelcbilvmvz

Keyifli okumalar dileriiim! Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!

izg.defne4; haksız rekabet seviyorsun ama bu oyunlarına gelmem ben Gazel.

izg.defne4; yaptığın röportajda demişsin ki; "en sevmediğim renk vişne çürüğüdür. Zaten kim böyle basit bir renkle yarışa katılır ki?"

izg.defne4; o renkte sana bayılıyor ya!

görüldü.
yazıyor...

gazel.yeltan8; ne kadar güzel konuşmuşum, şiir gibi adamım.

izg.defne4; haksız rekabet sevdiğini kabul mu ediyorsun?

gazel.yeltan8; rekabet sevdiğim doğrudur o açıdan türüne odaklanmam Defne.

izg.defne4; bence rekabet seni hiç sevmiyor, her yarışın olaylı bitiyor Gazel.

gazel.yeltan8; altı ay boyunca sürer bu konuşma, biliyorsun değil mi?

gazel.yeltan8; sonrasında ne olur? senin motorun bana geçer, gerçek sahibine.

gazel.yeltan8; sende üniversiteni okumaya devam edersin.

gazel.yeltan8; o çok sevdiğin bölümü okursun.

gazel.yeltan8; neydi?

gazel.yeltan8; fransız dili ve edebiyatı.

izg.defne4; pistte sana Fransızca küfür edeceğim Gazel.

izg.defne4; sen ne dediğimi anlamaya çalışırken, ben seni çoktan geçmiş ve motorunun anahtarını bekliyor olacağım.

izg.defne4; gars impoli. (Kaba adam!)

Soğuk ve hız tenimin her zerresini eline geçiriyordu, dönen lastiğin sesi kaskın içindeki kulaklarımı doldurdukça tüm kötü hislerim beni terk ediyor, havanın karanlığı yönümü bulmamı zorlaştırıyor olsa da bu beni daha da heyecanlandırıyordu. Hız göstergesinin sonunu görsem dahi geriye düşmeyen ibre benim öfkemin terapistiydi. Sinirimi atacaktım, atmadan eve dönmeyecektim.

Zeno | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin